2012-11-28, 22:20
Medlem
SnigelUnos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robert.B
Eller varför dom är så fascinerade av att granska nationella organisationer inpå atomerna för att hitta personer som begått våldsbrott?
Skälet är enkelt. Genom att göra det så utmålar de effektivt er som kriminella dårar. Strategin fungerar bra skulle jag vilja säga. När vanligt folk hör ordet "nynazist" tänker de "våldsbrottsling". Frågan borde istället vara varför ni inte gör samma sak mot extremvänstern och kartlägger och granskar dom på samma sätt? För ingen tror väl att vänsterextremister inte begår minst lika många och allvarliga våldsdåd?

Och kom inte med skitsnacket att ni fokuserar på er politik istället. Extremvänstern verkar ju ha tid både för våldsdåd, kartläggningar och vanlig utåtriktad politik.

För övrigt blir det hela lite av en självuppfyllande profetia, ni utmålas som oberäkneliga våldsgalningar och därmed kommer en del oberäkneliga våldsgalningar söka sig till er.
Senast redigerad av SnigelUno 2012-11-28 kl. 22:23.
Citera
2012-11-28, 22:21
Medlem
IngenKommentars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Askatasuna
Du upprepar bara en gång till och kommer med inget nytt alls. Och vad i helvete är en kepsblatte?

Nej det finns ingenting som talar för att han har dragit kniv, det finns flera vittnen som talar emot det men eftersom det talar emot hur du vill det ska vara så vägrar du lyssna på det.

SMR har en lång historia av kniv, det är väldigt mycket mer troligt att Anton har dragit kniv och knivhuggit Aret.

Det nya som framgått är att Aret har gudfadern och diverse skjutvapen på sin Facebook. Det förstärker bilden av att han är en kepsblatte från gänget "Ö-boys".

Snacket om att han var "lugn och blyg" är alltså lika mycket skitsnack som att de som halvt slog ihjäl Carl-Eric är de ”snällaste pojkarna i Angered”.
  • Det finns ett vittne, Antons polare, som säger att Aret dragit kniv.
  • En anonym person har skrivit att han/hon "inte såg pga. backens lutning".
  • Det finns en annan anonym person som skrivit att Aret slog ner Anton och en annan, trots att Anton slog första slaget. Därefter jagade Aret Anton, men att Anton då fegt huggit honom tre gånger bakifrån.

Uppgifterna går alltså isär. Däremot, att Aret är vad som i folkmun kallas för "en liten äcklig blattegangster" bör det snart inte råda några tvivel om. Dels pga. hans delaktighet i/umgänge med "Ö-boys", och dels gällande bilden av sig själv som han förmedlar på sin Facebook.
Senast redigerad av IngenKommentar 2012-11-28 kl. 22:24.
Citera
2012-11-28, 22:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av IngenKommentar
Det nya som framgått är att Aret har gudfadern och diverse skjutvapen på sin Facebook. Det förstärker bilden av att han är en kepsblatte från gänget "Ö-boys".

Snacket om att han var "lugn och blyg" är alltså lika mycket skitsnack som att de som halvt slog ihjäl Carl-Eric är de ”snällaste pojkarna i Angered”.
  • Det finns ett vittne, Antons polare, som säger att Aret dragit kniv.
  • En anonym person har skrivit att han/hon "inte såg pga. backens lutning".
  • Det finns en annan anonym person som skrivit att Aret slog ner Anton och en annan, trots att Anton slog första slaget. Därefter jagade Aret Anton, men att Anton då fegt huggit honom tre gånger bakifrån.

Uppgifterna går alltså isär. Däremot, att Aret är vad som i folkmun kallas för "en liten äcklig blattegangster" bör det snart inte råda några tvivel om. Dels pga. hans delaktighet i/umgänge med "Ö-boys", och dels gällande bilden av sig själv som han förmedlar på sin Facebook.

Om du hade haft någon kontakt med verkligheten hade du sett att var och varannan 15-åring på facebook har såna bilder och de går inte runt och knivar random folk. Det är inget bevis men det verkar du inte förstå.

Om nu historierna går isär, vad är det som talar för den ene av dem då? För du vill det ska vara så? Och du är en äcklig liten nasse-gangster om man går på dina poster så då var det avklarat. Eller så avvaktar man FUP och rättegång så får vi se vad som kommer fram istället. Så ditt fjanteri om inga tvivel säger absolut ingenting.
Citera
2012-11-28, 22:54
Medlem
IngenKommentars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Askatasuna
Om du hade haft någon kontakt med verkligheten hade du sett att var och varannan 15-åring på facebook har såna bilder och de går inte runt och knivar random folk. Det är inget bevis men det verkar du inte förstå.

Om nu historierna går isär, vad är det som talar för den ene av dem då? För du vill det ska vara så? Och du är en äcklig liten nasse-gangster om man går på dina poster så då var det avklarat. Eller så avvaktar man FUP och rättegång så får vi se vad som kommer fram istället. Så ditt fjanteri om inga tvivel säger absolut ingenting.

1. Kepsblatten har gudfadern och skjutvapen på Facebook.
2. Uppgifter som gör gällande att det var blattegänget "Ö-boyz" som var inblandade i händelsen.
3. Bilderna på hur det blatteklientel, bl.a. en person som med stor sannolikhet är Arets bror, som rör sig i Arets kretsar ser ut: http://www.jnytt.se/nyhet/50470/laxhjalp-och-schysst-hang-pa-birkagarden

För mig, och säkert för andra, så är alla dessa grejor saker som skapar en ungefärlig bild av vilken person denne Aret Temelci är.

