2009-05-24, 23:12
Medlem
Mihailovics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rock N Roll
Är Bjurwald en föredetta nazist?
När i programmet sa de det, det missade jag helt?

Kanske är det jag som missuppfattat det hela...men var det inte så
att hon själv varit med i rörelsen men hoppat av?

Men det verkar som jag faktiskt tagit fel...det kan hända nån gång.
Citera
2009-05-24, 23:35
Medlem
503s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mihailovic
Kanske är det jag som missuppfattat det hela...men var det inte så
att hon själv varit med i rörelsen men hoppat av?

Men det verkar som jag faktiskt tagit fel...det kan hända nån gång.

Nej, så uppfattade inte jag det.
Hon har ihop med den andra tjejen skrivit en bok som avhandlar bla. två avhoppade kvinnor.
Men att hon själv skulle ha varit aktiv inom någon nynazistisk organisation stämmer då inte, eller?
Citera
2009-05-25, 00:51
Medlem
Julius Moscas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 503
Nej, så uppfattade inte jag det.
Hon har ihop med den andra tjejen skrivit en bok som avhandlar bla. två avhoppade kvinnor.
Men att hon själv skulle ha varit aktiv inom någon nynazistisk organisation stämmer då inte, eller?
Ja, var tog "Petra" vägen egentligen? Det utlovades ju att hon skulle vara med i programmet?
Citera
2009-05-25, 04:14
Medlem
gunseng2s avatar
Jag sitter här mitt i natten och kollar på en repris, nu är jag liberal, men har ett gäng funderingar

För det första, det här jävla programmet är ju som amerikanska skrämselnyheter i bästa fox-news anda, allt är ju bara helt flippat och vinklat, Sverige framstår som ett jävla kaosland i behov av starkt auktoritärt styre

Det höjer ett par-tre frågor:

Den här killen som nu har sparkats ner(hans mamma var med i programmet och sa att hon kanske ville ha bort yttrandefriheten), han är inte aktiv i AFA eller nån annan vänsterorganisation? Eller blev han bara nersparkad.. Låter märkligt i så fall

Vänsterorganisationer gör ju exakt samma sak, inte sällan värre och fler saker, finns det nåt liknande program om AFA eller så?

Vill verkligen SFR eller vad dom nu hette störta regeringen? Det låter ju också lite märkligt
Citera
2009-05-25, 11:02
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .-.-.
Va just på nyheterna om att SMR ska till Skellefteå för att roa sig.
Självklart så skulle det nu ordnas feta motdemonstrationer med ung vänster i spetsen.

I nyhetsinslaget så kallades dom inte för SMR utan istället användes orden "nazisterna och rasisterna" jag vet inte hur många gånger dom använde dessa ord men det va många.

Man blir så förbannad, folk får inte ens vara patrioter i detta land utan att det ska skrikas om rasister hit och dit.
Givetvis skiter vi i det, och genomför vår aktivitet som tänkt. Och är det så att våra antagonister väljer att konfrontera oss när vi själva sagt att vi har för avsikt att genomföra det här under fredliga former, kommer dessa att behandlas som de avskum de är.

/Micke
Citera
2009-05-25, 11:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kenth44
Klabbe jobbar ju inte, det ä redan klarlagt.

Hur stort är missnöjet med att Söderman är feg "på gatan" i Organisationen? Stämmer det att Öberg också är missnöjd över pastorn insatser på den fronten? Har Klas någon flickvän? (han spottades hand i hand med en kvinna 6/6 07 eller 06 i alla fall).

Har för mig att det finns filmbevis på Öbergs feghet. Filmen där de modiga slagkämparna i SMR jagar ett hundratal 15åringar med dreads och hasch i fickorna från Slussen så kan man tydligt se Öberg gömma sig i en telefonkiosk i början av tumultet.
Citera
2009-05-25, 11:14
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LojtnantWerner
Hej Frank troligen kommer rollen för dessa aktivister att vara som sophämtare, gatsopare eller annat skämt åsido så finns det ingen plan i nuläget för hur dem skulle ta makten. och med tanke på hur dem behandlar andra nationella så är chansen stor att övriga nationella bekämpar dem med vapen i hand när dem väl tagit makten eftersom dem har visat vara dem värsta tyrannerna som rörelsen har idag. Kan du se det framför dig en regering som är helt oemottaglig mot kritik, inte följer lagen, utser folk till poster för att dem är schyssta kompisar och inte bra kämpar. sverige kommer ha en tid av absolut tyranni
Sicket jäkla trams du sitter och skriver nu. Vore jag dig skulle jag skämmas gruvligt över uppträdandet.

