2010-10-28, 22:25
Medlem
evilones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av killallthewhitepeople
Ja det är just det jag menar varför skulle dom lägga ner all tid och tjata om just honom om han var han som högg?
Dom har ju flera som sitter för liknande saker men där är det inget snack om att dom skulle vara oskyldiga.
Hade SMR bara varit ute efter att hitta på martyrer för sakens skull hade dom inte bara gnällt om Frost.
Förstår du nu?

jo men man har inte kunnat visa nagra bevis nar det galler frosten, kanske de tar chansen med frost om det kan finnas ev tvivelaktigheter, sjalv tror jag att frost ar skyldig
Citera
2010-10-28, 22:48
Medlem
killallthewhitepeoples avatar
Det behövdes inga bevis för att låsa in honom heller.
Två usla och motsägelsefulla utpekande.
Citera
2010-10-29, 15:56
Medlem
Oppresseds avatar
Ytterst intressant må jag säga! Ska bli spännande att se hur länge smr håller ihop efter den här historien.
Citera
2010-10-29, 16:38
Medlem
evilones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oppressed
Ytterst intressant må jag säga! Ska bli spännande att se hur länge smr håller ihop efter den här historien.

SMR är en parantes och de är svenskfientliga, samt att sitta och klaga gör de något åt det nä men klaga kan de, djävla kärringar
Citera
2010-10-29, 17:04
Medlem
Oppresseds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av evilone
SMR är en parantes och de är svenskfientliga, samt att sitta och klaga gör de något åt det nä men klaga kan de, djävla kärringar
Tycker inte de gör ett kraftfullt intryck då de baserar sin "kamp" på martyrspel. Den saken är klar.
Citera
2010-10-29, 17:36
Medlem
SzkandaLs avatar
handlingen är gjord och en av anhängarna sitter för det.
ta det som en man och gå vidare.
Citera
2010-10-30, 21:21
Bannlyst
http://www.sydsvenskan.se/sverige/article1283968/Storre-brak-pa-Kanalgatan.html

Nu har SMR fått smaka på storpisk igen. hur ser ni på det? Skäms ni?
kommer ni rapportera på patriot att ni begick en "taktisk reträtt" eller kommer ni hävda att 8 motståndsscouter slog ner 20 beväpnade AFAiter med bara nävarna?

Eller erkänner ni att ni är pinsamma? Det var ju faktiskt ni som skulle dit och banka rödingar.
Citera
2010-10-30, 21:24
Medlem
emdens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FreeYourSoul

kommer ni rapportera på patriot att ni begick en "taktisk reträtt" eller kommer ni hävda att 8 motståndsscouter slog ner 20 beväpnade AFAiter med bara nävarna?

Eller erkänner ni att ni är pinsamma? Det var ju faktiskt ni som skulle dit och banka rödingar.

Vann 20 killar med järnrör i ett slagsmål mot 8 obeväpnade? Se på fan, snart fryser helvetet till is.

Hade jag vart på sidan där 20 beväpnade spöar 8 st obeväpnade hade jag varit jävligt tyst om saken, men det är visst något att skryta om för "er".
Senast redigerad av emden 2010-10-30 kl. 21:30.
Citera
2010-10-30, 21:27
Medlem
Beardzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FreeYourSoul

Så, åtta par nävar mot 20 påkar, järnrör och mer? Låter som en riktigt jämn fight.
Citera
2010-10-30, 21:53
Medlem
TiberiusGracchuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emden
Vann 20 killar med järnrör i ett slagsmål mot 8 obeväpnade? Se på fan, snart fryser helvetet till is.

Hade jag vart på sidan där 20 beväpnade spöar 8 st obeväpnade hade jag varit jävligt tyst om saken, men det är visst något att skryta om för "er".

Vart står det att nazisterna var obeväpnade? Om de planerat att angripa mötet, vilket är rimligt (vad skulle de annars göra där?) så är det väl troligt att de var beväpnade?

Enligt polisen så skall "båda grupperna verkat vara lika förberedda" och enligt en vänsteraktivist som intervjuats av NSK så bar nazisterna sköldar och var beväpnade med påkar och andra tillhyggen.
Citera
2010-10-30, 22:11
Medlem
st0ckiss avatar
Fan vad klantigt av SMR att åka på stryk av rödingarna.

De borde förberett sig mycket mer och tagit dom på ett smartare sätt än att just ta dem direkt utanför lokalen.
Citera
2010-10-30, 23:02
Medlem
emdens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TiberiusGracchus
Vart står det att nazisterna var obeväpnade? Om de planerat att angripa mötet, vilket är rimligt (vad skulle de annars göra där?) så är det väl troligt att de var beväpnade?

Enligt polisen så skall "båda grupperna verkat vara lika förberedda" och enligt en vänsteraktivist som intervjuats av NSK så bar nazisterna sköldar och var beväpnade med påkar och andra tillhyggen.

Det står i artikeln. Man kanske tänkte dela flygblad utanför eller vad som helst, vem vet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in