2016-02-03, 20:41
Medlem
baggebo1s avatar
Så här ser artikelförfattaren Nick Fagge ut:

http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2015/09/16/15/2C622C3100000578-3235320-Fake_identity_The_documents_are_all_genuinely_made _having_been_p-m-4_144241 5026706.jpg
Citera
2016-02-03, 20:47
Medlem
Uplands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1

http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2015/09/16/15/2C622C3100000578-3235320-Fake_identity_The_documents_are_all_genuinely_made _having_been_p-m-4_144241 5026706.jpg
Låter de en jude(?) skriva om germanska nationalister? En sådan artikel måste bara bli extremt objektiv.
Citera
2016-02-03, 20:51
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Upland
Låter de en jude(?) skriva om germanska nationalister? En sådan artikel måste bara bli extremt objektiv.
Hur ser det ut med lagstiftningen kring sånt här grovt förtal i utländsk media?
Citera
2016-02-03, 20:57
Medlem
Uplands avatar
Citat:
Hur ser det ut med lagstiftningen kring sånt här grovt förtal i utländsk media?
Är ej jurist, men alla nationalistiska rörelser kämpar naturligtvis i stark motvind inom rättsapparaten.
Kan självfallet ändå vara principiellt viktigt att utnyttja alla kanaler för att bestrida faktafel.
Citera
2016-02-03, 22:32
Medlem
Aegishjalmrs avatar
Citat:
Stort reportage i Daily Mail. Har intervjuat Emil Hagberg. Fruktansvärt språkbruk ("neo-nazi thugs") och väldigt dålig research: Klas Lund påstås vara ledare och bilder på NMR påstås vara VAM, t.ex. Flera feltolkningar och närmast förtalsliknande påståenden. De här engelska skandaltidningarna kan säga nån sanning då och då men för det mesta är det samma skit som de svenska etablissemangsbladen.

http://www.dailymail.co.uk/news/article-3426413/Neo-Nazis-warn-year-violence-following-attacks-child-migrants-train-station-Sweden.html

Jag tror de med den artikeln lyckades pricka in varenda trick i juden trolleribox. Intrycket blev ju närmast att både Ingvar Kamprad och Drottning Silvia var medlemmar i NMR. Den judiska grundretoriken börjar bli utsliten nu, när juden inte får förstöra gojernas land utan motreaktioner så heter det att "nazister utnyttjar situationen". Ungefär som om en pyroman skulle gnälla över att brandmännen utnyttjar situationen och släcker eldsvådorna han skapat.
Citera
2016-02-03, 23:21
Medlem
Jagdrauschs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aegishjalmr
Jag tror de med den artikeln lyckades pricka in varenda trick i juden trolleribox. Intrycket blev ju närmast att både Ingvar Kamprad och Drottning Silvia var medlemmar i NMR. Den judiska grundretoriken börjar bli utsliten nu, när juden inte får förstöra gojernas land utan motreaktioner så heter det att "nazister utnyttjar situationen". Ungefär som om en pyroman skulle gnälla över att brandmännen utnyttjar situationen och släcker eldsvådorna han skapat.
Haha, ja det var den mest genomjudiska artikel jag läst på länge, kanske någonsin (orkade inte läsa hela). Notera också hur juden lyfter fram tre unga attraktiva vita svenskor att kommentera den hemska rasismen. Som om en 20-årig "mediestudent" och "modejournalist" skulle ha något vettigt att komma med i frågan. Hela artikeln genomsyras av judens psykologiska krigföring mot vita. Riktigt lågt av Daily Mail som annars gett intrycket av att vara en av de mindre dåliga mainstreamtidningarna.
Senast redigerad av Jagdrausch 2016-02-03 kl. 23:30.
Citera
2016-02-03, 23:32
Medlem
Y2Ws avatar
Citat:

Har inte han jobbat/jobbar för Searchlight?

