2024-03-31, 21:44
Medlem
Offerviljas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JKRE
Nämen se där, stilig?
Jag tänkte faktiskt inte bemöta dig då jag inte ansåg mig själv kunna hålla en god ton, men nu ör jag smickrad.

Mitt efternamn var tidigare Edvinsson och det känns som att du har missat kontexten, eller att jag inte var utförlig (har själv inte lyssnat på avsnittet).

Jag eftersträvade en viss "nationell" enighet, att PF sedan tidigare kommit med löjliga uttalanden via Twitter.. ja, det kan jag inte påverka men så länge han anser sig vara en individ vars tankegods skall ge inflytande i dagens kamp så kommer jag ge denna föredetting (och många andra) svidande kritik.
Vad säger en av Sveriges största Hollywoodnazister om kvällens avsnitt av Radio Nordfront?

Älskade du förresten podden Ingrid & Conrad lika mycket som Pär-Ingrid Öberg gjorde?
Citera
2024-03-31, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Offervilja
Fråga: Vilken misslyckad och Hollywoodnazistisk organisation älskar Ingrid Sionistqvist allra mest?
Svar: Den stora Hollywoodnazistiska braksuccéorganisationen NMR såklart!

Varför är nästan alla karlar i NMR så jävla fula, de flesta ser ju verkligen ut som skit. Varför är ni så jävla fula för? Svara då, svara då! Jag tycker om män som är snygga jag. Blev ni nazister just för att ni är så jävla fula? Svenskar är ju annars kända för att vara vackra. Jag var jättesnygg när jag var ung, och ser väl fortfarande halvbra ut.

Den nya stilen: Motarbeta Pär-Ingrid, Same-Simon, Incel-Martin och alla de andra i braksuccéorganisationen.

Jag har skrivit det förr och jag gör det igen: Det har hela tiden funnits en äkta kärlek mellan braksuccéorganisationen och Ingrid & Conrad.

Jämför Pär-Ingrids snack om Ingrid med hur han pratar om Magnus Söderman och Dan Eriksson.

Kiwi and the Dogboys på er! Pär-Ingrid Öberg = White Trash!

Min favoritskribent på Flashback: Nyreggadjude.

86 livelyssnare på Radio Nordfront ikväll. 28 livelyssnare på Kannisto-podden. Självklart braksuccé ändå!

Braksuccé hela dagarna, och fy fan en sådan ful människa Simon Holmqvist är.

Hata, hata, hata NMR!

Nyreggadjude är bäst!

Radio Nordfront vill att ni ska swisha in pengar till Ingrid Sionistqvist, så gå in och gör det nu era fula och värdelösa jävlar!
Oj, här var det hårda ord och inga visor blandat med lite hat.
Hoppas du mår bättre nu när du fått skriva av dig.
Citera
2024-03-31, 23:43
Medlem
Citat:
Fråga: Vilken misslyckad och Hollywoodnazistisk organisation älskar Ingrid Sionistqvist allra mest?
Svar: Den stora Hollywoodnazistiska braksuccéorganisationen NMR såklart!

Varför är nästan alla karlar i NMR så jävla fula, de flesta ser ju verkligen ut som skit. Varför är ni så jävla fula för? Svara då, svara då! Jag tycker om män som är snygga jag. Blev ni nazister just för att ni är så jävla fula? Svenskar är ju annars kända för att vara vackra. Jag var jättesnygg när jag var ung, och ser väl fortfarande halvbra ut.

Den nya stilen: Motarbeta Pär-Ingrid, Same-Simon, Incel-Martin och alla de andra i braksuccéorganisationen.

Jag har skrivit det förr och jag gör det igen: Det har hela tiden funnits en äkta kärlek mellan braksuccéorganisationen och Ingrid & Conrad.

Jämför Pär-Ingrids snack om Ingrid med hur han pratar om Magnus Söderman och Dan Eriksson.

Kiwi and the Dogboys på er! Pär-Ingrid Öberg = White Trash!

Min favoritskribent på Flashback: Nyreggadjude.

86 livelyssnare på Radio Nordfront ikväll. 28 livelyssnare på Kannisto-podden. Självklart braksuccé ändå!

