2010-05-19, 02:19
Medlem
Herr Norrlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kupsan
Angående Paolo Roberto så var han först med sossarna sen hoppade han över till kristdemokraterna.

OK, bra val. Han kanske inte är så dum ändå. Bravo Paolo!
Citera
2010-05-19, 02:19
Medlem
MoLoKs avatar
Peter Wahlbäck röstar nog SD.

Gissar på att Vilks gör det också.
Citera
2010-05-19, 03:48
Medlem
spjuits avatar
Hur är det med komikerna Henrik Hjelt och Johan Glans då? Jag gissar på att dom är vänster, men hur pass?

Dessutom är jag lite nyfiken på skaparen av Herman Hedning, Jonas Darnell. Men det är väl svårt att veta utan att fråga honom.
Citera
2010-05-19, 09:46
Medlem
Ari.Golds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swedishsteel
Det är lätt att missta dålig andedräkt för socialdemokrati. Det förstnämnda är definitivt ett symptom på det andra men det vore direkt fel att sätta likhetstecken mellan de tu då socialdemokrati angriper fler organ än hals/mage/tarm.

Citat:
Jag tycker nog det är mest intressant att försöka hitta potentiella SD-väljare i kändisträsket. Jag känner personligen ett par allsvenska hockeyspelare som röstar SD men tänker inte göra mig till ovän med dem. Inte heller med ett par svenska styrkelyftare/strongmen i världseliten. Efter vad han hävt ur sig på fyllan skulle jag tro att f.d. fotbollsproffset och allsvenska skytteligavinnaren Niklas Skoog skulle kunna tänkas vara sverigedemokrat, Owe Thörnqvist, Ragnar Skanåker, Ricky Bruch förmodligen likaså.
Ge det 5 år så tror jag nog att det kommer ploppa fram mer än en kändis som är SD:are.

Citat:
Ursprungligen postat av MoLoK
Han har sagt till mig att han är kommunist.

Citat:
Citera
2010-05-19, 14:29
Medlem
Herr Norrlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MoLoK

Vilks röstar nog på SD.

Men vi får hoppas att Peter Wahlbäck inte "går ut " som sverigedemokrat. Större pajas får man leta efter.
Citera
2010-05-19, 16:04
Medlem
BalleAnkas avatar
Pernilla Wahlgren har varit medlem i MUF. Jag antar att hon och hela familjen W fortfarande röstar på (M).
Citera
2010-05-19, 18:32
Medlem
Magnus Uggla - rojalist och därmed troligtvis moderat
Herman Lindkvist likaså.

Brynolf Wendt, vad hände med han? Han var/är säkert mörkblå.

Magnus "Sveriges starkaste man" är möjligen Sverigedemokrat. Han måste ju vara ett superbra exempel för nationella, och till skillnad från sin norske kollega Svend "Viking Power" Karlsen har han inte en asiatisk fru, utan en blond svensk.

Jan Guillou är vänster på sitt eget vis (men umgås hellre med överklass då han tycker dom är trevligare/artigare enligt egen utsago).

Dogge Doggelito är en sån som kallar sig feminist för att få fitta.
Citera
2010-05-19, 18:38
Medlem
Belinda Olsson ger ett "vänsterintryck" i debatt. Svårt att avgöra vilket parti men man får väl gissa på att hon är sosse.
Citera
2010-05-19, 18:50
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ari.Gold
Han har sagt till mig att han är kommunist.

Förr i tiden kallade han sig kosmisk kommunist och var anhängare av den danske filosofen Martinus Thomsen. Skummis i vilket fall som helst. Tycker att han har flippat ut de senaste åren. Han har inte gjort något skoj sedan Julkalender für alle.
Citera
2010-05-19, 18:51
Medlem
Peter Wahlbäck ska rösta på Miljöpartiet.
Citera
2010-05-19, 20:38
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PBUNisse
Magnus Uggla - rojalist och därmed troligtvis moderat
Herman Lindkvist likaså.

Brynolf Wendt, vad hände med han? Han var/är säkert mörkblå.

Magnus "Sveriges starkaste man" är möjligen Sverigedemokrat. Han måste ju vara ett superbra exempel för nationella, och till skillnad från sin norske kollega Svend "Viking Power" Karlsen har han inte en asiatisk fru, utan en blond svensk.

Jan Guillou är vänster på sitt eget vis (men umgås hellre med överklass då han tycker dom är trevligare/artigare enligt egen utsago).

Dogge Doggelito är en sån som kallar sig feminist för att få fitta.

lever pensionärpartiet, Brynolf var väl deras partiledare istället för att vara professor i Efterlyst ?
Citera
2010-05-19, 21:23
Medlem
swedishsteels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Förr i tiden kallade han sig kosmisk kommunist och var anhängare av den danske filosofen Martinus Thomsen. Skummis i vilket fall som helst. Tycker att han har flippat ut de senaste åren. Han har inte gjort något skoj sedan Julkalender für alle.

Jag vill även minnas att han någon gång kallat sig "moderatkommunist" eller "kommunistmoderat", möjligen påstod han då även att han umgicks med tankar på att starta ett parti i med likartat namn. Han skulle garanterat ha svårt att inordna sig i ett existerande politiskt parti, han har förmodligen jävligt spretiga åsikter om saker och ting.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in