2019-03-13, 16:01
Medlem
Jerzy.Sarneckis avatar
Du lurar ingen. Karl Lill visar hur rädda ni faktiskt är. Sedan kan du vara hur tuff du vill på nätet.

Citat:
Ursprungligen postat av Vargsten
Massa bortförklaringar
Citera
2019-03-13, 16:14
Medlem
Jerzy.Sarneckis avatar
En fällkniv? Kanske att du kan göra skada med en fällkniv om du är Jason Bourne eller någon. Eller har lite tur och når ända fram. Men spring du runt och var präktig med din fällkniv.

En machete har alltså bra räckvidd om man vill använda sig av den och är tillräckligt avskräckande för att helt kunna avstyra en konfrontation. Vet inte hur jag ska kunna förklara det bättre än så.

Citat:
Ursprungligen postat av countolaf
En fällkniv i fickan absolut, till och med en morakniv i bältet hade jag inte sett som något konstigt.

Men en machete i ryggsäcken? Det blir lite PTSD-skadad Vietnamvet över det.
Citera
2019-03-13, 16:30
Medlem
pollenpers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jerzy.Sarnecki
Du, AFA:iten, er trollkampanj börjar bli patetisk. NMR-aktivister är den grupp i samhället som inte pucklar på sina kvinnor. Till och med era kvinnor klarar er, vilket ju faktiskt är anledningen att ni skickar fram dem i täten medan era "män" sitter på forum och snackar skit som du gör nu. https://www.nordfront.se/forsvarets-forskningsinstitut-publicerar-rapport-om-autonoma-miljoer.smr

Sedan ska du kanske sluta umgås med kvinnotorteraren Bajs-Kim eller ha våldtäktsmän som leder era demonstrationen innan du uttalar dig.
Nassar verkar ha problem med kvinnor.
åtalas 29-åringen på sju punkter, i alla fall är brotten riktade mot samma person som han haft en nära relation till. Två av
Citat:
åtalspunkterna rör misshandel. Han misstänks även för överträdelse av kontaktförbud och olaga hot.

Vid ett tillfälle misstänks han för att i kvinnans lägenhet tagit strypgrepp på henne, tryckt upp henne mot en vägg och slängt in henne i en garderob. Vid ett annat tillfälle ska han ha slagit henne i ansiktet.
https://expo.se/2018/04/nazist-misstänks-för-kvinnomisshandel

Citat:
När Nordiska motståndsrörelsen delade ut flygblad i Uppsala spottade en kvinna framför fanbäraren Carl Sterner, för att visa sin avsky mot nazismen.

Då slog Sterner henne med skaftet till sin fana.

Fyra dagar senare slog han en man med utländsk bakgrund hårt i huvudet, kallade honom ”jävla svartskalle” och hotade honom med en batong.

Nu döms Sterner till fyra månaders fängelse.
https://www.expressen.se/nyheter/brottscentralen/nazist-slog-kvinna-med-skaft-doms-till-fangelse/
Citera
2019-03-13, 16:36
Medlem
Citat:
En fällkniv? Kanske att du kan göra skada med en fällkniv om du är Jason Bourne eller någon. Eller har lite tur och når ända fram. Men spring du runt och var präktig med din fällkniv.

En machete har alltså bra räckvidd om man vill använda sig av den och är tillräckligt avskräckande för att helt kunna avstyra en konfrontation. Vet inte hur jag ska kunna förklara det bättre än så.
Når man fram med ett slag når man fram med en fällkniv..
Citera
2019-03-13, 16:38
Medlem
DinSepsiss avatar
Citat:
Du lurar ingen. Karl Lill visar hur rädda ni faktiskt är. Sedan kan du vara hur tuff du vill på nätet.

En machete har alltså bra räckvidd om man vill använda sig av den och är tillräckligt avskräckande för att helt kunna avstyra en konfrontation.

Alla är jätterädda för hansson men hansson är den som springer runt och lajvar crocodile dundee i hopp om att ha en chans att avstyra konfrontationer?

Och hur ska du ha det nu? Storleken spelar mindre roll i sammanhanget men samtidigt duger inte fäll eller moraknivar utan en machete ska det vara?
Senast redigerad av DinSepsis 2019-03-13 kl. 16:42.
Citera
2019-03-13, 16:52
Medlem
Jerzy.Sarneckis avatar
Du får läsa igen. Jag skrev att han kunde använda sig av macheten eller avstyra en konfrontation. Jag vet inte hur han resonerade.

Och jag skrev inte att moraknivar inte duger.

Är du dum på riktigt?

Citat:
Ursprungligen postat av DinSepsis
Alla är jätterädda för hansson men hansson är den som springer runt och lajvar crocodile dundee i hopp om att ha en chans att avstyra konfrontationer?

Och hur ska du ha det nu? Storleken spelar mindre roll i sammanhanget men samtidigt duger inte fäll eller moraknivar utan en machete ska det vara?
Citera
2019-03-13, 17:21
Medlem
Citat:
Du får läsa igen. Jag skrev att han kunde använda sig av macheten eller avstyra en konfrontation. Jag vet inte hur han resonerade.

Och jag skrev inte att moraknivar inte duger.

