2010-04-06, 15:03
Medlem
LojtnantWerners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av evilone
hur tänker du nu?
jag tänker att du vänder på begreppen och sitter och försöker få någon lustig agenda att vi som håller på dem vita i Sydafrika hyllar massinvandring?

hur fan tänker du?
Citera
2010-04-06, 15:06
Medlem
evilones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LojtnantWerner
jag tänker att du vänder på begreppen och sitter och försöker få någon lustig agenda att vi som håller på dem vita i Sydafrika hyllar massinvandring?

hur fan tänker du?

jo men vita i sydafrika borde väl vara lika logiskt som araber i sverige eller hur, om man nu ska gå efter erat sätt att tänka.

eller vita i usa eller australien. så fram med logiken här
Citera
2010-04-06, 15:43
Medlem
LojtnantWerners avatar
Citat:
jo men vita i sydafrika borde väl vara lika logiskt som araber i sverige eller hur, om man nu ska gå efter erat sätt att tänka.

eller vita i usa eller australien. så fram med logiken här

du vet ju tydligen inte ett skit om hur jag eller någon annan patriot tänker
Citera
2010-04-06, 15:47
Medlem
evilones avatar
Citat:
du vet ju tydligen inte ett skit om hur jag eller någon annan patriot tänker

nej så varför inte förklara dig då? om vita är ok i sydafrika så måste väl araber i malmö och afrikaner i stocksund vara ok. jag kan inte se vart skillanden är eller är det dubbelmoralens fulatryne som lyser igenom på de nationella. att SMR inte var några raketforskare har jag insett men det måste finnas någon logik annars är det inte trovärdigt, det blir lite som hitlers nojja över judarna dvs ingen veklighets förankring.
Citera
2010-04-06, 16:01
Medlem
Krehs avatar
Citat:
hur tänker du nu?

Vem fan bryr sig om "massinvandring" eller invandring öht? Det handlar om ras.
Citera
2010-04-06, 16:02
Medlem
Krehs avatar
Citat:
nej så varför inte förklara dig då? om vita är ok i sydafrika så måste väl araber i malmö och afrikaner i stocksund vara ok.

För att LojtnantWerner är vit. Naturligtvis står han på de vitas sida, oavsett var i världen de befinner sig.
Citera
2010-04-06, 16:11
Medlem
evilones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kreh
För att LojtnantWerner är vit. Naturligtvis står han på de vitas sida, oavsett var i världen de befinner sig.

men den vita rasen hör inte hemma i Sydafrika eller hur?
Citera
2010-04-06, 16:13
Medlem
LojtnantWerners avatar
Citat:
men den vita rasen hör inte hemma i Sydafrika eller hur?
var jag än lägger min hatt hör jag hemma
Citera
2010-04-06, 16:14
Medlem
evilones avatar
Citat:
var jag än lägger min hatt hör jag hemma

ok så om en Jude säger det om sverige så har han givetvis lika rätt som dig eller hur?
Citera
2010-04-06, 16:16
Medlem
Krehs avatar
Citat:
ok så om en Jude säger det om sverige så har han givetvis lika rätt som dig eller hur?

Vadå "rätt"? Rätt är ett kvasifilosofiskt tramsbegrepp som man inte bör använda när man försöker konversera.

Naturligtvis anser Werner att juden inte har rätt, medan juden däremot, naturligtvis anser att han har rätt, och inte Werner. Helt i enlighet med naturens lagar.
Citera
2010-04-06, 16:19
Medlem
LojtnantWerners avatar
Citat:
i hans ögon har han kanske rätt men han får ju ta och kämpa för sin rätt, det finns inget som heter "jag har rätt" om man sedan slåss för sin rätt så blir det rätt men innan dess kan man inte sympati gnälla sig till en rätt

om jag hindrar honom så får han ju döda mig, och jag klandrar inte honom men han bör nog tänka sig för innan han försöker eller hur?
Citera
2010-04-06, 16:24
Medlem
evilones avatar
Citat:
i hans ögon har han kanske rätt men han får ju ta och kämpa för sin rätt, det finns inget som heter "jag har rätt" om man sedan slåss för sin rätt så blir det rätt men innan dess kan man inte sympati gnälla sig till en rätt

om jag hindrar honom så får han ju döda mig, och jag klandrar inte honom men han bör nog tänka sig för innan han försöker eller hur?

jo men det är det jag menar är om de svarta utrotar de vita i sydafrika så är det helt i sin ordning då den vita rasen var svag och vek och därför inte var livskraftig nog? så att de svarta kom till makten kan vi bara skylla på de vita veka sydafrikanerna som förådde den vita rasen eller hur ska jag tolka det.

kanske därför den nationella rörelsen alldrig riktigt tar sig då den inte är livskraftig nog
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in