Citat:
Att Hitler och propagandan om andra världskriget håller på att rehabiliteras är inte teoretiskt svammel utan ett pågående faktum i realtid. Det du ger uttryck för är bara verklighetsfrånvänt teoretiskt svammel. Du krånglar till det helt i onödan och din vanföreställning att folk ”ska förstå…komma till insikt…vakna…etc” ligger där och skvalpar i botten hela tiden. Låt mig förenkla det en smula. Om du istället betraktar folk som kognitivt betingade…typ Pavlovs dreglande hundar. För det här med den judiska offerkoftan har du ju i alla fall förstått. Vad som händer psykologiskt med folk som betingats till att betrakta judar som offer när de ser judar bete sig som de värsta illgärningsmän har enorm betydelse. Något du aldrig kan lyckas med genom att tjata om WWII. Sånt når man bara en liten esoterisk klick med.
Att du ställer frågor av det slag du gör bevisar också att du borde göra ett besök i verkligheten istället för att mala om vänsterns Palestinademonstrationer. Opinionsundersökningar, sociala medier, etablerade politiker och MSM i väst visar att reaktionerna på Israels beteende i Gaza är allmänt spridda.
Att du ställer frågor av det slag du gör bevisar också att du borde göra ett besök i verkligheten istället för att mala om vänsterns Palestinademonstrationer. Opinionsundersökningar, sociala medier, etablerade politiker och MSM i väst visar att reaktionerna på Israels beteende i Gaza är allmänt spridda.
Många mycket inflytelserika "influencers" når dagligen hundratusentals följare då de belyser dessa judiska lögner och resultatet talar för sig självt med en aldrig tidigare sedd ökad skepsis angående den judiska historieskrivningen, inklusive "förintelsen". Jag ser i princip varje dag dessa poster med tiotusentals gilla, delningar och ytterligare miljoner läsare. Att du kallar detta en "esoterisk klick" bevisar bara att det är du som är verklighetsfrånvänd och offer för judisk propaganda.
Detta momentum startades dessutom redan innan 10/7 med #BanTheADL på X vilket hade en enorm betydelse för att börja exponera judisk makt speciellt i USA. Så till den grad att den internationella judenheten fick panik och senare tvingades vallfärda Musk till det judiska poropagandacentrumet Auschwitz. Bara ett komplett mongo tror att detta handlar om judisk rädsla för "antisionism". Din oförmåga/ovilja att inte se dessa faktum är väldigt besynnerlig.
Jag har vidare aldrig påstått att alla normies kommer "vakna" vilket såklart är befängt, så lägg ner det svamlet. Bara att det handlar om att flytta overtonfönstret tillräckligt mycket så att (till att börja med) judisk makt inte längre kan röra sig ostört bakom sin historieskrivning. Argumenterar man emot detta resonemang argumenterar man indirekt för judars intressen snarare än emot. Återigen, vad som gång på gång glappar hos dig vet jag faktiskt inte

Slutligen det fetstilta. Skall du försöka fatta någon gång att de inte betraktar judar utan SIONISTER. Och vad som målas upp av JUDAR tillsammans med majoriteten av den internationella antisionistiska pro-palestiska rörelsen som orsakat av, högerextremism, nationalism och europeisk kolonisation. Och detta är antisionismen i ett nötskal. Judarnas väg framöver att undkomma sina illgärnigar genom att i vanlig ordning beskylla oss vita för sina brott.
För att bryta detta måste judarna och deras historieskrivning i största möjliga mån pekas ut direkt. Hitler själv talade om vikten av detta om jag inte mins fel, i hans "Min Kamp".
Ditt svammel om att "opinionsundersökningar" och inbillade "etablerade politiker" bevisar på ökad judemedvetenhet är så ofattbart korkat att det inte ens är värt att bemöta annat än med att det är en tafatt hjärnas tankar.
Senast redigerad av skillnad 2024-11-06 kl. 05:29.
Senast redigerad av skillnad 2024-11-06 kl. 05:29.