2010-04-06, 16:50
Medlem
evilones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kreh
Att intellektuella generellt är fegare (kanske för att de har mer att förlora) än dumbommar.

eller så inser de att detta med kvalitets raser och nordiskt lebensraum etc är bara bollocks, kan det vara så?
Citera
2010-04-06, 16:52
Medlem
Krehs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av evilone
eller så inser de att detta med kvalitets raser och nordiskt lebensraum etc är bara bollocks, kan det vara så?

Varför skulle det vara så?

Självhat och kärlek till negrer är ett nytt påfund. Genom hela historien har man värnat de egna före andra. Nu är det dock något nytt. Det är hippt att gilla slödder.

En av världens mest kända filosofer (kanske den mest kända?), Aristoteles, var väldigt rasistisk.
Citera
2010-04-06, 16:54
Medlem
evilones avatar
Citat:
Varför skulle det vara så?

Självhat och kärlek till negrer är ett nytt påfund. Genom hela historien har man värnat de egna före andra. En av världens mest kända filosofer (kanske den mest kända?), Aristoteles, var väldigt rasistisk.

jo men rasism är rädslan för det okända, kan nog klassas som en fobi med lite god vilja
Citera
2010-04-06, 17:09
Medlem
Krehs avatar
Citat:
jo men rasism är rädslan för det okända, kan nog klassas som en fobi med lite god vilja

Nej, rasism är kärlek till det egna folket.
Citera
2010-04-06, 17:12
Medlem
evilones avatar
Citat:
Nej, rasism är kärlek till det egna folket.

ja det är din tolkning och inte min.

så hur länge kommer det att ta innan SMR har förtvinat till intet?
det ser lite små desperat ut just nu för dem särskilt som ekonomin tycks vara i botten.
Citera
2010-04-06, 17:25
Medlem
nordiskurkrafts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LojtnantWerner
du vet ju tydligen inte ett skit om hur jag eller någon annan patriot tänker

Jo, det gör han. Fattar inte heller varför en svensk kamporganisation ska bry sig om sydafrikas vita...
Hell
Citera
2010-04-07, 05:40
Medlem
Salarymans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fredrik.E
Jag var på kamrataftonen i Gävle för lite över en månad sedan, och då talade Pär Öberg, om fallet Frost. Och vad som sades var att det behövs mer pengar.

Hur mycket kommer jag faktiskt inte ihåg, men.. JAG TROR att det var 120,000 kr, men Jag är osäker, på exakt hur mycket det var. Kanske var det mer eller mindre.

Samt trodde advokaten att Niklas hade goda chanser på att få en resning, med den starka bevisningen som finns för hans oskuld.

Sedan tror Jag varken att Micke eller Niklas fru har lämnat honom, de är nog bara trötta på tramset som tillåts fortgå i denna tråd samt i andra liknade trådar i denna forumsdel.

/Fredrik Eriksson

Kul att nagon fran SMR faktist vagar oppna munnen i detta amne, hoppas du inte fick en tillsagelse nu! Pa nagot satt sa kan jag forsta allt hemlighetsmakeri nar det galler interna sektangelagenheter, men i detta fall sa soker man externt stod med kampanjer, flygblad etc.

Vad jag inte kan forsta ar varfor hemsidan inte ar uppdaterad med en statusrapport i nagon form, hade jag gett pengar sa hade jag varit ratt irriterad och det ar klart att rykten startar upp.
Citera
2010-04-13, 11:02
Medlem
Engelbreckts avatar
OT raderat.

MrFishyBoy och Banankvalster kan fortsätta sin diskussion på tu man hand via PM om de vill, men i den här tråden räcker det nu.

/Engelbreckt - mod.
Citera
2010-04-14, 11:29
Medlem
plackerss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av simbad
Kanske det är så att Frost hoppat av sin lilla sekt och sekten därför inte bryr sej ett skit om honom längre?

Jag ska villigt erkänna att jag inte läst hela tråden, men har för mig att SMR hoppats på att Frost ska bli fri om en resningsansökan går igenom? Kanske är det också den bilden de gett honom?

