2009-03-27, 22:49
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Själsfrände
Känner kick/thaiboxningsklubben Ironman i Timrå till medlemmen Mikael Skillts politiska engagemang? Och - framförallt - känner Mikael Skillts invandrade klubbkamrater till hans politiska hemvist?
Vad jag gör på min fritid är väl rätt ointressant för en kampsportsklubb, så länge jag inte tar med mig min aktivism in i lokalen eller försöker rekrytera när jag tränar. Vidare så har mina träningspass varit tillsammans med de som driver klubben, så vad de andra tycker skiter jag högaktningsfullt i. Dock bör väl nämnas att jag inte tränat aktivt den senaste tiden, vilket är högst beklagligt.

Vidare så har jag och ena tränaren arbetat på samma krog under en längre tid så det skulle vara synnerligen märkligt om han inte fått reda på min bakgrund, eller vad tror du?

/Micke
Citera
2009-03-27, 22:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av M.Skillt
Vad jag gör på min fritid är väl rätt ointressant för en kampsportsklubb, så länge jag inte tar med mig min aktivism in i lokalen eller försöker rekrytera när jag tränar. Vidare så har mina träningspass varit tillsammans med de som driver klubben, så vad de andra tycker skiter jag högaktningsfullt i. Dock bör väl nämnas att jag inte tränat aktivt den senaste tiden, vilket är högst beklagligt.

Vidare så har jag och ena tränaren arbetat på samma krog under en längre tid så det skulle vara synnerligen märkligt om han inte fått reda på min bakgrund, eller vad tror du?

/Micke
Trodde du förberedde dig för tävlingar i England just nu? Nåja, det här är ju frågor som ska tas med Ironman.
Citera
2009-03-27, 22:55
Medlem
Wie bitte?s avatar
Citat:
Trodde du förberedde dig för tävlingar i England just nu? Nåja, det här är ju frågor som ska tas med Ironman.
Eller i PM med M Skillt. Eller skapa en tråd med frågor till honom och låt den här tråden handla om SMR.
Citera
2009-03-27, 23:01
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
Tyvärr måste jag ställa in tävlingen i England, vilket är otroligt synd då jag sett fram emot att få ställa upp och se vad jag går för. Men som sagt skapa en tråd om mig privat om du vill ha vidare svar.

/Micke
Citera
2009-03-27, 23:13
Bannlyst
Citat:
Tyvärr måste jag ställa in tävlingen i England, vilket är otroligt synd då jag sett fram emot att få ställa upp och se vad jag går för. Men som sagt skapa en tråd om mig privat om du vill ha vidare svar.

/Micke
Glenn, Martin och Stefan lär vara rätt sugna på att få en naziststämpel över sig.. .
Nåja, den som lever får se.
Hej, PRESSEN!
Citera
2009-03-27, 23:17
Medlem
Citat:
Givetvis tjänar man en del även på aktivister, detta för att ha tillräckligt god likviditet för att genomföra nya projekt, eller ta fram nytt material.

/Micke

Vem tjänar? Ägaren?
SMR sysslar väl inte med projekt?

Citat:
Beror helt på, en del material köps av nästet och delas ut bland aktivisterna och ibland köper aktivisterna själva sitt material. Om vi ser nästet här i norrland så har aktivisterna fått sitt material.

/Micke

Då tar väl nästet sitt ansvar för var skiten hamnar? Oskyldigas garageväggar och lyktstolpar?
Citera
2009-03-27, 23:24
Bannlyst
Citat:

/Micke
By the way, vilken krog?
Citera
2009-03-28, 02:33
Medlem
folkgemenskaps avatar
Citat:
By the way, vilken krog?

Verkar finnas en efterfrågan på en tråd som bör heta "Tråden där vi ställer frågor till och om M.skillt."
Citera
2009-03-28, 04:30
Medlem
Citat:
By the way, vilken krog?

Varför såna personliga frågor?

Förresten vad heter du och vad har du för adress?
Citera
2009-03-28, 06:27
Medlem
Ezzelinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TimeToDie
Varför såna personliga frågor?

Förresten vad heter du och vad har du för adress?

