2012-02-03, 16:52
  #6001
Bannlyst
Vem vet det? Har en domstol fastställd den här vetskapen eller är bara våta fantasiser från kommunisterna?

Citat:
Ursprungligen postat av NinoRojo
Jo, vi vet att det var nazisterna som kom oinbjudna för att "diskutera" med glasflaskor och andra tillhyggen. Ta du och "aggregera" dig härifrån istället, pinsamma bonnläpp.

Nazisterna torterade civila i Polen.
Citera
2012-02-03, 16:54
  #6002
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NinoRojo
Ja, det är fullt legitimt din ärthjärna. Man har rätt att visa att man inte kan ställa upp på vilka åsikter som helst. Dessutom utförde nassarna sin attack, som du försvarar, efter själva demonstrationen.

Allt för toleransen mot oliktänkande.

De vart väl kvitt sålunda.
Citera
2012-02-03, 17:00
  #6003
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niggers
Vem vet det? Har en domstol fastställd den här vetskapen eller är bara våta fantasiser från kommunisterna?

Det är grundligt bevisat men du har ditt sketna huvud för långt upp i din ariska, ädelvita röv för att kunna ta till dig något som går emot dina intressen.

Citat:
Ursprungligen postat av DarthAkesson
Allt för toleransen mot oliktänkande.


Att visa att man inte kan ställa upp på någons människosyn är inte samma sak som att misshandla eller mörda sina motståndare.

Citat:
De vart väl kvitt sålunda.

Ja, för SSU och Ung Vänster brukar ju verkligen klampa in på SMR:s möten och slå glasflaskor i skallen på nassarna.
Citera
2012-02-03, 17:08
  #6004
Medlem
Stormtroopers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NinoRojo
Nej, SMR är en bunt socialfall med olika bokstavskombinationer alt. drog- eller alkoholmissbruk. Dessutom är det ju inget annat än en terroristorganisation med våld som politisk metod. Självklart kom nazisterna dit bara för att bråka och misshandla, de visste mycket väl att de inte skulle vara välkomna.
Jag är student, har ingen bokstavskombination och den enda "drogen" jag någonsin använt är alkohol (och då aldrig i konstant stora mängder över långa perioder). Angående terror så har jag för mig att ingen i Sverige någonsin dömts för terrorbrott, således kan inte Svenska Motståndsrörelsen gärna kallas för en terrororganisation.

Varför skulle man inte vara välkomna? Ifall "krossa nazismen" betyder "vinna debatter" mot nazister så borde ju "antirasisterna" ha välkomnat massa, enligt dig, efterblivna nazister som man kunde krossa i en debatt?
Citat:
Ursprungligen postat av NinoRojo
Det räcker ju med att titta på hur ni resonerar i en sån här tråd där ni försvarar attacker mot oliktänkande. Dessutom är det genomgående i er retorik att alla "förrädare" måste straffas med döden. Hur det skulle se ut i ett samhälle där ni faktiskt har makten kan man lätt föreställa sig, vi kan ju titta på historien också. Att nazisterna dödade människor i Polen är det ingen annan än ni som förnekar.
Hur många nationalsocialister skriver i den här tråden? Sen var detta inte en riktig attack, men ifall Riazat verkligen fick sig en flaska i skallen så tänker inte jag grina över det, och bevisligen delar ju många "vanliga människor" den uppfattningen om du läser i tråden. För att förstå varför jag och många andra inte gör det föreslår jag att du läser den här artikeln som jag länkat tidigare i tråden: http://www.patriot.nu/artikel.asp?artikelID=1922
Citera
2012-02-03, 17:09
  #6005
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NinoRojo
Att visa att man inte kan ställa upp på någons människosyn är inte samma sak som att misshandla eller mörda sina motståndare.

Nej, givetvis inte, även om uppsåtet är detsamma.

Citat:
Ja, för SSU och Ung Vänster brukar ju verkligen klampa in på SMR:s möten och slå glasflaskor i skallen på nassarna.

Det vet jag inget om, men att vänsterpöbeln ofta och gärna brukar grovt våld emot meningsmotstånadare är välkänt.
Citera
2012-02-03, 17:22
  #6006
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stormtrooper
Jag är student, har ingen bokstavskombination och den enda "drogen" jag någonsin använt är alkohol (och då aldrig i konstant stora mängder över långa perioder). Angående terror så har jag för mig att ingen i Sverige någonsin dömts för terrorbrott, således kan inte Svenska Motståndsrörelsen gärna kallas för en terrororganisation.

