2010-01-15, 14:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av gobbegrogg
okok!! tack för svar. har en fråga till; hur hade du reagerat om det gick att styrka att nicklas var skyldig?

D var så lite. Jag hade ändå stått vid hans sida oavsett.
Citera
2010-01-15, 14:45
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emden
Okej, för 75.000 har väl kommit in nu?
Japp, så nu ligger bollen hos advokaten. Jag vet att Öberg har haft samtal med honom och att det arbetas för fullt.

/Micke
Citera
2010-01-15, 14:46
Medlem
gobbegroggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av info-virre
D var så lite. Jag hade ändå stått vid hans sida oavsett.
hade det inte varit rätt oballt att vara ihop med en megadömd försök-mördare? hur hade din familj reagerat?

ska väl tilläggas att jag faktiskt skiter i vilket och är bara nyfiken.
Citera
2010-01-15, 14:48
Bannlyst
Citat:
hade det inte varit rätt oballt att vara ihop med en megadömd försök-mördare? hur hade din familj reagerat?

ska väl tilläggas att jag faktiskt skiter i vilket och är bara nyfiken.

Men oballt el ej.. å struntar jag i vilket. Hehe d kan jag förstå att du är....
Citera
2010-01-15, 14:49
Medlem
DeusSanctis avatar
Hoppas faktiskt att han blir fri, info-virre, sympatiserar starkt med dig för jag har varit/är i liknande situation. Jag ska banne mig skänka en slant jag med.

Edit: Så, skickat.
Senast redigerad av DeusSancti 2010-01-15 kl. 14:52.
Citera
2010-01-15, 14:50
Medlem
gobbegroggs avatar
Citat:
Men oballt el ej.. å struntar jag i vilket. Hehe d kan jag förstå att du är....
har man gift sig med någon som är dömd för det som nicklas faktiskt är, kan jag förstå att man inte bryr sig.

i vilket fall hoppas jag ni får han fri, om han nu är oskyldig vill säga. må rättvisan segra!
Citera
2010-01-15, 14:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DeusSancti
Hoppas faktiskt att han blir fri, info-virre, sympatiserar starkt med dig för jag har varit/är i liknande situation. Jag ska banne mig skänka en slant jag med.

D hoppas jag med. Det var omtänksamt av dig. Hoppas att d blir lättare/bättre för dig även. Det var väldigt snällt av dig.
Citera
2010-01-15, 14:53
Bannlyst
Citat:
har man gift sig med någon som är dömd för det som nicklas faktiskt är, kan jag förstå att man inte bryr sig.

i vilket fall hoppas jag ni får han fri, om han nu är oskyldig vill säga. må rättvisan segra!

Men bara för att han har å sitter i fängelse så är han ingen dålig människa. Han är precis som vem som helst. Jag älskar honom oavsett. Ja det hoppas jag med. Precis.
Citera
2010-01-15, 14:54
Medlem
gobbegroggs avatar
Micke. passar på med en fråga till dig också. om nicklas hade dömts till samma straff och det verkligen fanns starka bevis på att han var skyldig. hur skulle ni i smr stöttat han då?
Citera
2010-01-15, 14:55
Medlem
gobbegroggs avatar
Citat:
Men bara för att han har å sitter i fängelse så är han ingen dålig människa. Han är precis som vem som helst. Jag älskar honom oavsett. Ja det hoppas jag med. Precis.
aldrig sagt han är en dålig människa och hade förmodligen gjort samma sak som vem-det-nu-var om jag hade blivit attackerad. synd om han är oskyldig bara..
Citera
2010-01-15, 15:02
Bannlyst
Citat:
aldrig sagt han är en dålig människa och hade förmodligen gjort samma sak som vem-det-nu-var om jag hade blivit attackerad. synd om han är oskyldig bara..

Nej d har du inte gjort, men det lät nästan som så. Ja det hade du nog gjort. Hade d varit han så hade han också stått för det. Men nu så är han oskyldig.
Citera
2010-01-15, 15:03
Medlem
gobbegroggs avatar
Citat:
Nej d har du inte gjort, men det lät nästan som så. Ja det hade du nog gjort. Hade d varit han så hade han också stått för det. Men nu så är han oskyldig.
jag skrev tidigare att jag skiter i om han är skyldig eller ej, så det är inte det jag snackar om. jag vill veta hur ni som känner han ser det. jag har aldrig träffat människan så vet inte om han är kapabel att göra något sånt eller inte.

är det som ni säger är det förjävligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in