Och ja, vi får väl vänta på FUP. Men eftersom idioter envisas med att skriva "SMR knivar 15-åringar" så kommer jag att fortsätta förmedla dessa uppgifter.
Senast redigerad av IngenKommentar 2012-11-28 kl. 22:59.
Citera
2012-11-28, 22:56
Medlem
Stormtroopers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnigelUno
Skälet är enkelt. Genom att göra det så utmålar de effektivt er som kriminella dårar. Strategin fungerar bra skulle jag vilja säga. När vanligt folk hör ordet "nynazist" tänker de "våldsbrottsling". Frågan borde istället vara varför ni inte gör samma sak mot extremvänstern och kartlägger och granskar dom på samma sätt? För ingen tror väl att vänsterextremister inte begår minst lika många och allvarliga våldsdåd?

Och kom inte med skitsnacket att ni fokuserar på er politik istället. Extremvänstern verkar ju ha tid både för våldsdåd, kartläggningar och vanlig utåtriktad politik.
Jag tror inte det skulle dröja länge innan den nationella organisation som började granska och angripa våldsvänstern med dess egna metoder blev kriminaliserad. Vi nationella måste nog ha en starkare egen media innan vi skulle kunna komma undan med det.
Citat:
Ursprungligen postat av SnigelUno
För övrigt blir det hela lite av en självuppfyllande profetia, ni utmålas som oberäkneliga våldsgalningar och därmed kommer en del oberäkneliga våldsgalningar söka sig till er.
Det är ju tyvärr sant men borde gå att förebygga.
Citat:
Ursprungligen postat av IngenKommentar
Bra grävt. Givetvis är det rätt Aret Temelci som i sann blatteanda har gudfadern och diverse skjutvapen på sin Facebook:

http://i.imgur.com/qYzFw.png
http://i.imgur.com/fnFdq.png
http://i.imgur.com/WgFLo.png
Ojdå. En brorsa som pluggar på Mittuniversitetet. Det var intressant må jag säga.
Citera
2012-11-28, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stormtrooper
Ojdå. En brorsa som pluggar på Mittuniversitetet. Det var intressant må jag säga.
Syrra. Men fortfarande intressant så klart.
Citera
2012-11-29, 13:40
Medlem
infogivers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stormtrooper

Citat:
Ursprungligen postat av IvanLendl
Syrra. Men fortfarande intressant så klart.

Är ni sarkastiska eller? Svårt att avgöra på internet.

Hur skulle det vara intressant att veta var en knivhuggen 15 årings familjemedlem går i skolan?
Citera
2012-11-29, 19:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M.Skillt
Lortiga svartskallar som leker gangster, all talk and no action skulle jag tippa på Eller för att citera aryan brotherhood. "Dont talk the talk if you cant walk the walk"

/Micke
Det är inget broderligt bara profit med aryan brotherhood
Citat:
"The white power thing is mostly just a good recruiting tool and a way to maintain structure and discipline," said Delgado. "These guys are more about making money than starting any kind of white revolution. They sell heroin to white people all the time. That's not very Aryan or brotherly of them."
http://www.splcenter.org/get-informed/intelligence-report/browse-all-issues/2005/fall/smashing-the-shamrock?page=0,1
Citera
2012-11-30, 04:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spatsibada
A men va tur att det va en "spännblatte" liksom, det rättfärdigar knivattacken liksom. Bra kille

Ja det skulle naturligtvis kunna rättfärdiga en eventuell attack. Det lär finnas flera hundratusentals störiga spännblattar i Sverige som förtjänar att knivhuggas.
Senast redigerad av Varnagel 2012-11-30 kl. 04:13.
Citera
2012-11-30, 11:57
Medlem
infogivers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Varnagel
Ja det skulle naturligtvis kunna rättfärdiga en eventuell attack. Det lär finnas flera hundratusentals störiga spännblattar i Sverige som förtjänar att knivhuggas.

Nu är jag inte skit insatt i vad en "spännblatte" är, men 15 åriga, invandrar kids förtjänar att bli knivhuggna för att de må vara kaxiga och uppkäftiga? Jag kan upplysa dig med att de flesta 15åringar är jävligt oförskämda, då du verkar ha tappat kontakten med omvärlden.
Citera
2012-11-30, 12:20
Medlem
Phalgunas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av infogiver
Nu är jag inte skit insatt i vad en "spännblatte" är, men 15 åriga, invandrar kids förtjänar att bli knivhuggna för att de må vara kaxiga och uppkäftiga? Jag kan upplysa dig med att de flesta 15åringar är jävligt oförskämda, då du verkar ha tappat kontakten med omvärlden.

Du är oförmögen att förstå skillnaden mellan kaxiga spännblattar och "de flesta 15åringar" och menar samtidigt att det är han som har tappat kontakten med omvärlden?
Citera
2012-11-30, 12:45
Medlem
infogivers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phalguna
Du är oförmögen att förstå skillnaden mellan kaxiga spännblattar och "de flesta 15åringar" och menar samtidigt att det är han som har tappat kontakten med omvärlden?

Jag har flera gånger begärt en definition utav begreppet men min begäran ahar aldrig bemötts, en definition var ju att det handlade om blattar som "käkade nötter, spottade på marken och var allmänt kaxiga"...

Jag menar, självklart ska man knivhugga alla dessa?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in