2009-12-04, 20:17
Medlem
Kadeks avatar
Den där anorakjackan passar verkligen inte dig Micke. Du borde satsa på en tajtare modell som inte sitter så jävla pösigt. Jackan tillsammans med gympadojjor och en konstig blåsvart WCT-tröjja. Det ser inte klokt ut.
Citera
2009-12-04, 20:22
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kadek
Den där anorakjackan passar verkligen inte dig Micke. Du borde satsa på en tajtare modell som inte sitter så jävla pösigt. Jackan tillsammans med gympadojjor och en konstig blåsvart WCT-tröjja. Det ser inte klokt ut.
Åh faen, nåja... Ingen har väl anklagat mig för att vara en speciellt modeinriktad kille. Några förslag till annan klädsel?

/Micke
Citera
2009-12-04, 20:27
Medlem
wehrmachts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M.Skillt
Åh faen, nåja... Ingen har väl anklagat mig för att vara en speciellt modeinriktad kille. Några förslag till annan klädsel?

/Micke

Akta dig väldigt noga nu.. Du vill inte se ut såhär:

http://www.emo-site.com/images/emo-clothes/emo_clothes.jpg

Eller?
Citera
2009-12-04, 20:32
Medlem
Kadeks avatar
Citat:

/Micke

Jag tror att du klär dig bra i olika nyanser av grönt och brunt. Kolla in fjällrävens byxor och Haglöfs jackor. Inte för militärt utan snarare "aktiv livstil"(vad nu det betyder). Fympadojjorna bör användas för löpning
Citera
2009-12-04, 20:35
Medlem
Beardzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wehrmacht
Akta dig väldigt noga nu.. Du vill inte se ut såhär:

http://www.emo-site.com/images/emo-clothes/emo_clothes.jpg

Eller?

Blä, så där kan man ju inte se ut.

http://en.wikipedia.org/wiki/File:Grey_SS_uniform.jpg
Så här ska man klä sig
Citera
2009-12-04, 20:47
Medlem
Jag skulle säga att svart och mörkblått kunde passa mr skillt bättre för han ser ut att ha litet röda pigment i sitt hår.Försök med mera enhetlig färg och lämna joggingskorna.
Senast redigerad av molly62 2009-12-04 kl. 20:56.
Citera
2009-12-04, 21:07
Medlem
M.Skillts avatar
Får väl se över min klädstil till nästa offentliga tillställning. Molly, det finns inget rött i mitt hår, dock vita/grå fläckar
Citera
2009-12-04, 22:00
Medlem
abakers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArturoBandini
Om man ska hålla ett tal inför hundratals(?) åskådare om något som man verkligen tror på så förstår jag inte varför man inte lär sig texten utantill. Själv så tycker jag faktiskt att det ser mycket mer trovärdigt ut, än om man står och läser från ett papper.

Det är klart att det ser mycket bättre ut om man "talar från hjärtat".
Men det är ju knappast ovanligt att de "stora politikerna" läser från papper när de håller tal, eller svamlar med stödord.
Citera
2009-12-04, 23:46
Medlem
Citat:
Får väl se över min klädstil till nästa offentliga tillställning. Molly, det finns inget rött i mitt hår, dock vita/grå fläckar

Ni kanske borde skaffa en ny enhetlig klädsel till SMR som man inte skämmer ut sig i när man bär? NSFs andra (senaste) uniform såg bra ut.
Citera
2009-12-04, 23:49
Medlem
wehrmachts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allfadern
Ni kanske borde skaffa en ny enhetlig klädsel till SMR som man inte skämmer ut sig i när man bär? NSFs andra (senaste) uniform såg bra ut.

Hur ser lagarna egentligen ut när det gäller enhetlig klädsel/uniform?
Citera
2009-12-04, 23:52
Medlem
Uniformsförbud finns inte längre. Det lades fram som förslag år 2001 och gick igenom år 2002.

http://sv.wikipedia.org/wiki/Uniformsf%C3%B6rbud
Citera
2009-12-04, 23:53
Medlem
Halalslakts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allfadern
Sådan klädsel riskerar dock att skrämma bort folk, bättre att se folklig ut om man ska ha större chans att plock sympatier hos vanliga svensson.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in