Braksuccé hela dagarna, och fy fan en sådan ful människa Simon Holmqvist är.

Hata, hata, hata NMR!

Nyreggadjude är bäst!

Radio Nordfront vill att ni ska swisha in pengar till Ingrid Sionistqvist, så gå in och gör det nu era fula och värdelösa jävlar!

Jag får tacka så mycket, nu hamnar jag bredvid tidigare utnämnda storheter som baggebob, Sigurdjudebane och skillnad.

Dessutom kan jag meddela att jag är förbannat snygg och sexig.

Jag kollade inte hur många lyssnare det var i afton men det var alltså braksuccé, som vanligt.

Undrar vad Kiwi gör nu för tiden...
Citera
2024-04-01, 00:08
Medlem
Citat:
Okej. Jag har faktiskt ibland tänkt att Joakim Kannisto är lite för stilig för att vara finsk, men eftersom han uppför sig finskt och har ett efternamn som låter finskt så har jag naturligtvis trott att han är finne. Kannisto borde i alla fall sluta upp med de här vidriga attackerna mot en massa fina nationalister. Patrik Forsén är ingen mupp, utan en mycket klok människa som driver en av Nordens mest lyssningsvärda poddar. Här är en text som Kannisto borde läsa minst en gång i veckan:

Varför göra det perfekta till det godas fiende?

Det var ett helt makalöst intressant avsnitt. Jag hade först inte tänkt lyssna på hela programmet live eftersom jag egentligen hade annat som jag behövde göra, men när jag började lyssna så var det sen helt omöjligt att sluta. Nu är det väl tyvärr inte så många som vågar eller vill ställa upp, men försök att få med fler personer som har liknande åsikter som Stefan Torssell, alltså invandringskritiska sionister. Ivar Arpi hade varit en drömgäst.

Inte?
Citera
2024-04-01, 09:04
Medlem
Offerviljas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nyreggadjude

Jag får tacka så mycket, nu hamnar jag bredvid tidigare utnämnda storheter som baggebob, Sigurdjudebane och skillnad.

Dessutom kan jag meddela att jag är förbannat snygg och sexig.

Jag kollade inte hur många lyssnare det var i afton men det var alltså braksuccé, som vanligt.

Undrar vad Kiwi gör nu för tiden...
Självklart var det braksuccé igår. Allting som NMR gör är braksuccé. Det har varit braksuccéer varenda dag i 27 år nu.

Pär-Ingrid Öberg kan kanske ringa till finnen Kiwi och fråga vad han gör nuförtiden. Kiwi har kanske lust att komma och uppträda på något av NMR:s töntiga evenemang. Jag tror att det skulle kunna bli en riktig braksuccé.

Dagens fråga: Hur många av NMR:s medlemmar har sedan igår swishat pengar till Ingrid Sionistqvist?

"Braksuccé – Motståndsrörelsens medlemmar donerade 250 000 kronor till Ingrid Carlqvist!"

Nordiska motståndsrörelsen❤️Ingrid Sionistqvist!
Citera
2024-04-01, 14:03
Medlem
Kiddieoxos avatar
Kan någon förklara vad fan Ingrid Carlquist har i dessa sammanhang att göra?
Citera
2024-04-01, 14:14
Medlem
Citat:
Självklart var det braksuccé igår. Allting som NMR gör är braksuccé. Det har varit braksuccéer varenda dag i 27 år nu.

Pär-Ingrid Öberg kan kanske ringa till finnen Kiwi och fråga vad han gör nuförtiden. Kiwi har kanske lust att komma och uppträda på något av NMR:s töntiga evenemang. Jag tror att det skulle kunna bli en riktig braksuccé.

Dagens fråga: Hur många av NMR:s medlemmar har sedan igår swishat pengar till Ingrid Sionistqvist?

"Braksuccé – Motståndsrörelsens medlemmar donerade 250 000 kronor till Ingrid Carlqvist!"

Nordiska motståndsrörelsen❤️Ingrid Sionistqvist!

