2010-04-15, 10:19
Medlem
DeusSanctis avatar
Ja, om man inte går ut med att man behöver mer pengar kommer man ju inte få det heller. Ni har ju vetat sedan i alla fall i vintras att ni behöver mer pengar (hoppas jag, då i alla fall jag som inte ens känner någon i SMR vetat det sedan i vintras).
Citera
2010-04-15, 20:14
Medlem
plackerss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av marXXus
Tror du verkligen att de skulle sno 120K, med de konsekvenser det skulle innebära?

Ifall man ska tro på ditt spekulerade i saker du inte har någon inblick i så lever Lund m.fl. på de pengar SMR drar in till sin verksamhet. Att då sno pengarna från Frost-kampanjen vore ju det mest korkade de kan göra, ifall dina påståenden skulle vara sanna. Detta eftersom att de då skulle 'döda' organisationen och strypa sin inkomstkälla (och eftersom man inte kommer så långt med 120K så skulle man knappast göra det).

Med detta i åtanke så är minst en av dina konspirationsteorier falska, antingen
A: Att de lever på organisationens pengar.
eller
B: Att de tänker sno Frosts pengar.
Så vilken av dessa myter tror du på egentligen?

Nu är det ju så att varken du eller jag har någon inblick i SMR:s ekonomi, så varför sitta och spekulera?

hmmm fast nog har det hänt att arbetslösa SMR-are sagt i rättegångar att de lever på "besparingar"?
Citera
2010-04-16, 00:32
Medlem
Don.Cs avatar
Alla patrioter bör sträva efter att betala in så lite skatt som bara är möjligt. Inte för att det är något moraliskt fel i beskattning (det är naturligtvis en nödvändighet även i ett framtida fritt Sverige). Det är dock moraliskt fel när delar av den används för att direkt motverka det svenska folket och istället främja en fortsatt invasion av vårt land. Varenda skattekrona som kan undanhållas den svenskfientliga staten och istället användas i kampen är för mig en väl investerad krona. Man donerar ju naturligtvis inte pengar till en organisation vars politik och kampmetod man inte tror på.

I framtiden hoppas jag att vi kommer få se mer frigjort kapital i omlopp inom rörelsen. En utökning av insatser för etniska svenskar. Jag tänker direkt på hur Hizbollah gav generösa bidrag till familjer som fått sina bostäder förstörda efter den judiska invasionen. Vägen dit är självklart lång och som det är nu räcker knappt pengarna till för att bedriva propaganda och informationsspridning.
Citera
2010-04-16, 16:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nordiskurkraft
Jo, det gör han. Fattar inte heller varför en svensk kamporganisation ska bry sig om sydafrikas vita...
Hell
För att De kämpar för vår rasliga överlevnad.

Så här ser Jag på det: (jag talar enbart för mig själv)
Folket är nationen, den nuvarande staten Sverige är ett påhitt utan substans.
Ifall vi måste döda den nuvarande staten för att säkra folkets och nationens överlevnad så är det vår plikt att göra så.
Citera
2010-04-16, 21:48
Medlem
LieutenantNateHiggerss avatar
Kommer det vara många motståndsmän på plats imorgon?
Citera
2010-04-16, 22:03
Medlem
Krehs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LieutenantNateHiggers

Ska du dit?
Citera
2010-04-17, 00:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LieutenantNateHiggers

Jag skall dit.
Citera
2010-04-17, 00:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bitchtit
Jag skall dit.

Sköt det clean, o skäm inte ut er som ni har en tendens att göra..
Citera
2010-04-17, 02:56
Medlem
BrunoContis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av marXXus
Ifall vi måste döda den nuvarande staten för att säkra folkets och nationens överlevnad så är det vår plikt att göra så.

När har det gått så långt så att ni måste göra det då? Om ni skulle göra det idag så skulle ni vara ganska motarbetade. Känns inte heller som om ni har oddsen på er sida.
Citera
2010-04-17, 03:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BrunoConti
När har det gått så långt så att ni måste göra det då? Om ni skulle göra det idag så skulle ni vara ganska motarbetade. Känns inte heller som om ni har oddsen på er sida.
Jag talar inte för Motståndsrörelsen, utan berättade bara vad jag tycker och tänker. Jag vet inte alls vad Motståndsrörelsen har för planer, eller hur de tänker ta makten.
Citera
2010-04-17, 14:26
Medlem
LieutenantNateHiggerss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kreh
Ska du dit?

Japp, jag var där, dock bara som åskådare. Varken vänster eller SMR.

Synd att man inte fick höra talet särskilt bra.
Citera
2010-04-21, 12:36
Medlem
TotenEngels avatar
Kommer det nån video från Boer-demon?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in