Citat:
Ursprungligen postat av
M.Saxlind
Jag hoppas också att det blir större demonstrationer oftare. Större demonstrationer, mer föredrag som utannonseras i förväg och mindre men smarta och uppseendeväckande aktioner är nog vad som behövs.
Nyss kom det i alla fall upp en artikel om att det anordnades en större vikingakamp i samband med lanseringen av Danska motståndsrörelsen och Nordfront.dk:
http://www.nordfront.se/nordisk-vikingakamp.smr
Härligt att höra! Menade inte att vara pessimistisk, tvärtom är jag mycket positiv till utvecklingen, men får hoppas att den verkligen utnyttjas som en Nordisk motståndsrörelse, där man jobbar som en enhetlig sådan, där motståndsrörelsens aktiviteter kan uppmärksammas över hela norden. Detta innebär ju enorm potential, hade den här typen av rörelse haft lika starkt stöd i övriga Nordiska länder nu, hade Nordens rörelse varit oerhört stark. I dagsläget har dom iallafall en stark rörelse att luta sig mot, det är som att man öppnat upp porten för den Nordiska nationalismens tillväxt, nu är det bara skapa intresset hos folken så tror jag vi kommer få se en riktigt stark enad rörelse där alla Nordiska länder hjälper till att pusha utvecklingen i varje land.