Öberg har alltså t.o.m. ringt och pratat med sin namne, hur känns det för dig?
Citera
2024-04-01, 17:34
Medlem
Offerviljas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kiddieoxo
Kan någon förklara vad fan Ingrid Carlquist har i dessa sammanhang att göra?
Den äckliga och sjuka gubben Pär-Ingrid Öberg är helt seriöst förälskad i den kontrajihadistiska och sionistiska gamla tanten Ingrid Carlqvist och håller därför hela tiden på och drar in henne i den nationella rörelsen. Under den senaste tiden har han även börjat ringa till henne. Det skulle vara väldigt kul att få lyssna på det där samtalet. Jag är säker på att Ingrid inte uppskattar att nazisten Pär-Ingrid Öberg ringer till henne. Ingrid har tidigare tydligt visat att hon inte vill ha någonting med Pär-Ingrid Öberg och NMR att göra.
Citat:
Öberg har alltså t.o.m. ringt och pratat med sin namne, hur känns det för dig?
Jag blev ledsen, besviken, arg och mådde väldigt dåligt igår, men det känns bättre nu. Vi har föreningen Det fria Sverige och de är väl trots allt ganska okej. Dan Eriksson är en driven och intelligent människa som enligt mig har visat upp ganska många framgångar.
Citat:
Ursprungligen postat av KillGoldstein
Så fint att du och Offervilja, den här forumdelens tveklöst minst psykiskt stabila människor, funnit varandra. Kanske kan ni börja supa tillsammans istället för att att sitta ensamma i framtiden?
Vad tyckte du om gårdagens avsnitt av Radio Nordfront, Goldisgubben?

Pär-Ingrid Öberg kommer aldrig att få stoppa in sin gamla fula gubbkuk i Ingrid Carlqvists kärringfitta.
Citera
2024-04-01, 18:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KillGoldstein
Så fint att du och Offervilja, den här forumdelens tveklöst minst psykiskt stabila människor, funnit varandra. Kanske kan ni börja supa tillsammans istället för att att sitta ensamma i framtiden?

Så fint att se den ariska överlägsenheten glänsa
Citera
2024-04-01, 18:36
Medlem
Citat:

Jag blev ledsen, besviken, arg och mådde väldigt dåligt igår, men det känns bättre nu. Vi har föreningen Det fria Sverige och de är väl trots allt ganska okej. Dan Eriksson är en driven och intelligent människa som enligt mig har visat upp ganska många framgångar.

Dan är en skicklig affärsman och svindlare, ja. JDG är fortfarande förbannad på sina forna kollegor och skämtade syrligt härom veckan att hans kommande projekt handlar om ett helt nytt sätt att rädda Sverige på.

De revolutionära ariska antisionisterna fortsätter alltjämt sitt simpande för sionistiska Ingrid medan de sluga gottegrisarna i DFS för länge sedan kastade bort fläsksuggan.
Citera
2024-04-01, 23:38
Medlem
Citat:
De högtstående och intelligenta kommentarerna från er medlemmar och sympatisörer är väl inga lögner?
Nej, de visar på den höga halten av arisk överlägsenhet hos rörelsen.
Vill man få en sann bild av den ariska rasens toppskikt så är det kommentarerna här från NMRs sympatisörer man ska läsa, då finner man ett gäng högintelligenta, mogna, psykiskt starka individer med förmåga till briljanta analyser och självbehärskning.
En sympatisör eller något troll som spelar/låtsas vara sympatisör representerar knappast Nmr's visioner och (enligt dig) "den ariska överlägsenheten".
Det jag ser i denna tråden handlar om pajkastning med sandkakor. Förskoleklassare ligger en nivå högre än du, Nyreggadjude och resten som kastar..
Citera
2024-04-02, 11:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HyperboreanNorth
En sympatisör eller något troll som spelar/låtsas vara sympatisör representerar knappast Nmr's visioner och (enligt dig) "den ariska överlägsenheten".
Det jag ser i denna tråden handlar om pajkastning med sandkakor. Förskoleklassare ligger en nivå högre än du, Nyreggadjude och resten som kastar..

Vilka är det du syftar på? Jag syftar på dig, Goldstein och alla andra som faktsikt är NMR-sympatisörer och som påstår att de skulle tillhöra ett toppskikt och besitta arisk överlägsenhet.
Var finns denna överlägsenhet? Jag ser den inte, istället hittar jag psykiskt svaga individer som kläcker ur sig lågintelligenta kommentarer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in