• 1
  • 2
2008-01-16, 10:47
Medlem
SpeedyWeedys avatar
Tjenare alla FBare! Vilken tycker du är den ultimata drogen?
Tänk på hur länge ruset håller sig, vilka effekter ruset ger, vad preparatet kostar mm!

Själv säger jag LSD, Det ger en långvarig och skön effekt med sköna hallisar och eufori. Mycket billigt dessutom.
Citera
2008-01-16, 10:49
Medlem
alprazolam_s avatar
En kombo bestående av: Heroin, benzo, alkohol!
Sen en braja direkt på firren!
Citera
2008-01-16, 10:51
Medlem
DjinQuijotas avatar
Kan hålla med dig om syran, det blir aldrig dåligt och ingen AT. Det sura är att det är inget man kan peta i sig varje dag.
På så vis tycker jag nog benset är det bästa. Funkar alltid mot allting.

Den ultimata drogen finns inte tyvärr, i så fall hade det inte funnits ngn anledning för ngn att sluta knarka
Citera
2008-01-16, 10:51
Medlem
MsPa1nTs avatar
Är ingen direkt världskännare, men har provat alkohol, nikotin, koffein, Ecstacy och mushrooms.

Tycker lätt att Cannabis vinner överlägset med tanke på att du väldigt lätt kan ha kul socialt med den utan att riskera snedtrippar etc och man ifall man vill röka en hel dag och sedan vakna upp och röka igen utan att ha effekt-förluster

Mycket annat som gör den till vinnare med tycker jag, men är ju personliga åsikter. Dock så har jag aldrig mått så bra i hela mitt liv som jag gjorde när jag tog ecstacy första (och enda gången än sålänge). Men ecstacy är inget som jag vill bruka mer än kanske 1-2ggr / år om ens det.
Citera
2008-01-16, 10:54
Medlem
Ung Hårdrockares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MsPa1nT
Är ingen direkt världskännare, men har provat alkohol, nikotin, koffein, Ecstacy och mushrooms.

Tycker lätt att Cannabis vinner överlägset med tanke på att du väldigt lätt kan ha kul socialt med den utan att riskera snedtrippar etc och man ifall man vill röka en hel dag och sedan vakna upp och röka igen utan att ha effekt-förluster

Mycket annat som gör den till vinnare med tycker jag, men är ju personliga åsikter. Dock så har jag aldrig mått så bra i hela mitt liv som jag gjorde när jag tog ecstacy första (och enda gången än sålänge). Men ecstacy är inget som jag vill bruka mer än kanske 1-2ggr / år om ens det.

Word, ecstasy (mdma syftar jag bara på nu), är fan the shit. Tyvärr måste man vara så väldigt försiktig med att inte ta för ofta.

Men den som väntar på nåt gott..
Citera
2008-01-16, 11:01
Medlem
Pirats avatar
Cannabis
Amfetamin
Kokain
Xtc
Mdma
Subutex
Svamp
Salvia Divinorum
Lustgas
Zopiklon
Zoldipem
Zaleplon
Efedrin
Morfin
Spice
Ghb
Div Smärtstillande
Div Benzo

Där är listan på vad jag provat för olika droger.

Mitt Bästa rus var när jag druckit ett par bärs dragit lite tjo och fick en 5a Weed (Ice) direkt från Chris (det låg på 400:- grammet då) fy fan vad jag mådde bra på den combon, enda gången jag fått hallisar på den blandningen och rediga garvnojjor oxå.

På andra plats kommer mdma
Senast redigerad av Pirat 2008-01-16 kl. 11:03.
Citera
2008-01-16, 11:13
Medlem
alprazolam_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pirat
Cannabis
Amfetamin
Kokain
Xtc
Mdma
Subutex
Svamp
Salvia Divinorum
Lustgas
Zopiklon
Zoldipem
Zaleplon
Efedrin
Morfin
Spice
Ghb
Div Smärtstillande
Div Benzo

Där är listan på vad jag provat för olika droger.

Mitt Bästa rus var när jag druckit ett par bärs dragit lite tjo och fick en 5a Weed (Ice) direkt från Chris (det låg på 400:- grammet då) fy fan vad jag mådde bra på den combon, enda gången jag fått hallisar på den blandningen och rediga garvnojjor oxå.

På andra plats kommer mdma
Bra E (mdma) är fan jävligt nice, och blanda med flödder. Röka är ett måste när man petar E. Ah stardust, blå molekyler, blå spöken, mad max, ferarri, rolex. 120% ren lycka i pillerform
Citera
2008-01-16, 11:17
Bannlyst
Själv älskar jag Apodorm och Zopiklon.
Citera
2008-01-16, 11:49
Medlem
Kottonmouths avatar
2C-B..Finns inget bättre i min åsikt.
Citera
2008-01-16, 12:00
Medlem
Messiahs avatar
jag har testat det mesta men har förälskat mig i zopiklon helt klart.

vet inte riktigt varför men jag älskar zoppisar

utöver de så gillas syra eller svamp starkt
Citera
2008-01-16, 12:41
Medlem
Spoilsburys avatar
Och jag måste nog säga min älskling horse..
måhända att det är dyrt, men.. det är värt det.

annars så säger jag sub..

Men jag är väl ingen direkt festare, så jag har inte det i åtanke.
Citera
2008-01-16, 13:28
Medlem
äjss avatar
tja, av följande
cannabis
alkohol
kokain
svamp
lustgas
morfin
salvia divinorum
LSD
2c-b
heroin (rök)
amfetamin
dxm

..så vinner nog tjacket.
2c-b är annars jävligt kul om man kan klara av det, dvs till väldigt stor grad kunna bestämma själv vad man vill kunna fantisera upp osv.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in