Eftersom Själsfrände bl.a. skriver:

Citat:
Glenn, Martin och Stefan lär vara rätt sugna på att få en naziststämpel över sig.. .
Nåja, den som lever får se.
Hej, PRESSEN!

kan man väl gissa att han eller hon är en svenskfientlig journalistmurvel som gottar sig åt att få "skandalisera" och om möjligt socialt skada Skillt genom att publicera någon lögnaktig skit på sin tidning. Om så sker får vi nog reda på personens identitet, och han eller hon får säkert om personen vill då tillfälle att skriftligt eller muntligt diskutera igenom murvelljugandet i syfte att pariastämpla nationella med Micke och eventuellt andra som är intresserade av principiella yttrandefrihets-och integritetsfrågor - annars är som bekant en av FB:s hörnpelare debattörers rätt till anonymitet.

Tråden ska alltså handla om organisationen Svenska Motståndsrörelsen, dess ideologi och aktiviteter och syftemål, inte debattören M.Skillts privatliv.

Vilket blir nästa tillfälle när PRESSEN kommer att skriva om SMR p.g.a. någon manifestation? Är det nationaldagen som krafterna koncentreras på? Vilka är planerna för detta års 6/6, blir det ett upplägg som påminner om fjolårets? Inget tal av Klas Lund? Gillar han inte att tala offentligt, bedömer ledningen att exempelvis Söderman är bättre på just den saken?
Citera
2009-03-28, 09:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ezzelino
Tråden ska alltså handla om organisationen Svenska Motståndsrörelsen, dess ideologi och aktiviteter och syftemål, inte debattören M.Skillts privatliv.
Helt korrekt. Tappade omdömet på grund av alkohol, och jag ska be M.Skillts om ursäkt i ett privat PM. Allt jag vet om Skillt kommer för övrigt från Google, uppgiften om Thaiboxandet kom efter att jag stavade hans efternamn fel.
Med min hälsning till Pressen menade jag att det finns grejer att ta tag i för folk som vill göra news, det kan vara något att tänka på för dem som går ut med sitt riktiga namn i brännande frågor. Jag sitter inte i närheten av ett medie som skulle intressera sig för att ta upp SMR.
Nåja, jag drar mig ur den här förumdelen från och med nu. Känns inte som jag har så mycket att varken tillföra eller erhålla.
Senast redigerad av Själsfrände 2009-03-28 kl. 10:06.
Citera
2009-03-28, 12:36
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ezzelino
Eftersom Själsfrände bl.a. skriver:

kan man väl gissa att han eller hon är en svenskfientlig journalistmurvel som gottar sig åt att få "skandalisera" och om möjligt socialt skada Skillt genom att publicera någon lögnaktig skit på sin tidning. Om så sker får vi nog reda på personens identitet, och han eller hon får säkert om personen vill då tillfälle att skriftligt eller muntligt diskutera igenom murvelljugandet i syfte att pariastämpla nationella med Micke och eventuellt andra som är intresserade av principiella yttrandefrihets-och integritetsfrågor - annars är som bekant en av FB:s hörnpelare debattörers rätt till anonymitet.

Vilket blir nästa tillfälle när PRESSEN kommer att skriva om SMR p.g.a. någon manifestation? Är det nationaldagen som krafterna koncentreras på? Vilka är planerna för detta års 6/6, blir det ett upplägg som påminner om fjolårets? Inget tal av Klas Lund? Gillar han inte att tala offentligt, bedömer ledningen att exempelvis Söderman är bättre på just den saken?
Bra fråga Ezzelino, för stunden vet jag inte när nästa stora tillfälle kommer.

Söderman är en landets bästa nationella talare så jag antar att man ser nyttan i att nyttja honom så ofta som möjligt för att ge honom möjlighet att växa och bli en ännu bättre talare. Men tolka nu inte det här som att Klas Lund skulle vara en dålig talare, då gånger jag hört honom hålla en monolog så har han inte lämnat någon oberörd, det samma gäller de samtal jag haft med honom, det saknas inte något som gör honom till en mycket god talare.

/Micke
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in