2008-05-26, 19:25
Medlem
saprofyt.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Burquette
Jag skrev den här frågan i klabbe-tråden men där fick jag inget napp. slänger in den här också eftersom den alltid är lika aktuell.

Han snor väl från alla de pengar som raskrigarna betalar in, antar jag. Blir ju en hel del.
Citera
2008-05-27, 18:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Burquette
Jag skrev den här frågan i klabbe-tråden men där fick jag inget napp. slänger in den här också eftersom den alltid är lika aktuell.

Smuggelöl och tjack, en del betalas med motståndsdaler, är mitt tips.
Citera
2008-05-28, 11:53
Medlem
Herr Lindholms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HC47
1) Har SMR missat att vi har folkomröstningar i Sverige? Eller menar de att Sion fuskar med siffrorna?
Öh du, mannen. Det vet du väl att det spelar ingen roll om man överbevisar en fanatisk EU-motståndare som lever kvar i 1993; en ellalergiker som sytt sig en egen skyddsdräkt och flyttat ut i skogen; en foliehatt som tror på chemtrails och att 9-11 var ett insiderjobb; en homeopatiker; en astrolog om att denne har helt fel. Du kommer ändå att få höra att "de där" har lurat dig. Från början till slut. Från grundskoleböcker till doktorsavhandlingar. (Vilket avslöjar deras megalomani, då de implicit säger att de och endast de kunde se igenom allt.)
Citera
2008-06-25, 21:38
Medlem
Burquettes avatar
vi skulle ju fått en spektakulär vår, min var kolugn. inga nationella orosmoln alls. nu utlovas vi tydligen motståndsbarbari från Organisationen. micke/ikh har redan som vanligt sagt att han inte har mandat att uttala sig å Sektens vägnar, kanske någon annan initierad vill spilla lite bönor? annars kanske vi alla kan hjälpas åt att rapportera eventuellt barbari vi springer på.

väntar med spänning!

https://www.flashback.org/showpost.php?p=11767925&postcount=58
Citera
2008-06-28, 21:14
Medlem
Finns det något längdkrav för att gå med i SMR? Skulle en man på 166 -170 cm vara välkommen?
Citera
2008-06-28, 21:45
Medlem
luffans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Justitia-
Finns det något längdkrav för att gå med i SMR? Skulle en man på 166 -170 cm vara välkommen?

Såvitt jag vet förekommer inga längdkrav, det finns saker som är långt mycket viktigare än så..
Citera
2008-06-29, 19:47
Medlem
ViceSquads avatar
Barbari vs interlekt vilken jävla dumförklaring.

Tror någon i SMR på fullaste allvar att svensson ska riva av sig slipsen och gå berserk och vilja leva som i fornnordiska dagar?
Citera
2008-07-01, 15:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ViceSquad
Barbari vs interlekt vilken jävla dumförklaring.

Tror någon i SMR på fullaste allvar att svensson ska riva av sig slipsen och gå berserk och vilja leva som i fornnordiska dagar?

Jag tror inte du vill höra svaret
Citera
2008-07-01, 22:33
Medlem
ViceSquads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av loop62
Jag tror inte du vill höra svaret

Förmodligen inte
Citera
2008-07-02, 11:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Justitia-

Nej vi har inga längdkrav i Motståndsrörelsen, så en man i den längden skulle vara välkommen (Även en kvinna i den längden ).
Senast redigerad av karlstadbootboy 2008-07-02 kl. 11:11.
Citera
2008-07-02, 11:37
Medlem
mr.demons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlstadbootboy
Nej vi har inga längdkrav i Motståndsrörelsen, så en man i den längden skulle vara välkommen (Även en kvinna i den längden ).

Hur många medlemar har ni i Värmland??? Och åker ni nån gång in till Karlstad och marscherar? Eller är ni rädda för invandrargängen och därför håller till i små skithål till städer såsom Filipstad, Säffle , Åmål, Vålberg osv???
Senast redigerad av mr.demon 2008-07-02 kl. 12:09.
Citera
2008-07-02, 11:46
Medlem
hoffies avatar
Jag har också en fråga, är det sant att ni, efter att ha gått med i organisationen med stort O är tvugna att avsäga alla era sociala kontakter med människor utanför Organisationen, och att ni bara får hänga med folk ur er Organisation???
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in