2019-03-11, 21:11
Medlem
Europolitans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ClinicallyBlaze
Wow.. inte konstigt att Pär Sjögren vill undvika att prata om sitt gedigna brottsregister. David Baas vill sannolikt inte ha kriminellt slödder i sin lya. Fullt förståeligt.

I nassarnas värld så blev väl Baas "ägd" ?

Jo, jag tror nassarna såg det så.
Undrar om de inte lärt sig nu när de ringer Baas.
https://www.nordfront.se/david-baas-om-det-judiska-inflytandet-over-expressen-jag-forstar-inte-fragan.smr
Citera
2019-03-12, 11:27
Medlem
Dorniers avatar
Avsnittet om "giallos" från Kulturbunkern var perfekt, lagom omfattande och kul presenterat.

Daniel Olofsson och Linus Persson är ett riktigt radarpar i TV-rutan, bra att Daniel rakat av sig NMR-skägget också, jag gillar även hans hawaii-skjortor, de är kul i sammanhanget.

Keep up the good work, grabbar.
Citera
2019-03-12, 13:18
Medlem
.buenaventura.s avatar
Då är Tobias Hansson återigen dömd. Denna gången för vapenbrott. Situationen har tidigare diskuterats i tråden men jag är ändock fortfarande nyfiken.

Vad finns det för anledning att beväpna sig med en machete när man ska hänga upp banderoller? Ingår det i någon praxis inom organisationen? Hur resonerar ni andra medlemmar när ni beväpnar er?
Citera
2019-03-12, 15:25
Medlem
DinSepsiss avatar
Citat:
Då är Tobias Hansson återigen dömd. Denna gången för vapenbrott. Situationen har tidigare diskuterats i tråden men jag är ändock fortfarande nyfiken.

Vad finns det för anledning att beväpna sig med en machete när man ska hänga upp banderoller? Ingår det i någon praxis inom organisationen? Hur resonerar ni andra medlemmar när ni beväpnar er?

Jättekonstigt beteende, kan inte tänka mig någon annan förklaring än att han är jätterädd för något?
Även då är ju machete i ryggsäck ett väldigt märkligt val.
Citera
2019-03-12, 16:49
Medlem
Dorniers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dornier
Avsnittet om "giallos" från Kulturbunkern var perfekt, lagom omfattande och kul presenterat.

Daniel Olofsson och Linus Persson är ett riktigt radarpar i TV-rutan, bra att Daniel rakat av sig NMR-skägget också, jag gillar även hans hawaii-skjortor, de är kul i sammanhanget.

Keep up the good work, grabbar.

Att det blir mycket om film i Kulturbunkern är positivt. Hitler själv var ju en filmfantast, trots att filmen som konstform och underhållning var ganska ung på hans tid. Hitler gillade bl.a King Kong från 1933. Men det har ju skapats enorma mängder film under alla år sedan dess.

Jag antar att det även kommer att komma mer om olika slags musik i Kulturbunkern framöver, även det är bra. Det är självklart bra också att ni fokuserar huvudsakligen på icke-mainstreamkultur, iallafall inte dagens mainstreamkultur.

Sen kan ni ju även ta upp sånt som ni kanske inte kan så mycket om i nuläget. I proffs-TV gör man då research och kan sedan få ihop ett program.
Citera
2019-03-12, 20:33
Medlem
ClinicallyBlazes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DinSepsis
Jättekonstigt beteende, kan inte tänka mig någon annan förklaring än att han är jätterädd för något?
Även då är ju machete i ryggsäck ett väldigt märkligt val.

Dessa tweets av AFASkane är rätt talande:

Citat:
Nazisterna i Trelleborg har de senaste året rapporterat om de positiva reaktioner de får av lokalbefolkningen i Trelleborg. Vilket är motsägelsefullt när de endast fick 19 röster i valet lokalt samt att deras aktivister springer runt med machete för sin egen säkerhet.

Citat:
Tobias har de senaste 6 månaderna blivit dömd för 3 olika typer av brott i samband med hans aktiviteter i NMR. Påföljden av detta har blivit skyddstillsyn och dryga 40 000kr i olika typer av böter och skadestånd.

