2013-03-16, 22:17
Medlem
MaculaDensas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av STFUMRTWISTED
Drogruset gör dig påtagligt flummig. Vi får vänta tills imorgon när du kanske, obs. kanske, har tänt av.
Sitter och avslutar kvällens medicinstudier och kombinerad Dr.forskning. (ja man kan göra det under studierna och samtidigt sitta och småflumma runt lite med FB-rasister)
Citera
2013-03-16, 22:17
Medlem
8711s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaculaDensa
DN källvisar mycket specifikt till vilken fakta som är tagen ur vilken källa. De nämner ingenting om partier, nazister eller sådant. Du får nog vänta lite till på A-kassan helt enkelt.

Du framstår som ganska dum i huvudet och iq-befriad själv så sluta uttala dig om a-kassan stup i ett. Du har nog aldrig ens arbetat själv så du är nog inte ens berättigad till a-kassa ännu snorvalp.

Har man DN som bibel likt dig så har man alltså helt missat att dom är oerhört partiska i dessa fall som rör nationalister. Man gör även på denna tidning allt för att vinkla händelseförloppet mot nationalisterna trots att vem som helst kan se och vet hur det går till i princip varenda gång när vänsterextremister kommer och stör möten och beter sig illa och våldsamt. Det är problemet egentligen, att dom till slut får en välförtjänt smäll är bara en följd. Grundproblemet är en massa antidemokrater som tar sig rätten att bryta mot lagen, störa och förstöra torgmöten och demonstrationer där dom inte ens har att göra. En ska till att kräva för opartisk media vore att polisen upprätthåller grundlagen som säger att dessa mötesstörningar är olagliga. Jag som privatperson har rätt att ta del av den politiska information jag vill utan att hindras till detta. Men det skiter väl du i din jävla kommunist.
Citera
2013-03-16, 22:23
Medlem
8711s avatar
Citat:
DN = ej kvällstidning. Kvällstidningar vill sälja kvantitet, morgontidningar lever på prenumeranter och behöver därför ej kasta ur sig dynga om ex. blondinbella och dylikt.

Politiskt är det ingen som helst skillnad. Man är stenhårt negativa till alla olika former av nationalism och söker möjlighet att skuldbelägga nationalister till varje pris istället för att ifrågasätta vad vänsterextremister öht gör på platsen som sagt. Givetvis var det inte nationalisterna som sökte upp pöbeln, utan pöbeln som mopsade upp sig mot motståndsrörelsen. Då kan man få sig en trynstöt om det vill sig illa. Det bästa vore såklart om dina likasinnade lärde sig följa lagen och i andra hand att polisen följer lagen och hindrar mötesstörningar.

Citat:
HAHAHAHA!!"!!!! NÄRHETSPRINCIPEN grundar sig inte på geografisk NÄRHET allena idiot. Seriöst... Finns det inte bättre debattörer här?

Skönt att är så duktig då. Du framstår absolut som minderårig, invandrare, pårökt och lite allmänt dum i huvudet som sagt. Du svarar med saker som inte alls har med saken att göra och för helt ologiska resonemang om händelseförloppet och skuldbördan. Dra ner på knarket lillkillen.
Citera
2013-03-16, 22:25
Medlem
MaculaDensas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 8711
Politiskt är det ingen som helst skillnad. Man är stenhårt negativa till alla olika former av nationalism och söker möjlighet att skuldbelägga nationalister till varje pris istället för att ifrågasätta vad vänsterextremister öht gör på platsen som sagt. Givetvis var det inte nationalisterna som sökte upp pöbeln, utan pöbeln som mopsade upp sig mot motståndsrörelsen. Då kan man få sig en trynstöt om det vill sig illa. Det bästa vore såklart om dina likasinnade lärde sig följa lagen och i andra hand att polisen följer lagen och hindrar mötesstörningar.

Jo visst, men som gemene man har man inte rätt att nita någon för störande av ordningen. Det är väl det som skiljer mig som pacifist mot både AFA-äckel och testosteron-nationalister.
Citera
2013-03-16, 22:26
Medlem
Fingaals avatar
Citat:
Man skulle kunna publicera detta på vänstervriden site och säga att detta var mitt under pågående bråk som startats av högerextremisterna. Jag vill påpeka att alla stillbilder som kommit från vridna/mer opartiska källor ger ett väldigt oklart händelseförlopp. Skillnaden är väl att du och jag har lite olika svårt att erkänna detta.
Men är du trög människa?
Citera
2013-03-16, 22:26
Medlem
IngenKommentars avatar
Citat:
Nej jag jobbar faktiskt inte. Men jag livnär mig bra på mitt studiebidrag + forskningsbidrag. Både privat och skattefinansierat. Det skiljer sig nog i att jag i slutändan kommer ha skattepengar att ge tillbaka när jag är doktorerad och färdigutbildad. (skillnaden är då att många här antagligen bara sitter och tar in A-kassa)

Vad har svenskar för förpliktelser mot att föda rasfrämlingar inom landets gränser? Våra ekonomiska medel omfördelas de-facto genom skatt, för att istället finansiera icke-svenskars reproducering. Ser hellre att folk börjar använda silvermynt som valuta och anammar byteshandel i större utsträckning.

