2008-01-16, 13:35
Medlem
sthlmstjejens avatar
Mina absoluta favoriter är:

Ketogan
Spasmofen supp
Somadril
Valium
Xanor
Citera
2008-01-16, 13:58
Medlem
furis avatar
Ultimata drogen.. Hm. Det är ju beroende på vad man ska göra.

Ha en skumm kväll med några polare är de ju helt klart LSD och weed som gäller och kanske lite poppers på det.

En kväll på krogen, Kokain och alkohol helt klart.

Om man vill varva ner ordentligt och må ruskigt bra så är de väl någon tung opiat/opiod som OxyContin etc.

Ska man bajsa ganska hårt så är de ganska fett med laxeringsmedel

Mvh furi
Citera
2008-01-16, 15:23
Medlem
Pedersons avatar
Kokain och Alkohol på rätt fest
Citera
2008-01-16, 15:34
Medlem
GeneralPåsfågels avatar
Heroin IV kommer för alltid att vara det bästa som finns även fast jag inte tar det längre. det är en för bra drog
Citera
2008-01-16, 16:28
Bannlyst
Cannabis såklart. Det är billigt, man känner sig väldig påverkad men tappar ändå inte omdömet, motoriken påverkas ej, och dessutom är det harmlöst jämfört med de flesta andra droger.

Men visst ger heroin+benz+alko+cannabis ett skönare rus, om man nu fullständigt skiter i verkligheten.
Citera
2008-01-16, 16:49
Medlem
lakritspipans avatar
Har bara provat alkohol, benso, cannabis och opioider och måste nog säga att cannabis tar första platsen och alkohol hamnar definitivt längst ned... Man får ett sånt jävla intressant, komplext och intensivt rus av cb samt att skiten inte är direkt skadligt eller beroendeframkallande.
Citera
2008-01-16, 16:59
Medlem
Himmler!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpeedyWeedy
Tjenare alla FBare! Vilken tycker du är den ultimata drogen?
Tänk på hur länge ruset håller sig, vilka effekter ruset ger, vad preparatet kostar mm!

Själv säger jag LSD, Det ger en långvarig och skön effekt med sköna hallisar och eufori. Mycket billigt dessutom.

Enligt dom kriterierna så amfetamin givetvis. Däremot så är det allt annat än bra att ta det regelbundet och det var faktiskt riktigt längesedan jag tog det överhuvudtaget. LSD oh god no det är en av dom drogerna som jag vet att jag aldrig kommer ta igen. Riktigt jävla psykiskt farligt håll er borta!
Citera
2008-01-16, 17:02
Medlem
spetznazs avatar
Tjack goddammit!

Outstandning i mina ögon
Citera
2008-01-16, 17:21
Bannlyst
Jag minns att när jag fick ett intresse för droger och alla substanser som förändrade tänkandet och dina sinnen så var LSD det högsta man kunde nå på skalan. Det ultimata att prova.. Nu när jag väl experimenterat med LSD så är det Meskalin som står högst på listan. Efter det ser jag eg ingenting jag skulle vilja prova som jag inte redan testat.
Citera
2008-01-16, 17:22
Medlem
alprazolam_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UnnamedPlayer
Cannabis såklart. Det är billigt, man känner sig väldig påverkad men tappar ändå inte omdömet, motoriken påverkas ej, och dessutom är det harmlöst jämfört med de flesta andra droger.

Men visst ger heroin+benz+alko+cannabis ett skönare rus, om man nu fullständigt skiter i verkligheten.
Citera
2008-01-16, 18:03
Bannlyst
den ultimata drogen skulle nog bestå av

Lustgas
ecstasy
och röka på de.
skulle nog kunna leva på de
Citera
2008-01-16, 18:07
Medlem
Rogge-s avatar
Har aldrig kommit i kontakt med någon drog som funkar vid alla tillfällen och så är det ju också väldigt individuellt.

Det som faller mig mest i smaken är psykadelika. Mår så jävla bra på det oftast, de flesta substanser har få bieffekter och det är i princip omöjligt att missbruka. Men det är aldrig nåt jag skulle få för mig att festa på.

De enda partydroger jag testat och gillat är alkohol och cb. Får för mycket bieffekter av cs. Har inte provat E men antar att det blir likadant där. Det är inte värt det för mig helt enkelt. Det händer ju att det trillar ner men skulle aldrig palla något konsekvent bruk.

Men min absolut främsta favoritdrog, när det bara är relativt mild effekt man strävar efter, är kratom. Jag mår bättre på det än på kod/tram samtidigt som jag blir piggare än på effedrin och får en skönare känsla i kroppen än på cb. Men ändå milt på något vis, precis lagom liksom.
Missbrukspotentialen för mig på nämnda drog är i dagsläget dessutom lika med noll. Toleransen skjuter i taket direkt och plånboken skulle aldrig kunna hänga med.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in