Citat:
Ursprungligen postat av
Kiddieoxo
Kan någon förklara vad fan Ingrid Carlquist har i dessa sammanhang att göra?
Den äckliga och sjuka gubben Pär-Ingrid Öberg är helt seriöst förälskad i den kontrajihadistiska och sionistiska gamla tanten Ingrid Carlqvist och håller därför hela tiden på och drar in henne i den nationella rörelsen. Under den senaste tiden har han även börjat ringa till henne. Det skulle vara väldigt kul att få lyssna på det där samtalet. Jag är säker på att Ingrid inte uppskattar att nazisten Pär-Ingrid Öberg ringer till henne. Ingrid har tidigare tydligt visat att hon inte vill ha någonting med Pär-Ingrid Öberg och NMR att göra.
Citat:
Ursprungligen postat av
Nyreggadjude
Öberg har alltså t.o.m. ringt och pratat med sin namne, hur känns det för dig?
Jag blev ledsen, besviken, arg och mådde väldigt dåligt igår, men det känns bättre nu. Vi har föreningen Det fria Sverige och de är väl trots allt ganska okej. Dan Eriksson är en driven och intelligent människa som enligt mig har visat upp ganska många framgångar.
Citat:
Ursprungligen postat av
KillGoldstein
Så fint att du och Offervilja, den här forumdelens tveklöst minst psykiskt stabila människor, funnit varandra. Kanske kan ni börja supa tillsammans istället för att att sitta ensamma i framtiden?
Vad tyckte du om gårdagens avsnitt av Radio Nordfront, Goldisgubben?
Pär-Ingrid Öberg kommer aldrig att få stoppa in sin gamla fula gubbkuk i Ingrid Carlqvists kärringfitta.