Nu tar en resningsansökan rätt så lång tid och även om den mot förmodan skulle beviljas, så lär Frost få sitta kvar. Så det är väl inte omöjligt att han får sitta tiden ut.

En jämförelse:

"Men HD anser inte att de nya uppgifterna är tillräckligt starka för att försätta Rahman på fri fot; han får följaktligen stanna kvar i fängelset i väntan på en ny rättegång."

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article54885.ab
Citera
2010-04-14, 14:20
Medlem
evilones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av plackers
Jag ska villigt erkänna att jag inte läst hela tråden, men har för mig att SMR hoppats på att Frost ska bli fri om en resningsansökan går igenom? Kanske är det också den bilden de gett honom?

Nu tar en resningsansökan rätt så lång tid och även om den mot förmodan skulle beviljas, så lär Frost få sitta kvar. Så det är väl inte omöjligt att han får sitta tiden ut.

En jämförelse:

"Men HD anser inte att de nya uppgifterna är tillräckligt starka för att försätta Rahman på fri fot; han får följaktligen stanna kvar i fängelset i väntan på en ny rättegång."

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article54885.ab

Deä är väl så att SMR med Lund Söderberg och Skillt hart både tvärblåst både Frost och bidragsgivare, hörde att 75K SEK inte var tillräckligt utan 120K skulle behövas, skulle tro att frosten är ute innan en resning kommer tillstånd och då kan Lund lägga pengarna i egen ficka
Citera
2010-04-15, 04:51
Medlem
Citat:
Deä är väl så att SMR med Lund Söderberg och Skillt hart både tvärblåst både Frost och bidragsgivare, hörde att 75K SEK inte var tillräckligt utan 120K skulle behövas, skulle tro att frosten är ute innan en resning kommer tillstånd och då kan Lund lägga pengarna i egen ficka
Tror du verkligen att de skulle sno 120K, med de konsekvenser det skulle innebära?

Ifall man ska tro på ditt spekulerade i saker du inte har någon inblick i så lever Lund m.fl. på de pengar SMR drar in till sin verksamhet. Att då sno pengarna från Frost-kampanjen vore ju det mest korkade de kan göra, ifall dina påståenden skulle vara sanna. Detta eftersom att de då skulle 'döda' organisationen och strypa sin inkomstkälla (och eftersom man inte kommer så långt med 120K så skulle man knappast göra det).

Med detta i åtanke så är minst en av dina konspirationsteorier falska, antingen
A: Att de lever på organisationens pengar.
eller
B: Att de tänker sno Frosts pengar.
Så vilken av dessa myter tror du på egentligen?

Nu är det ju så att varken du eller jag har någon inblick i SMR:s ekonomi, så varför sitta och spekulera?
Citera
2010-04-15, 09:39
Medlem
evilones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av marXXus
Tror du verkligen att de skulle sno 120K, med de konsekvenser det skulle innebära?

Ifall man ska tro på ditt spekulerade i saker du inte har någon inblick i så lever Lund m.fl. på de pengar SMR drar in till sin verksamhet. Att då sno pengarna från Frost-kampanjen vore ju det mest korkade de kan göra, ifall dina påståenden skulle vara sanna. Detta eftersom att de då skulle 'döda' organisationen och strypa sin inkomstkälla (och eftersom man inte kommer så långt med 120K så skulle man knappast göra det).

Med detta i åtanke så är minst en av dina konspirationsteorier falska, antingen
A: Att de lever på organisationens pengar.
eller
B: Att de tänker sno Frosts pengar.
Så vilken av dessa myter tror du på egentligen?

Nu är det ju så att varken du eller jag har någon inblick i SMR:s ekonomi, så varför sitta och spekulera?

nej jag har frågat om öppenhet i deras ekonomi men då svarar de inte, att de lever på organisationens pengar står klart, men var det inte så att det var en anna insamling till någon resning i eu som inte vart av och vart de pengarna tog vägen är det väldigt få som vet.
det är väl inte så att det tänker sno pengarna bara det att de kommer att missa målet och pengarna kanske aldrig mer redovisas och kommer definitivt inte hamna i frosts ficka eller betalas tillbaka.

tillskriv inte smr anhängarna allt för stor intelligens
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in