För de som inte känner till Searchlight så var det Expos stora idoler när Expo fortfarande var en officiell AFA-tidning. Till och med Expos grundare Steig Larsson erkände att Searchlight var "militanta"; alltså samma språkbruk han använde mot VAM ect.
Citera
2016-02-03, 23:32
Medlem
Deliberatelys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aegishjalmr
Nu har jag inte läst hela, men det där är nog bland det löjligaste jag läst tror jag. Judars hjärnor är verkligen från en annan värld.

En intressant sak dock som artikeln visar. Kan anledningen till att Sverige är värre än resten av Europa i kulturmarxism och folkmordsinvandring, tillsammans med Tyskland, vara just för att judarna hatar svenskarna extra mycket pga det passiva svenska stödet för tyskarna under andra världskriget?
Citera
2016-02-03, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deliberately
Nu har jag inte läst hela, men det där är nog bland det löjligaste jag läst tror jag. Judars hjärnor är verkligen från en annan värld.

En intressant sak dock som artikeln visar. Kan anledningen till att Sverige är värre än resten av Europa i kulturmarxism och folkmordsinvandring, tillsammans med Tyskland, vara just för att judarna hatar svenskarna extra mycket pga det passiva svenska stödet för tyskarna under andra världskriget?

Tror inte det: Sverige har under lång tid styrts av frimurare och hjälpte Sovjet på olika vis både före och efter kriget. Finland stretade ju emot kommunismen riktigt bra och borde vara ett mer hatat land. Men där är deras makt inte lika stark. Dock så finns den där förstås också. Jorma Ollila var med och sålde ut Nokia och är med i Bilderbergs styrkomittee. Han tycks ha blivit belönad med en topposition i Rothschilds Royal Dutch Shell.

Kort sagt så är det (anser jag) graden av kontroll som avgör vad de kan komma undan med.
Senast redigerad av yegori 2016-02-03 kl. 23:48.
Citera
2016-02-03, 23:51
Medlem
NixYOs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deliberately

Fanns länder som stödde tyskarna mycket aktivare. Jag tror snarare att det handlar om deras starka förakt för nordgermaner:

(FB) Goodbye Sverige !! Vi blir minoritet snabbare än du kan tänka dig!!
Citat:
Ursprungligen postat av Varnagel
Att det är mycket värre i Sverige än i några av våra grannländer beror nog mycket på att det finns fler judar i Sverige än i dessa länder och att judarna i Sverige har ett mer dominerande inflytande över media, politik, kultur och samhällsdebatt i vårt land. Det andra är att Sverige är Nordens naturliga ledarnation. Sverige är (eller var) något av en nordisk och "arisk" supermakt och skulle kunna ha en mycket mer framträdande och mäktig roll än vad som är fallet idag. Sverige är och betraktas av många människor som något av den rasliga, germanska och nordiska vithetens epicentrum och vagga. Denna raskärna är särskilt värdefull och stark. Denna vithet är potentiellt farlig för de utvalda och de hatar denna vithet mer än det mesta. Sverige har varit en förebild för världen som ett av världens mest välmående, moderna och utvecklade länder, ett land som delvis var världsledande inom forskning, teknik och industri. Sverige är alltså den naturliga ledarnationen i Norden precis som Tyskland är den naturliga och självklara ledarnationen i norra Centraleuropa och egentligen i hela Europa.

Länder som Norge, Danmark och Finland är små och relativt isolerade. Om Sverige faller samman i multikultikaos så blir det särskilt svårt för Norge. De andra länderna i Norden behöver Sverige på längre sikt. Förstör man Sverige så försvagar man och förstör hela Norden. Man försvagar och förstör alltså den nordliga delen av vithetens kärna. Detta torde globalisterna också ha insett och därför är det nog också ett prioriterat mål att förstöra Sverige extra snabbt och mycket.

