Citat:
Ursprungligen postat av
Jerzy.Sarnecki
Nojig? Eller beredd kanske du menade. Storleken spelar mindre roll (ja, jag antar att du hört det förut) i sammanhanget.
I verkligheten är ni uppenbarligen livrädda för Tobias Hansson:
https://www.nordfront.se/humor-livradd-valdsroding-flyr-motstandsman-efter-halsning.smr
Edit: AFA:s cyberkrigare har alltså fått bort Tobias Hanssons Twitterkonto, men i filmen kan man se en snabblöpande Karl Lill som inte ens vågar ha ett samtal.
Karl Lill försökte också, tillsammans med Miroslav Petrovski, attackera en annan medlem i Motståndsrörelsen. AFA:iterna spang sedan från platsen och grät ut hos polisen.
https://www.nordfront.se/medlem-i-motstandsrorelsen-fredade-sig-mot-attack-fran-okanda-vansterextremister-misstanks-sjalv-for -brott.smr
Jag menar nojig, jag tror ingen normal person går runt med en machete för att skydda sig ifall man inte bor i en krigszon där man blir attackerad. Men visst, något kanske har hänt Tobbe som gör att han går runt med den. Hade varit kul ifall Tobbe kom in i tråden och kunde reda ut ett och annat.
Ja exakt det klippet jag menade när jag skrev att Tobbe letar efter kodakmoment på random vänsterfolk i hans område. Vet inte vem du menar med "ni" men personligen ifall det nu ligger i ditt intresse av att veta så är jag inte rädd för den lilla förvirrade fosterhemspojken. Det räcker att kolla på de "kampsports" träningsbilderna n3 lägger upp för att se att de är ett par avdankade knarkare som försöker slåss.
Nu när vi ändå är inne på Dennis kanske du kan svara på varför han ens får vara kvar i organisation med hans bagage? Hotat med att hugga sitt ex med kanyl i ögat osv. Men de e klart, han är väl helt oskyldig i era ögon.
Ur fup från en av Dennis åtal:
"Av den medicinska informationen framgår det att Dennis Andersson har en aktivitets- och uppmärksamhetsstörning, psykisk störning, beteendestörning orsakade av droger, suspekt emotionell personlighetsstörning med sekundärt blandmissbruk och maladaptiv stressreaktion med ångest och nedstämdhet"
Stabila grabbar ni rekryterar