Citat:
Ursprungligen postat av contradiction
Jag vet att SMR inte är synonymt med sanningen i alla lägen, men jag vet en del om detta i alla fall.
Så "fienden till arbetarklassen" som du(?) tillhör (och i de flesta fall även de, kanske troligare att de har jobb än du) ska åka in eller till Sibirien för att de inte tycker som du? Schysst inställning

Jorå, jag och alla andra som inte är ägandeklass eller sitter i bestämandeposition är arbetarklass, nu vet du. Jodå, jag har jobb så det räcker, tro mig om du vill, spelar inte mig någon som helst roll.
Du får för övrigt mer än gärna lägga upp domen och peka på vad du anser är fel i den, där de enligt dig blir dömda för den politik den står bakom. Vi andra tittar på vad de har gjort, spöat en brud, sparkat en liggande(?) snubbe i skallen, våldsamt upplopp. Ska vi snacka politiska domar så kan vi ju dra upp Gbg 01, ni har inte en chans era jävla töntar.
Citat:
Du verkar ha sett för mycket på amerikansk film. Sexuella övergrepp förekommer inte i svenska anstalter och nazister är inte särskilt utsatta för någonting såvida de inte går in för att provocera övriga fångar. Möjligen kan våldet mot kvinnan vara belastande men av vad jag läst i tråden är väl inte det särskilt troligt.
Just detaljrikedomen som du beskriver i din fantasi får mig att tro att du har en dröm om att själv vara mottagande part i ett sådant scenario. Fast ett utvecklande av din fantasi bör snarare postas i forumet för sex så vi andra slipper läsa eländet.
Wow, ironi är verkligen inte din starka sida va? Kanske skulle plockat in lite fler smileys, ska tänka på det nästa gång så att även du kan förstå!