Citat:
Men alltså? vår rasliga existens? På riktigt? Det blir så satans högtravande när man pratar om sådant. Det är sådana där begrepp som gör att ni är så svåra att ta seriösa. det är ju faktiskt så enkelt som att jag kommer skaffa barn med en tjej jag älskar och delar värderingar med. Våra barn kommer förra dessa arvsanlag och värderingar vidare. Vissa element av dem kommer slipas bort med tiden när nya generationer får färska strömningar utifrån, men i den sörjan kommer ändå alltid arvet från mig och min partner finnas kvar.
Vem bryr sig om mina barnbarnbarnbarn är vita, firar midsommar, pratar svenska eller kan nationalsången. Det var mina farföräldrars grej, helt ärligt kan jag inte hela nationalsången. Och inte fan tänker jag slösa bort nationaldagen med att vifta med flagga, snacka om att kasta bort en semesterdag. Men oandra sidan har jag en pinsamt omfattande kunskap om tv-spelsvärldar och har mer än en gång stått många många timmar i kö för att få biljetter till spelningar, det får väl klassas som min grej. jag vågar inte ens fundera på vad för konstigt skit kommande generationer kommer hitta på som sin grej. det viktiga är att de är lyckliga i sin kontext precis som jag är i min. Jag vill se till att de lever i en trygg demokratisk stat där deras inkludering är självklar oavsett om de är troende eller sekualiserade, homosexuella eller straighta, vita eller svarta. För det bedömer jag som det bästa samhället för dem att ha möjligheten att uppnå lycka.
Se! Sjukt högtravande direkt!
Vem bryr sig om mina barnbarnbarnbarn är vita, firar midsommar, pratar svenska eller kan nationalsången. Det var mina farföräldrars grej, helt ärligt kan jag inte hela nationalsången. Och inte fan tänker jag slösa bort nationaldagen med att vifta med flagga, snacka om att kasta bort en semesterdag. Men oandra sidan har jag en pinsamt omfattande kunskap om tv-spelsvärldar och har mer än en gång stått många många timmar i kö för att få biljetter till spelningar, det får väl klassas som min grej. jag vågar inte ens fundera på vad för konstigt skit kommande generationer kommer hitta på som sin grej. det viktiga är att de är lyckliga i sin kontext precis som jag är i min. Jag vill se till att de lever i en trygg demokratisk stat där deras inkludering är självklar oavsett om de är troende eller sekualiserade, homosexuella eller straighta, vita eller svarta. För det bedömer jag som det bästa samhället för dem att ha möjligheten att uppnå lycka.
Se! Sjukt högtravande direkt!

Uppenbarligen bryr du dig inte, men det är du som berövar dina barnbarnbarnbarn sitt ursprung. Du bryter linjen, och vill ta med dig alla i fallet. Nej, det är bara sjukt och inte minst egoistiskt. Nej, det är inte högtravande på nåt sätt, även PK-eliten börjar inse att ras är nåt att diskutera.
har du rätt så slipper ni mig, för då tar jag med mig familjen och drar