2013-01-13, 20:00
Medlem
piratkattens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av marXXus
Varför skulle vi basera våra påståenden på dina siffror? De är tagna ur luften och speglar inte verkligheten. Ifall du haft insyn i organisationen skulle du veta att den är på frammarsch.

Jag har insyn i organisationen, lille vän. Det är inga siffror jag sitter och hittar på, vilket DU mycket väl vet om DU har någon insyn i organisationen.

Har du några andra siffror att presentera gällande medlemsantal och deltagande på aktivistdagar?
Citera
2013-01-13, 20:18
Medlem
Stormtroopers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av piratkatten
Jag har insyn i organisationen, lille vän. Det är inga siffror jag sitter och hittar på, vilket DU mycket väl vet om DU har någon insyn i organisationen.

Har du några andra siffror att presentera gällande medlemsantal och deltagande på aktivistdagar?
Nej, det har du inte. Jag var på aktivistdagarna och din siffra stämmer inte. Om vi inte gick ut med ett specifikt deltagarantal i artiklarna om aktivistdagarna är det inte heller något vi kommer gå ut med här bara för att bemöta dina lögner (hade du haft insyn hade du vetat att det är så det funkar). Tvärtom hoppas jag att folk bara ignorerar dig då det du söker är uppmärksamhet och dina lögner ändå inte är särskilt trovärdiga.
Citera
2013-01-13, 20:35
Medlem
piratkattens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stormtrooper
Nej, det har du inte. Jag var på aktivistdagarna och din siffra stämmer inte. Om vi inte gick ut med ett specifikt deltagarantal i artiklarna om aktivistdagarna är det inte heller något vi kommer gå ut med här bara för att bemöta dina lögner (hade du haft insyn hade du vetat att det är så det funkar). Tvärtom hoppas jag att folk bara ignorerar dig då det du söker är uppmärksamhet och dina lögner ändå inte är särskilt trovärdiga.

Nä visst, ni var säkert flera hundra... Varför redovisar ni inte medlemsantal och antal deltagare på aktivistdagarna då, om ni inte har något att skämmas för? Du hoppas att folk ignorerar mig eftersom jag skriver saker som SMR inte vill ska komma ut.
Citera
2013-01-13, 20:54
Medlem
Citat:
Varför redovisar ni inte medlemsantal och antal deltagare på aktivistdagarna då, om ni inte har något att skämmas för? Du hoppas att folk ignorerar mig eftersom jag skriver saker som SMR inte vill ska komma ut.

Folk ignorerar dig för att du är ett troll som kommer med flummiga påståenden utan några som helst belägg. Vänsterslödders ord väger inte så tungt, ni har lika mycket trovärdighet som en överlevare från Auschwitz. Så varför inte komma med något som det faktiskt går att bemöta utöver dina tonårsrabiata små trolltexter.?
Citera
2013-01-13, 20:59
Medlem
Per.Ss avatar
Citat:

tja, det var ju 17 st från mitt näste på aktivistdagarna, det innebär ju alltså att det var 18 st från resten av landet
Citera
2013-01-13, 21:35
Medlem
Citat:
Fast du verkar ju inte klara av att ignorera mig.
Väntar fortfarande på svar gällande SMR:s medlemsantal. Varifrån tror du jag har fått mina uppgifter? Alla era medlemmar kanske inte är så lojala som ni vill tro...

Varför i hela helvete skulle dom lämna ut sina medlemsantal? Har SMR påstått att dom har något att bevisa, speciellt för dumdryga självhatande vänsterslödder?
Citera
2013-01-13, 21:39
Medlem
piratkattens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LSSAH
Varför i hela helvete skulle dom lämna ut sina medlemsantal? Har SMR påstått att dom har något att bevisa, speciellt för dumdryga självhatande vänsterslödder?

Med tanke på alla påståenden om att SMR är på frammarsch, vore det ju trevligt om det gavs något belägg för det. Men man skäms tydligen för mycket för att presentera siffror gällande t ex medlemsantal. Föga förvånande.
Citera
2013-01-13, 21:51
Medlem
Citat:
Med tanke på alla påståenden om att SMR är på frammarsch, vore det ju trevligt om det gavs något belägg för det. Men man skäms tydligen för mycket för att presentera siffror gällande t ex medlemsantal. Föga förvånande.

Beror på om man mäter frammarschen endast i medlemmar. Gör inte jag iaf.
Citera
2013-01-14, 10:11
Medlem
RelicDeluxes avatar
Håller med om att fet är jävligt konstigt att man inte presenterar något som stödjer att SMR skulle vara på frammarsch.

Är det inte alltid ni som kräver bevis såfort man slänger ur sig något. Om ni inte vill presentera antalet medlemmar så kan ni väl åtminstone göra som SvP och slänga upp en procentuell ökning iaf. Även om det i sig självt inte säger mycket men visar på iaf denna "frammarsch".

Är aktivistdagarna obligatoriska förresten?
Citera
2013-01-14, 15:12
Medlem
RelicDeluxes avatar
Gick det att få se en procentuell ökning av medlemmar i SMR? Ett enkelt sätt att visa på denna "frammarsch" utan att visa antalet medlemmar.

Så som SvP har redovisat.
Citera
2013-01-14, 15:29
Medlem
Citat:

Ser man till hemsida/tidning så verkar i alla fall satsningen på Nordfront gått väldigt bra. Jämför man exempelvis Alexasiffrorna (som iofs alltid ska tas med en nypa salt men ändå ger en viss hänvisning) så verkar det ha skett en stor ökning i besöksantalet på sidan sedan partiot.nu-tiden. Har för mig att patriot.nu rankade mellan 1000-2000 i Sverige och nordfront.se rankar nu 184.
Citera
2013-01-14, 15:53
Medlem
RelicDeluxes avatar
Att man blivit bättre på propaganda säger inte mycket. Det intressanta är hur mycket folk man fått in i rörelsen som är det intreessanta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in