Citat:
Ursprungligen postat av M.Skillt
Finns där inget så betalas inget ut, svårare än så är det inte.
Nähä. Det visar att du lever i en utopi. Svarta pengar existerar inte hos SMR? Nyss var ju hela landet korrupt men nu verkar det som om SMR lever efter de korrupta lagarna? Varför ska då SMR vara registrerad som näringsdrivande förening hos Bolagsverket?
Citat:
Något skadestånd för att ta ner en banderoll? Skojar du med mig?
Det var ju inte acceptabelt att vandalisera privat egendom. Då måste man väl ta sitt ansvar? Kostar det oss pengar att få garageväggarna rena måste ju SMR betala. Det gör man ett "misstag" måste man ta sitt ansvar. Skulle inte de så kallade cheferna ta sitt ansvar?
Citat:
Givetvis, iof betvivlar jag att du duger till det. Men helt klart stödjer jag din rätt till att försöka.
Tja, vi kan väl om inte annat anlita någon etnisk maffia. Det är ju i preventivt syfte.
Citat:
Nej, jag har inga barn.
Det märks. Den dagen dina barn (om du får några) är 16 år så inser du att förmågan att fatta rationella beslut inte är fullt utvecklad. Och för att slå undan benen på dig så har du ju svikit ditt folk hitintills eftersom du inte har fört din ras vidare. Stor skam!
Citat:
Låter som en fin plats, får man fråga i vilket land du bor?
I alla fall inte i din utopi. Jag lever i Konungariket Sverige. Ett fritt och demokratiskt land i Norden, Europa, Världen.
Sådana här disskusioner är kul. Det visar hur de som tror sig veta något snabbt har kastats in i ett hör och sluggar vilt. Kunskapen om SMR är väldigt låg hos de flesta och samanhållningen dålig. Mitt tips är att om tre år finns inte SMR längre utan då heter den något annat för det är några som brutit sig ur.