Om AFA och RF är terrororganisationer så är SMR det också, punkt slut. SMR:s metoder går ut på att skrämma motståndare till tystnad och man vill även gripa makten med våld.

Citat:
Varför skulle man inte vara välkomna? Ifall "krossa nazismen" betyder "vinna debatter" mot nazister så borde ju "antirasisterna" ha välkomnat massa, enligt dig, efterblivna nazister som man kunde krossa i en debatt?

Om ett gäng från AFA klampade in på ett SMR-möte för att "debattera" lite så hade de såklart varit varmt välkomna, eller? Hur efterbliven är du egentligen?

Citat:
Hur många nationalsocialister skriver i den här tråden? Sen var detta inte en riktig attack, men ifall Riazat verkligen fick sig en flaska i skallen så tänker inte jag grina över det, och bevisligen delar ju många "vanliga människor" den uppfattningen om du läser i tråden. För att förstå varför jag och många andra inte gör det föreslår jag att du läser den här artikeln som jag länkat tidigare i tråden: http://www.patriot.nu/artikel.asp?artikelID=1922

Det är många nazister och rasister som skriver i tråden. Det finns inga "vanliga människor" som försvarar sånt här. Den där artikeln är lika patetisk som allt annat som publiceras på idiot.nu.

Citat:
Ursprungligen postat av DarthAkesson
Det vet jag inget om, men att vänsterpöbeln ofta och gärna brukar grovt våld emot meningsmotstånadare är välkänt.

Då rör det sig om grupper som AFA. SSU och Ung Vänster har inget med det där att göra.
Citera
2012-02-03, 17:39
  #6007
Medlem
Stormtroopers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NinoRojo
Om AFA och RF är terrororganisationer så är SMR det också, punkt slut. SMR:s metoder går ut på att skrämma motståndare till tystnad och man vill även gripa makten med våld.
AFA har ju mig veterligen som enda mål att bekämpa "fascism" (i praktiken organiserade människor som inte vill splittra samhället i klasser) med våld. Motståndsrörelsen har en ideologi och vision som man eftersträvar bl.a. genom publicistisk verksamhet och offentlig opinionsbildning på gator och torg. Att säga "AFA = wannabe terrorister" och "Motståndsrörelsen = inte terrorister" tycker jag känns rimligt.
Citat:
Ursprungligen postat av NinoRojo
Om ett gäng från AFA klampade in på ett SMR-möte för att "debattera" lite så hade de såklart varit varmt välkomna, eller? Hur efterbliven är du egentligen?
AFA debatterar aldrig så det vore konstigt. Hur efterbliven är du själv, din efterblivna jävel?
Citat:
Ursprungligen postat av NinoRojo
Det är många nazister och rasister som skriver i tråden. Det finns inga "vanliga människor" som försvarar sånt här. Den där artikeln är lika patetisk som allt annat som publiceras på idiot.nu.
Nu ljuger du. Det är flera stycken som skrivit "jag är inte rasist och jag tycker inte om våld, MEN..."

Du är patetisk och tror bevisligen på konspirationsteorier om att alla som inte håller med dig på nätet egentligen är barnätande dödsknarkarnazister.
Citat:
Ursprungligen postat av NinoRojo
Då rör det sig om grupper som AFA. SSU och Ung Vänster har inget med det där att göra.
Grejen är ju att vänsterterrorister gömmer sig bland mer fredliga organisationer. Den 10 dec förra året var det säkert massvis med SSU:are och UV:are som demonstrerade helt fredligt för svenskfientlighet, men bland dessa människor gömde sig bombkastande terrorister. Hur ska vi veta vilka som är vilka? Just Riazat vet vi ju var vi har; han gillar våld så länge han själv inte utsätts för det.
Citera
2012-02-03, 17:45
  #6008
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NinoRojo
Då rör det sig om grupper som AFA. SSU och Ung Vänster har inget med det där att göra.

Om man inte väljer att räkna in skadegörelse. Annars är även motdemonstration ett slags våld emot mötesfriheten.
Citera
2012-02-03, 17:46
  #6009
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stormtrooper
AFA har ju mig veterligen som enda mål att bekämpa "fascism" (i praktiken organiserade människor som inte vill splittra samhället i klasser) med våld. Motståndsrörelsen har en ideologi och vision som man eftersträvar bl.a. genom publicistisk verksamhet och offentlig opinionsbildning på gator och torg. Att säga "AFA = wannabe terrorister" och "Motståndsrörelsen = inte terrorister" tycker jag känns rimligt.