Är du dum på riktigt?
Kan du förklara hur du tänker när en morakniv duger men att man behöver vara Jason Bourne för att en fällkniv ska funka? Att få upp en fällkniv går på någon sekund max om man har den i fickan men om någon kommer och söker bråk lär det smälla innan du börjat rota i ryggsäcken.
Senast redigerad av Person.Persson 2019-03-13 kl. 17:29.
Citera
2019-03-13, 18:14
Avslutad
Citat:

Jag är inte beväpnad med varken fällkniv eller machete eftersom:

1. Jag är inte kvinna.

2. Jag går inte runt och provocerar blattar.
Citera
2019-03-14, 23:39
Medlem
Dorniers avatar
Intressant klipp på Nordfront med människor som skadats i samband med Gula västarnas demonstrationer.

Det ska ju vara "De glömda sårade", inte "De glömde de skadade" dock , hur kan man skriva så fel på Nordfront? Det var amatörmässigt!

Hur som helst, det är ju som en krigszon för dessa människor, förutom att de inte riktigt var förberedda på detta och att de mest fick klara sig själva. De blev inte evakuerade till ett fältsjukhus som soldater i krig.

Det är riktigt allvarligt läge i Frankrike hur man behandlar den egna befolkningen.
Citera
2019-03-15, 06:23
Medlem
motarbetars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dornier

Det är riktigt allvarligt läge i Frankrike hur man behandlar den egna befolkningen.

Intressanta är hur hårt regimen slår tillbaka mot folkets vrede. Vanliga människor som läser i denna tråden borde egentligen ligga sömnlösa om nätterna för att bolla med frågan om varför Macron väljer att agera såhär, men inte i de franska förorterna? Det är svårt att inte leka med tanken hur MSM hade agerat om det hela hade handlat om ett öststatsland med regerad invandring från MENA.

Tycker ni som läser i tråden kan skänka den tanken några minuter under dagen.
Citera
2019-03-15, 12:43
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av motarbetar
Intressanta är hur hårt regimen slår tillbaka mot folkets vrede. Vanliga människor som läser i denna tråden borde egentligen ligga sömnlösa om nätterna för att bolla med frågan om varför Macron väljer att agera såhär, men inte i de franska förorterna? Det är svårt att inte leka med tanken hur MSM hade agerat om det hela hade handlat om ett öststatsland med regerad invandring från MENA.

Tycker ni som läser i tråden kan skänka den tanken några minuter under dagen.

Varför ska man fundera på något som man redan vet? Att negrer kaosar loss i förorterna må vara ett problem, men det är ett värre problem om den egna etniska befolkningen vänder sig emot makten, då svettas de på riktigt.

Vill man att befolkningsutbytet ska fortgå kommer man naturligtvis inte ta i med hårdhandskarna mot migrantslöddret, utan istället mot den egna befolkningen som vägrar underkasta sig.

Det är gammal skåpmat, men visst borde folk ligga sömnlösa om nätterna om de först nu får veta vad som försiggår, frågan är bara om folk i större utsträckning någonsin kommer vakna upp.

Det är precis samma sak i Sverige: Man daltar med återvändande IS-krigare men försöker låsa in gamla tanter som vinkar. Prioriteten är helt åt helvete och den kulturmarxistiska agendan är vidöppen för alla att åskåda, om man bara vill och vågar ifrågasätta sin egna indoktrinerade världsbild.
Citera
2019-03-15, 16:53
Medlem
motarbetars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av countolaf

Citat:
Varför ska man fundera på något som man redan vet? Att negrer kaosar loss i förorterna må vara ett problem, men det är ett värre problem om den egna etniska befolkningen vänder sig emot makten, då svettas de på riktigt.

Vill man att befolkningsutbytet ska fortgå kommer man naturligtvis inte ta i med hårdhandskarna mot migrantslöddret, utan istället mot den egna befolkningen som vägrar underkasta sig.

Om alla nu vet, varför agerar inte fler? Förorterna runt Paris är rena krigszonen jämfört med våra, även att det sakta men säkert börjar utvecklas i samma riktning här. Franska polisen har zoner där de aldrig går in. Varför tar inte Macron tag i ockuperade landområden i sitt land istället för att slå ner ( i ordets rätta bemärkelse) på demonstrationer som blossar upp en dag i veckan? Det är det jag vill folk ska fråga sig, inte du som vill ge sken utav att vara en upplyst person.

Citat:
Det är gammal skåpmat, men visst borde folk ligga sömnlösa om nätterna om de först nu får veta vad som försiggår, frågan är bara om folk i större utsträckning någonsin kommer vakna upp.

Folk har helt klart vaknat, något som märks en dag som denna. Just nu befinner sig Europa i en slags mellanfas. Vad som kommer hända det närmsta decenniet kommer ge oss en fingervisning utav vilket Europa som kommer fortsätta existera.

Citat:
Det är precis samma sak i Sverige: Man daltar med återvändande IS-krigare men försöker låsa in gamla tanter som vinkar. Prioriteten är helt åt helvete och den kulturmarxistiska agendan är vidöppen för alla att åskåda, om man bara vill och vågar ifrågasätta sin egna indoktrinerade världsbild.

Fast även här är vi tillbaka på mitt första inlägg. Folk är inte vakna i frågor likt dessa, än. De har ännu inte förstått HMF-lagens syfte. Och när de väl börjar förstå vad och varför den finns till så kommer den stora massan också inse att hela systemet är riggat till deras nackdel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in