Nu är jag inte helt säker på vem du är, men är tämligen säker. Och därför kan jag inte annat än beklaga alla gånger jag talat väl om dig och kallat dig kamrat. Tydligen har mitt omdöme varit högst tvivelaktigt, när det kom till dig och din personlighet.

/Micke
Senast redigerad av M.Skillt 2009-05-25 kl. 11:18.
Citera
2009-05-25, 11:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av gunseng2
Jag sitter här mitt i natten och kollar på en repris, nu är jag liberal, men har ett gäng funderingar

För det första, det här jävla programmet är ju som amerikanska skrämselnyheter i bästa fox-news anda, allt är ju bara helt flippat och vinklat, Sverige framstår som ett jävla kaosland i behov av starkt auktoritärt styre

Det höjer ett par-tre frågor:

Den här killen som nu har sparkats ner(hans mamma var med i programmet och sa att hon kanske ville ha bort yttrandefriheten), han är inte aktiv i AFA eller nån annan vänsterorganisation? Eller blev han bara nersparkad.. Låter märkligt i så fall

Vänsterorganisationer gör ju exakt samma sak, inte sällan värre och fler saker, finns det nåt liknande program om AFA eller så?

Vill verkligen SFR eller vad dom nu hette störta regeringen? Det låter ju också lite märkligt

Nej, han är med i Moderata Ungdoms Förbundet, MUF, eller var det vid tillfället vet inte om han är med idag, det är han nog troligen.
Det är inte så märkligt då bl.a Nicklas Lundström och mfl har misshandlat ett par människor som inte har med politik att göra, således opolitiska brott.

Har för mig om att insider har ett avsnitt om AFA, hittar dock inte någon nyhet någonstans om att random människor blir påhoppade och knappast på deras egen sida, vilket misshandeln om MUF:aren stod på patriot.nu, dock nämndes han som "kommunist".

Jag tror du syftar på SMR, och svaret är ja, dock utför det inte mer än propagandaspridningar men visst vill det störta regeringen.
Citera
2009-05-25, 11:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av M.Skillt
Sicket jäkla trams du sitter och skriver nu. Vore jag dig skulle jag skämmas gruvligt över uppträdandet.

Nu är jag inte helt säker på vem du är, men är tämligen säker. Och därför kan jag inte annat än beklaga alla gånger jag talat väl om dig och kallat dig kamrat. Tydligen har mitt omdöme varit högst tvivelaktigt, när det kom till dig och din personlighet.

/Micke

LöjtantWerner is the shit och jag tvivlar på att han bryr sig om vad du tycker om honom.
Dock undrar jag hur Organisationen skall agera nu framöver när dessa personer som ni är "tämligen säker " på vilka det är skriver enligt er massa trams, vad för handlingar kan man vänta framöver?
Citera
2009-05-25, 12:09
Medlem
Fanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slugaillern
Vad för handlingar kan man vänta framöver?

Troligtvis inga alls. De va ju ba på sköj.
Citera
2009-05-25, 12:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fana
Troligtvis inga alls. De va ju ba på sköj.

Inte så säker på att Näste 1 tycker samma sak.
Hur långt skall man få gå innan Organisationen statuerar ett exempel, vad händer i framtiden när alla uteslutna börjar skriva "trams" på internet och göra annat?
Citera
2009-05-25, 17:47
Medlem
Svartskjortas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LojtnantWerner
Hej Frank troligen kommer rollen för dessa aktivister att vara som sophämtare, gatsopare eller annat skämt åsido så finns det ingen plan i nuläget för hur dem skulle ta makten. och med tanke på hur dem behandlar andra nationella så är chansen stor att övriga nationella bekämpar dem med vapen i hand när dem väl tagit makten eftersom dem har visat vara dem värsta tyrannerna som rörelsen har idag. Kan du se det framför dig en regering som är helt oemottaglig mot kritik, inte följer lagen, utser folk till poster för att dem är schyssta kompisar och inte bra kämpar. sverige kommer ha en tid av absolut tyranni
Låter som Nordkorea...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in