Nej, SMR vill störta demokratin med våld och bedöms vara ett hot mot demokratin/rikets säkerhet.

Citat:
AFA debatterar aldrig så det vore konstigt. Hur efterbliven är du själv, din efterblivna jävel?

SMR debatterar aldrig, därför är det uppenbart att de dök upp för att bråka.

Citat:
Nu ljuger du. Det är flera stycken som skrivit "jag är inte rasist och jag tycker inte om våld, MEN..."

Du är patetisk och tror bevisligen på konspirationsteorier om att alla som inte håller med dig på nätet egentligen är barnätande dödsknarkarnazister.

Just det där med att skriva "jag är inte rasist, men..." är bland det mest korkade man kan skriva och tyder på att man har rasistiska sympatier, annars behöver detta inte påpekas. Ungefär lika smart som att säga "jag är inte pedofil, men...".

Citat:
Ursprungligen postat av DarthAkesson
Om man inte väljer att räkna in skadegörelse. Annars är även motdemonstration ett slags våld emot mötesfriheten.

Nej, motdemonstrationer är helt lagligt, imbecille fjant.
Citera
2012-02-03, 18:03
  #6010
Medlem
Stormtroopers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NinoRojo
Nej, SMR vill störta demokratin med våld och bedöms vara ett hot mot demokratin/rikets säkerhet.
Så nu duger den kapitalistiska statens ord?
Citat:
Ursprungligen postat av NinoRojo
SMR debatterar aldrig, därför är det uppenbart att de dök upp för att bråka.
Du är medveten om att Motståndsrörelsen befinner sig på gatorna och debatterar med nyfikna människor vecka ut och vecka in? Så din slutsats kan du köra upp någonstans.
Citat:
Ursprungligen postat av NinoRojo
Just det där med att skriva "jag är inte rasist, men..." är bland det mest korkade man kan skriva och tyder på att man har rasistiska sympatier, annars behöver detta inte påpekas. Ungefär lika smart som att säga "jag är inte pedofil, men...".
Du är verkligen rätt så dum i huvudet va? Du säger ju att allt och alla är rasister och att rasismen ska krossas, inte så konstigt då om folk som inte är rasister vill förtydliga att dem inte är rasister.
Citera
2012-02-03, 18:21
  #6011
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stormtrooper
Så nu duger den kapitalistiska statens ord?

Nej, men jag litar på att SMR vill störta demokratin med våld eftersom det är det de själva står för. Att de är ett hot mot demokratin kan jag instämma i (eller egentligen inte med tanke på deras storlek, men potentiellt åtminstone).

Citat:
Du är medveten om att Motståndsrörelsen befinner sig på gatorna och debatterar med nyfikna människor vecka ut och vecka in? Så din slutsats kan du köra upp någonstans.

Men nu handlar det om meningsmotståndare och SMR:s enda metod för att bemöta dessa är våld. Även RF har väl stått på gatorna och diskuterat med nyfikna någon gång. Dessutom borde ni lära er lite hyfs och inte dyka upp där ni inte är inbjudna eller välkomna.

Citat:
Du är verkligen rätt så dum i huvudet va? Du säger ju att allt och alla är rasister och att rasismen ska krossas, inte så konstigt då om folk som inte är rasister vill förtydliga att dem inte är rasister.

"Jag är inte rasist, men..." betyder att man täcker upp för något rasistiskt som man tänker säga efter "men...". Att Flashback kryllar av rasister är ingen nyhet och detta forum är inte på något sätt representativt för ett tvärsnitt av folkets åsikter. Du kan väl inte på allvar tro att gemene man sympatiserar med antidemokratiska, testosteronstinna nazistapor som oprovocerat attackerar demokratiska, antirasistiska ungdomar? Jävla drägg.
__________________
Senast redigerad av NinoRojo 2012-02-03 kl. 18:26.
Citera
2012-02-03, 18:31
  #6012
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NinoRojo
Nej, motdemonstrationer är helt lagligt, imbecille fjant.

För att inte nämna idiotiskt, ociviliserat, apaktigt, fult, förkastligt et cetera.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in