2026-09-13, 19:30
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av experten10
Svaret är: ja.

Det är svårt att föreställa sig den psykologi som krävs för att spinna brakfiaskot från 2018 (ca. 3000 röster), till den enorma förnedringen 2022 (ca. 800 röster) och nu till dödsstöten med i bästa fall runt 100 röster som en braksuccé.

Men det kommer att göras. Jag räknar med KillGoldstein.

jag tror det blir 50-100 röster.

Aha, oh du har redan skrivit det. men sätter mitt bet på 80 då.
Citera
2026-09-13, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Unlucky-Monkey
Det enda valet som bör vara relevant för NMR om man vill ägna sig åt den förrädiska parlamentariska demokraturen är i så fall kommunala val där man bor och härskar för att komma in i kommunfullmäktige.
Svensken är mes och kommer aldrig att bli så radikal i de stora massor som behövs förrän det är försent. Riksdagsval som det ser ut nu iaf, är slöseri med tid och kraft.

De jobbar säkert så redan nu, de borde ta över där de flesta medlemmarna bor i Dalarna, göra som svenskarnas hus i praktiken. Och fungera som en tankesmedja för att radikalisera svenskar! Bygg ert eget land där ni bor,jobbar och verkar är mitt enkla råd. Kanske lite som Orania, och det i Alaska för vita personer.

De försökte 2018 i Dalarna. Det blev praktfiasko. Ett kommunistparti kom in i kommunfullmäktige istället.
Citera
2026-09-13, 20:21
Medlem
Har det kommit någon kommentar kring det faktum att Kasselstrand påstått att NMR vill skapa ett totalitärt samhälle och diktatur där människor förföljs och jagas p.g.a. deras etniska tillhörighet?

Öberg har mött honom fysiskt sedan uttalandet och nu ikväll gästar Öberg RN och de pratar än så länge bara positivt om Gustav.
Citera
2026-09-13, 20:22
Avslutad
Citat:
Svaret är: ja.

Det är svårt att föreställa sig den psykologi som krävs för att spinna brakfiaskot från 2018 (ca. 3000 röster), till den enorma förnedringen 2022 (ca. 800 röster) och nu till dödsstöten med i bästa fall runt 100 röster som en braksuccé.

Men det kommer att göras. Jag räknar med KillGoldstein.

Det gick faktiskt ännu sämre år 2018 De fick 2106 röster.. År 2014 kunde de med några kuppa in sig på SD listan i Ludvika.
Citera
2026-09-13, 21:45
Medlem
Nu klagas det i RN på de som vill ge stöd till Ukraina. Jag undrar fortfarande hur NMR kan vara kompisar med DDW som vill just detta. Känner de inte till det? Skiter de i det?
Citera
2026-09-13, 22:45
Medlem
Lyssna på visdomen i RN:

Saker KAN hända, alltså saker som ska vara till nationalisters fördel. Det KAN hända saker, det kan komma en energikris snart och då kan vad som helst hända, hävdar Tobias.

Det är som Holmqvist sa angående AI: Om de som har makten idag tappar kontrollen över AI kan vad som helst hända.

Slutsatser de drar: USA är fienden. USA faller nu. Alltså väntar goda tider.

Det är på den nivån de befinner sig. Välkommen till nationalisternas värld och analysförmåga.
Senast redigerad av Nyreggadjude 2026-09-13 kl. 22:47.
Citera
2026-09-13, 23:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nyreggadjude
Lyssna på visdomen i RN:

Saker KAN hända, alltså saker som ska vara till nationalisters fördel. Det KAN hända saker, det kan komma en energikris snart och då kan vad som helst hända, hävdar Tobias.

Det är som Holmqvist sa angående AI: Om de som har makten idag tappar kontrollen över AI kan vad som helst hända.

Slutsatser de drar: USA är fienden. USA faller nu. Alltså väntar goda tider.

Det är på den nivån de befinner sig. Välkommen till nationalisternas värld och analysförmåga.

Ja, saker KAN hända. Och vad som KAN hända beror till stor del på det metapolitiska arbete NMR bedriver. (Hedersomnämnande till KillGoldstein här i tråden därvidlag.)
Citera
2026-09-14, 09:39
Medlem
BaronAfTrosas avatar
Ca 100k på övriga

Tippar

Nyans största följt av MED, sen ev Afs och Öp

Nmr får vara nöjda om man klår Kalle-Ankapartiet
Citera
2026-09-14, 17:03
Medlem
Inspirit81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av glchstzngvrfhrn

Tror rösterna speglar medlemstalet faktiskt, de som säger de är så stora och inte avslöjar hur många dem är för dem är en motståndsrörelse
Citera
2026-09-14, 17:43
Medlem
BaronAfTrosas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inspirit81
Tror rösterna speglar medlemstalet faktiskt, de som säger de är så stora och inte avslöjar hur många dem är för dem är en motståndsrörelse

Vejdeland hade ett klipp där han säger att NMR rekryterar massor, det är därför SD gick så dåligt.

Han kanske lyckas rekrytera någon som har ett rum över han kan bo i.

https://motståndsrörelsen.se/2026/09/13/valet-ar-over-kampen-fortsatter/
Citera
2026-09-14, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av glchstzngvrfhrn

Citat:
Ursprungligen postat av BaronAfTrosa
Ca 100k på övriga

Tippar

Nyans största följt av MED, sen ev Afs och Öp

Nmr får vara nöjda om man klår Kalle-Ankapartiet

Det ska bli riktigt spännande att följa. Länk här.
https://resultat.val.se/val2026/RD?r=S

Antal röster på NMR hittills:
Citera
2026-09-15, 11:53
Avstängd
Citat:
Det ska bli riktigt spännande att följa. Länk här.
https://resultat.val.se/val2026/RD?r=S

Antal röster på NMR hittills:

Nu har de fått 9. Kalle Anka har fått 5.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in