Citat:
Ursprungligen postat av
JohanSverkersson
Bra val. Afs och NMR är båda långt från riksdagen, så rösta på vad du känner för. Jag har alltid fått uppfattningen att NMR är mer principfasta och på det sättet hederliga än både Afs och mitt SD. Precis som du tycker Afs borde kicka ut Lennart så tycker jag att SD borde kicka ut Mattias Karlsson.
Nu är ju inte val särskilt viktiga, men ändå. Det går inte att rösta på ett parti som har Sionist-Lennart på riksdagslistan. Alternativ för Sverige kommer att sluta som Sverigedemokraterna och Vårdkasen. Det är bara Nordiska motståndsrörelsen som är pålitliga och därför kommer de att få min röst. Det vore elakt att inte belöna NMR med en röst. Det finns så otroligt många stabila och bra personer i den organisationen.
Vilka jävla idioter det finns som stöder Alternativ för Sverige. "Man får faktiskt vara sionist i AFS". De är Ingrid & Conrad-människor. "Offervilja är ett troll som inte älskar Ingrid Carlqvist och Conrad".
Och i riksdagsvalet kommer Nordiska motståndsrörelsen troligtvis att få omkring 700 röster. Jag har ledsnat på människor och det här livet. Det går inte att leva här. Allting vackert och bra är på den här jorden hatat. Människor är det värsta jag vet.
Nordiska motståndsrörelsen har lanserat en ny podcast:
https://xn--motstndsrrelsen-llb70a.se/2026/09/03/radio-motstand-1-en-ny-podd-ser-dagens-ljus/