Hellre det än att acceptera modern träldom.
Senast redigerad av IngenKommentar 2013-03-16 kl. 22:34.
Citera
2013-03-16, 22:28
Medlem
8711s avatar
Att du känner att du måste ljuga om studier och forskning säger ju allt. Det är helt uppenbart att du är en svagbegåvad invandraryngling med vänstervridna åsikter som sitter och yrar om a-kassor.

Vi andra försöker diskutera händelsen i Gävle här och händelseförloppet och skuldbördan vilka alla andra än du är rörande överens om brukar ligga på vänsterextremister som inte ens har på platsen att göra men ändå kommer och stör och beter sig våldsamt mot allt och alla. Det har du inte svarat på, vad dessa vänsterpöblar öht har på platsen att göra. Det är som sagt emot lagen att hindra mig från att ta del av vilken politisk information jag vill och att störa torgmöten och demonstrationer. Du har inte kritiserat detta vad jag kan se. Kan det månne vara för att du är partisk gosse lilla?
Citera
2013-03-16, 22:30
Medlem
MaculaDensas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IngenKommentar
Vad har svenskar för förpliktelser mot att föda rasfrämlingar inom landets gränser? Ser hellre att folk börjar använda silvermynt som valuta och börjar med byteshandel i större utsträckning.

Vägra modern träldom.

Känns som att 20-30% av alla mina kollegor som är över mig just nu har någon form av invandrarbakgrund så sluta släng skit på 100% av alla invandrare. De flesta gör så gott de kan. Sen har man likt WT svenskar en minoritet som beter sig jävligt illa och förtjänar att kastas ut. Plain and simple.
Citera
2013-03-16, 22:31
Medlem
8711s avatar
Citat:
Jo visst, men som gemene man har man inte rätt att nita någon för störande av ordningen. Det är väl det som skiljer mig som pacifist mot både AFA-äckel och testosteron-nationalister.

Dessa allvarliga brott mot demokratin, mötesfriheten och min rättighet att ta del av vilken information jag vill tycker jag är värre än att någon rastaflätsnisse fick en fysisk tillrättavisning. Dom först nämnda brotten ter sig mycket allvarligare, särskilt i längden då det hotar vårt politiska system när man hindrar nationalister från att ha möten dom har grundlagsfäst rätt till. Gör man det får man räkna med en smäll.
Citera
2013-03-16, 22:32
Medlem
Citat:

Det hade inte skadat om du själv kunnat försöka vara lite objektiv. Arbetarbladet har skrivit utifrån de källor som finns tillgängliga - bilder tagna av en privatperson och ett ögonvittne som var på plats. Jag har läst igenom artikeln och jag ser inga problem med den. Du kan för all del anse att killen som fick på käften förtjänade det, men tidningens journalist ska rapportera ett händelseförlopp. Hon kan inte skriva en pamflett om att nationalister gör rätt i att knacka ner vänsterfolk som tjafsar.

Borde inte motståndsrörelsen fått lämna sin version? Visst, det kan man tycka. Men de är part i målet och det är inte kotym att intervjua misstänkta förövare varje gång man rapporterar om brott. Ett ögonvittne och bilder är trovärdigare som källor.
Senast redigerad av CharlieLindh 2013-03-16 kl. 22:41.
Citera
2013-03-16, 22:33
Medlem
MaculaDensas avatar
Citat:
Att du känner att du måste ljuga om studier och forskning säger ju allt. Det är helt uppenbart att du är en svagbegåvad invandraryngling med vänstervridna åsikter som sitter och yrar om a-kassor.

Vi andra försöker diskutera händelsen i Gävle här och händelseförloppet och skuldbördan vilka alla andra än du är rörande överens om brukar ligga på vänsterextremister som inte ens har på platsen att göra men ändå kommer och stör och beter sig våldsamt mot allt och alla. Det har du inte svarat på, vad dessa vänsterpöblar öht har på platsen att göra. Det är som sagt emot lagen att hindra mig från att ta del av vilken politisk information jag vill och att störa torgmöten och demonstrationer. Du har inte kritiserat detta vad jag kan se. Kan det månne vara för att du är partisk gosse lilla?

Det roliga är förstås att gå OT och få er lite ur spel och ifrågasätta er idioti. Det är ju för fan sektliknande hur många beter sig här. Jag fattar att ni försöker hålla upp något ni som förblindat tror på men kom igen det är ju ganska självklart vad som hänt uppe i gävle. Jag loggar ut nu iaf, ha det så skojigt utan opposition. Det verkar ni vara bättre på.
Citera
2013-03-16, 22:36
Medlem
IngenKommentars avatar
Citat:
Det roliga är förstås att gå OT och få er lite ur spel och ifrågasätta er idioti. Det är ju för fan sektliknande hur många beter sig här. Jag fattar att ni försöker hålla upp något ni som förblindat tror på men kom igen det är ju ganska självklart vad som hänt uppe i gävle. Jag loggar ut nu iaf, ha det så skojigt utan opposition. Det verkar ni vara bättre på.

Varför lämna walk-over nu då det började att bli spännande? Vi krossar dig såväl intellektuellt som fysiskt, varje dag i veckan, hela året runt.

På återseende.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in