Citat:
Ursprungligen postat av svempakungen
Vad har du för belägg på att pengarna inte gått till det dom var avsedda för?
en del av pengarna skulle ju bla bekosta en utredning från skl.
Men det är väl kanske din högsta dröm att det ska komma fram nåt fuffens i allt detta så du och andra får gnälla lite till?
Frost är frisläppt och vad jag kan hitta kring filmen som sägs ha lämnats in till SKL så är sista uppdateringen 22:a November 2010. Efter det... inte ett ord, trots att det lovas dyrt och heligt att mans ka meddela så fort nåt händer. Detta trots att SMR hävdade att analysen skulle ta sex till åtta veckor. Ser att hattarna hävdar att analysen kostade 54.000:-, om man nu vågar lita på det, vad hände med de resterande 21.000:-? Personligen så är jag tveksam till att Pärra talar sanning, pengarna har förmodligen gått till potatisodlingar och cheeseburgare, allt för att göda Klabbe!
Klart jag vill att det fuffens om pågår kommer fram i ljuset, jag ogillar sekter, speciellt nazisekter.
Citat:
Ursprungligen postat av Kenaz
Jaha, då förstod jag. Jag har ingen insikt i smr eller deras kampanjer, därför lät ditt inlägg i mina öron väldigt konstigt.
Tror nog dock att de som skänkte pengar till kampanjen inte har något emot om dem går till SMR så dem kan utföra det som dem utföra skall.

I tråden som finns om fallet så var det flera personer som hävdade att de absolut inte var nazister eller sympatiserade med SMR, men trots det litade på patrasket och skänkte pengar till sekten. Kan inte kännas alltför bra nu...