Citat:
Ursprungligen postat av gunseng2
Jag sitter här mitt i natten och kollar på en repris, nu är jag liberal, men har ett gäng funderingar
För det första, det här jävla programmet är ju som amerikanska skrämselnyheter i bästa fox-news anda, allt är ju bara helt flippat och vinklat, Sverige framstår som ett jävla kaosland i behov av starkt auktoritärt styre
Det höjer ett par-tre frågor:
Den här killen som nu har sparkats ner(hans mamma var med i programmet och sa att hon kanske ville ha bort yttrandefriheten), han är inte aktiv i AFA eller nån annan vänsterorganisation? Eller blev han bara nersparkad.. Låter märkligt i så fall
Vänsterorganisationer gör ju exakt samma sak, inte sällan värre och fler saker, finns det nåt liknande program om AFA eller så?
Vill verkligen SFR eller vad dom nu hette störta regeringen? Det låter ju också lite märkligt
Nej, han är med i Moderata Ungdoms Förbundet, MUF, eller var det vid tillfället vet inte om han är med idag, det är han nog troligen.
Det är inte så märkligt då bl.a Nicklas Lundström och mfl har misshandlat ett par människor som inte har med politik att göra, således opolitiska brott.
Har för mig om att insider har ett avsnitt om AFA, hittar dock inte någon nyhet någonstans om att random människor blir påhoppade och knappast på deras egen sida, vilket misshandeln om MUF:aren stod på patriot.nu, dock nämndes han som "kommunist".
Jag tror du syftar på SMR, och svaret är ja, dock utför det inte mer än propagandaspridningar men visst vill det störta regeringen.