Snacka om att Tobias slösar bort sitt liv på meningslös skit.
Citera
2019-03-12, 20:55
Medlem
BaraTaAldrigGes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .buenaventura.
Antar att oron bottnar i att du är en besvärad dagisfröken som är oroad över det allt våldsammare svenska samhället? Vart vill du att vi skickar vårt stöd?
Citat:
Jag är inte medlem men utgår från att folk tänker att förr eller senare kan man ju få göra något sånt här:

https://www.youtube.com/watch?v=H6eMFkFSF1w
https://www.youtube.com/watch?v=GS8P7OXh47A

Eller som på min profilbild
Citera
2019-03-13, 00:55
Medlem
https://www.nordfront.se/kamplov-i-umea.smr

Någon måste lära de här barnen vad "kraftsamla" betyder.
Citera
2019-03-13, 09:51
Medlem
.buenaventura.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaraTaAldrigGe
Antar att oron bottnar i att du är en besvärad dagisfröken som är oroad över det allt våldsammare svenska samhället? Vart vill du att vi skickar vårt stöd?

Störst risk löper kvinnorna i hans närhet och det vet du också. Det finns ingen annan grupp som fått så mycket stryk av NMR-aktivister som kvinnor.

Frågan handlade inte om någon eventuell oro från min sida utan en genuin undran över hur en människa resonerar när dom bär med sig en machete ut.

Citat:
Ursprungligen postat av BaraTaAldrigGe
Jag är inte medlem men utgår från att folk tänker att förr eller senare kan man ju få göra något sånt här:

Du hade alltså gått runt med en ständig skräck om du var medlem i NMR eller vad är det du försöker få fram?
Citera
2019-03-13, 11:22
Medlem
Jerzy.Sarneckis avatar
Du, AFA:iten, er trollkampanj börjar bli patetisk. NMR-aktivister är den grupp i samhället som inte pucklar på sina kvinnor. Till och med era kvinnor klarar er, vilket ju faktiskt är anledningen att ni skickar fram dem i täten medan era "män" sitter på forum och snackar skit som du gör nu. https://www.nordfront.se/forsvarets-forskningsinstitut-publicerar-rapport-om-autonoma-miljoer.smr

Sedan ska du kanske sluta umgås med kvinnotorteraren Bajs-Kim eller ha våldtäktsmän som leder era demonstrationen innan du uttalar dig.

Citat:
Störst risk löper kvinnorna i hans närhet och det vet du också. Det finns ingen annan grupp som fått så mycket stryk av NMR-aktivister som kvinnor.

Frågan handlade inte om någon eventuell oro från min sida utan en genuin undran över hur en människa resonerar när dom bär med sig en machete ut.

Du hade alltså gått runt med en ständig skräck om du var medlem i NMR eller vad är det du försöker få fram?
Citera
2019-03-13, 11:26
Medlem
DinSepsiss avatar
Så vad tror du då Jerry, varför springer Hansson runt med en machete i ryggsäcken?
Citera
2019-03-13, 11:31
Medlem
Jerzy.Sarneckis avatar
Nej, det är jättekorkat. Otippat att det var du som skulle sprida det vidare. Antalet röster säger absolut ingenting om huruvida man får positiva reaktioner eller inte. Folk röstar SD men gillar SD, NMR, AFS osv. Att någon har machete för att möjligen kunna sprätta upp några AFA:iter är definitivt inget tecken för att "lokalbefolkningen i Trelleborg" avskyr en. Menar du att en som Olof Palme inte fick positiva reaktioner (eller röster för den delen) från folk? Varför var han då (uppenbarligen) i behov av skydd?

Citat:
Ursprungligen postat av ClinicallyBlaze
Dessa tweets av AFASkane är rätt talande:

"Nazisterna i Trelleborg har de senaste året rapporterat om de positiva reaktioner de får av lokalbefolkningen i Trelleborg. Vilket är motsägelsefullt när de endast fick 19 röster i valet lokalt samt att deras aktivister springer runt med machete för sin egen säkerhet. "

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in