(FB) Konflikten i Syrien
Citat:
Du har nog rätt. Tyskland är trots många decenniers ockupation, hjärntvätt och självhatsindoktrinering inte ett lika fogligt och lydigt slavland som England och Frankrike. Detta beror nog på att judar dominerar så stort inom makteliten i just England och Frankrike. England och Frankrike har sina positiva sidor helt klart men samtidigt har just dessa två nationer länge varit Europas dödgrävare. De har i vissa avseenden varit Europas två mest "onda" och destruktiva nationer medan Tyskland har varit den goda nationen.

(FB) "Aggressiv debatt i Finland efter tv-serie om Sverige"
Citat:
Sverige har för Norden varit det Tyskland har varit för Centraleuropa. Tyskland är och bör vara den naturliga ledarnationen i Europa och Sverige är och bör vara den naturliga ledarnationen i Norden. Sverige är helt enkelt Nordens Tyskland. Det är förmodligen mycket pga denna naturliga ledarroll bland de nordiska nationerna som kosmopoliterna och globalistmaffian har gått in för att bryta ner och förstöra Sverige. Om Sverige faller ner i evigt multikultikaos så kommer de andra nationerna runtomkring att vara sårbara, utsatta och isolerade. Faller Sverige så får de nog svårt att stå emot och överleva på sikt.

(FB) Debatten kring för många invandrare i Sverige (Malmö) har startat!
Citat:
Om Sverige faller så faller med tiden även Norge och Danmark. Finland kanske kan klara sig. Sverige är den viktigaste nationen i Norden och är för Norden vad Tyskland är för Europa.

(FB) Reinfeldt: "Vi har valt rätt väg i asylpolitiken"
Citat:
Visst handlar det delvis om att fullständigt krossa Sverige som ett modernt, västerländskt, välfungerande och välmående välfärdsland. De vill ösa in enorma mängder med mer eller mindre värdelösa icke-vita från jordens mest primitiva, destruktiva och kaosskapande folkslag. Resultatet blir att systemet kollapsar och välfärden blir omöjlig. All solidaritet mellan medborgarna försvinner, lönedumpning blir oundvikligt och brottsligheten ökar till nya rekordnivåer.

Så kallad "serviceekonomi" är dessutom som alla förstår ett skämt. Serviceekonomi producerar generellt inget egentligt värde. I ett land där en stor majoritet av de som faktiskt jobbar ägnar sig åt att städa, klippa folks hår, kleta kebab, konsulta IT, häxa batik, putsa fönster, köra taxi, massera fötter, laga mat, vakta och skydda olika saker, snacka skit och suga kuk så genereras inget värde. Ett sånt land kommer oundvikligen att vara fattigt, primitivt och dåligt på olika sätt. Det som faktiskt genererar verkligt värde är saker som jordbruk, gruvor, skogsindustri och tillverkningsindustri. Det är såna sektorer som skapar värdet och som skapar ett överskott som gör det möjligt att betala även för frisörer, kebabkletare, taxichaufförer, fotmassörer, väktare, skitsnackare, batikhäxor och kuksugare. Vem som helst som tänker lite inser ju att 100 personer (isolerade på en bördig ö) som ägnar sig åt att massera, vakta och prata IT med varandra inte producerar något värde och snart skulle svälta ihjäl. Samma sak gäller på nationell nivå, även om en del bondfångare och häxdoktorer till "nationalekonomer" försöker prata bort denna uppenbara och självklara sanning.

Sverige skall alltså göras om till ett fattigt, otryggt och sunkigt låglöneskitland med en icke-vit majoritetsbefolkning.

De nyliberala sjukligheterna må vara en del av drivkraften men det huvudsakliga skälet till att Reinfeldt & Co medvetet kör Sverige i botten är att judarna vill ha det så. Det hela handlar primärt om att helt enkelt förstöra Sverige som en vit nation och göra svenskar till en maktlös minoritet i sitt eget land. Direktiven och instruktionerna för den medvetna ödeläggelsen av Sverige får såna som Reinfeldt av sina polare och chefer inom globalistmaffian. Bilderbergruppen och liknande skumraskorgan är en del av den i grunden judiska strävan efter att förstöra jordens vita folk och på sikt uppnå total global makt och kontroll.

