Citat:
Ursprungligen postat av RelicDeluxe
Håller med om att fet är jävligt konstigt att man inte presenterar något som stödjer att SMR skulle vara på frammarsch.
Är det inte alltid ni som kräver bevis såfort man slänger ur sig något. Om ni inte vill presentera antalet medlemmar så kan ni väl åtminstone göra som SvP och slänga upp en procentuell ökning iaf. Även om det i sig självt inte säger mycket men visar på iaf denna "frammarsch".
Är aktivistdagarna obligatoriska förresten?
Visst är det intressant med deras extrema ovilja att presentera medlemsantal och annat som påvisar den påstådda frammarschen? Ja, aktivistdagarna är obligatoriska och enligt min källa var det endast 35 deltagare senast. Denna källa har absolut inget att vinna på att ljuga, så stämmer det inte rör det sig väl i så fall om en missuppfattning någonstans. Men hittills har jag inte fått någon annan siffra presenterad. Att man dessutom för några år sedan hade ca 500 medlemmar men att detta nu minskat till ca 100 är väl också något som är mindre roligt för SMR att erkänna.
Det är dom siffror jag har fått, SMR är välkomna att bevisa om jag har fel. Klas Lund verkar vara den största mytomanen av dem alla, men det ligger ju i nazisternas natur att blint tro på sin ledare. Hell seger, era jävla clowner.