Jag skrev den här frågan i klabbe-tråden men där fick jag inget napp. slänger in den här också eftersom den alltid är lika aktuell.
Citat:
har han lön av organisationen, i så fall hur förtjänar han den?
har han ett RIKTIGT inkomstbringande jobb?
lever han på bidrag, i så fall hur funkar det ideologiskt att äta ur judarnas hand?
om inget passar in, hur ser det egentligen ut då? självhushållande highlander-livsstil?
bubblare; när klämde han ur sig nått som var viktigt för Organisationen senast? När höll han senast ett offentligt tal? intervjuer i smr's egna tidning, är det enda Ledaren har att erbjuda?
jag förstår inte riktigt vad han tillför, hjälp mig....