Varför just Sverige kanske en del frågar sig? Varför har just vi drabbats extra hårt (länder som Holland är dock de facto mycket värre drabade än Sverige) och av ovanligt onda och sinnessjuka makthavare? Jag har tänkt en del på det och jag tror att globalistmaffian ser Sverige som ett strategiskt viktigt land att förstöra. Sverige har länge varit och är fortfarande den naturliga och självklara ledarnationen i Norden. Det Tyskland är för Centraleuropa och hela Europa är Sverige för Norden. Det har åtminstone varit så tidigare. Norge är en smal remsa med lite lirare i lusekoftor som innan de hittade olja förlitade sig mycket på fisk och får och Norges större städer och samhällen har man snart också förmörkat och förstört. Danmark är en liten plätt med lite jordbruk och rödbrusiga danskar. Finland ligger avsides och är halvvägs till Ryssland. Om Sverige förstörs och helt tappar sin naturliga roll som nordisk ledarnation och motor så finns inte så mycket kvar och det blir nog lättare att få hela Norden att implodera i kaos för att sen förslavas.

Sverige och Norden är också symbolsikt viktigt ur en raslig synpunkt. Judarna hatar och fruktar vita germanska nordeuropéer mest av allt och vet att värdet och styrkan ligger just i rasen. Om de symboliskt såväl som bokstavligt kan bajsa på Sverige, en symbolisk ledare för Norden och ett symboliskt såväl som faktiskt hem för nordeuropeiska vita, och förvandla en majoritet av befolkningen till ospecificerade rashybrider och svartskallar så har de för all framtid eliminerat en viktig del av den nordeuropeiska folkstam som de hatar, föraktar och fruktar så mycket.

(FB) Varför är Finland-svenskarna hatade i Finland?
Citat:
Ja, Finland som koncept och nation är en svensk skapelse. Sverige som nation är ju idag mest en sunkig soptipp men de flesta vet ändå innerst inne att Sverige är den naturliga och självklara ledarnationen i Norden precis som Tyskland är det i Europa.
Citera
2016-02-04, 00:06
Medlem
Guillounisms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NixYO
Fanns länder som stödde tyskarna mycket aktivare. Jag tror snarare att det handlar om deras starka förakt för nordgermaner:

(FB) Goodbye Sverige !! Vi blir minoritet snabbare än du kan tänka dig!!

(FB) Konflikten i Syrien

(FB) "Aggressiv debatt i Finland efter tv-serie om Sverige"

(FB) Debatten kring för många invandrare i Sverige (Malmö) har startat!

(FB) Reinfeldt: "Vi har valt rätt väg i asylpolitiken"

(FB) Varför är Finland-svenskarna hatade i Finland?

Från 00:37 i videon så talar en ungersk ekonom (som regelbundet deltar på ungersk riks-tv) om precis samma fenomen som du nämner här, jag tror personligen att det ligger mycket i det och jag tycker mig förnimma att det ofta förekommer nyheter som påvisar hur "galet" just Skandinavien och Tyskland är (och det ÄR galet) i anglo-saxiska länder, fastän i själva verket USA, Storbritannien och i hög grad även Frankrike är totalt judaiserade och minst lika kidnappade. USA är ju för tusan den judiska agendans geopolitiska höns. Väldigt ofta tal även bland nationalister från dessa länder hur "bögiga" nordiska män är eller hur knäppa våra samhällen är. Tja, visst. Men ni skickar ju tiotusentals av era män i krig för judiska syften. Det är tamejfan knäppt om något.

https://www.youtube.com/watch?v=TKpe4swiVOc
Citera
2016-02-04, 20:26
Medlem
Dorniers avatar
@ NixYO

Klockrena inlägg av den gode Varnagel.

Det är egentligen rena självklarheter, men han kunde formulera det synnerligen väl.

Det borde också vara rena självklarheter för normalbegåvade personer, men ändå så finns det så mycket idioter som inte kan ta till sig detta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in