2026-09-05, 16:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Betongfeeling
Nmr är de enda äkta men de kommer aldrig till makten genom ett val.
Vet inte vad jag ska rösta på faktiskt ☹️
SD har sålt sig och resten av "nationella" är en en röst på motståndaren.

Det finns andra anledningar att rösta på NMR än för att de ska komma till makten. Lyssna gärna på detta:

https://xn--motstndsrrelsen-llb70a.se/2026/06/10/vejdeland-4-darfor-ska-du-rosta-pa-oss/
Citera
2026-09-05, 17:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KillGoldstein
Det finns andra anledningar att rösta på NMR än för att de ska komma till makten. Lyssna gärna på detta:

https://xn--motstndsrrelsen-llb70a.se/2026/06/10/vejdeland-4-darfor-ska-du-rosta-pa-oss/
Tack för svar, har inte lyssnat, vi som ljuger minst vinner - i längden
Citera
2026-09-05, 20:51
Medlem
skillnads avatar
Citat:
Ge oss gärna en tidsstämpel var Vejdeland hyllar Zelenskyjs intiativ för fred. Du får 1 miljon av mig om du lyckas hitta den.
Han sade klart och tydligt att Zelenskyj ville ha fred och beskyllde Svenska politiker för att de inte tog chansen. Hur bortkomna är ni på NMR kontoret egentligen?
Citera
2026-09-09, 22:48
Medlem
Hur illa kan det gå i valet?

Är det möjligt att NMR får färre än 100 röster?
Citera
2026-09-10, 08:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av experten10

Slår på stort, 147 röster
Citera
2026-09-10, 08:50
Medlem
Ruskartuppens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av experten10

Man får max 100 men NMR kommer säga att många av deras medlemmar inte tror på demokratin och röstar inte, därför lågt resultat
Citera
2026-09-10, 10:04
Medlem
Collectivism-Killss avatar
Citat:

Räcker det inte bara att rösta på Vänsterpartiet? De är ju mer eller mindre nazister idag. De får inte ens delta på judiska minnescermonier längre, fler och fler medlemmar sprider anti-semitisk eller rent av nazistisk propaganda och man har börjat attackera random judar. Och nu har vi detta:

Citat:
Trots tidigare avslöjanden om antisemitism inom Vänsterpartiet hittar Expressen ytterligare åtta kandidater som spridit antisemitiska konspirationsteorier, terrorhyllningar och rysk propaganda. En av dem har delat påståenden om att judar mördar vita barn och att deras kött mals ner till hamburgare.

Så vill ni få bort judarna, rösta på Vänsterpartiet - nya islamistiska NSDAP. De hatar judar mer än NMR och ger sig på judar på riktigt.
Citera
2026-09-10, 12:20
Medlem
Offerviljas avatar
Det senaste avsnittet av vloggen Vejdeland var helt fantastisk bra:
Citat:
Nordiska motståndsrörelsens ledare pratar i detta avsnitt om personer i Sverige födda på 40, 50 och 60-talet och vad denna generation bidragit med.
https://xn--motstndsrrelsen-llb70a.se/2026/09/07/vejdeland-6-boomers/

Jag håller med honom om precis allting som han säger om boomers, men han har nog också rätt om generation X. De hade potential och var bättre än vad jag tidigare har tänkt mig. Dock svek ju även de. Bäst är precis som Fredrik Vejdeland säger dagens ungdom. De är underbara!
Citera
2026-09-10, 15:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snabbaskor85
Har det inte varit väldigt dålig aktivitet sista åren?
Det har det, senast under Pride kunde de samla kanske.. 10 personer? NMR är ett sprattlande lik
Citera
Idag, 15:17
Medlem
BaronAfTrosas avatar
Blir det en braksuccé i valet för NMR?
Citera
Idag, 17:16
Medlem
Unlucky-Monkeys avatar
Det enda valet som bör vara relevant för NMR om man vill ägna sig åt den förrädiska parlamentariska demokraturen är i så fall kommunala val där man bor och härskar för att komma in i kommunfullmäktige.
Svensken är mes och kommer aldrig att bli så radikal i de stora massor som behövs förrän det är försent. Riksdagsval som det ser ut nu iaf, är slöseri med tid och kraft.

De jobbar säkert så redan nu, de borde ta över där de flesta medlemmarna bor i Dalarna, göra som svenskarnas hus i praktiken. Och fungera som en tankesmedja för att radikalisera svenskar! Bygg ert eget land där ni bor,jobbar och verkar är mitt enkla råd. Kanske lite som Orania, och det i Alaska för vita personer.
Citera
Idag, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BaronAfTrosa
Blir det en braksuccé i valet för NMR?

Svaret är: ja.

Det är svårt att föreställa sig den psykologi som krävs för att spinna brakfiaskot från 2018 (ca. 3000 röster), till den enorma förnedringen 2022 (ca. 800 röster) och nu till dödsstöten med i bästa fall runt 100 röster som en braksuccé.

Men det kommer att göras. Jag räknar med KillGoldstein.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in