2010-09-15, 00:16
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FabrorJoakim
Eftersom deckarförfattarna hatas av hela kulturvänstern så lär deckarförfattarna vara blå av rent självförsvar.
Skulle vara av Marcus Birro då eller andra bajsnödiga. Att nedvärdera deckarförfattarna som många kulturfjantar gör är extremt larvigt.
Citera
2010-09-15, 01:06
Medlem
johnny_viciouss avatar
Jag har raderat ett gäng inlägg som postade länkar till aftonbladet+-artikeln. Anledningen är regel 0.08 och att admin låste den här tråden: https://www.flashback.org/t467665.

Dessutom: Hur kul det än är att skriva långa listor och gissa på namn så känns det inte riktigt hundra i den här tråden. Skvallra gärna, ta upp tidigare uttalanden osv, men att bara peta in ett "höhöhö, patrik sjöberg röstar på Fi för han gillar fitta" är väl kanske inte riktigt anledningen till att vi har den här avdelningen på flashback.

Så - skärpning, tack.

//Mod
Citera
2010-09-15, 22:07
Medlem
timpanis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ålen
Richard Olsson är antingen socialdemokrat eller miljöpartist. Förmodligen socialdemokrat ifrån början och nu miljöpartist.

Han har koketterat över sin uppväxt i Gävles ruffigare kvarter, vilket tyder på att han är vänster.
Citera
2010-09-17, 13:11
Medlem
dankars avatar
Fredrik Wikingsson sa i dagens metro att han röstar på miljöpartiet.
Citera
2010-09-19, 12:56
Medlem
Jadu, Herr Norrland, nu tror ju inte jag att Kungen och hans vänner röstar på Sverigedemokraterna. Vår konung är ju för hellvete gift med en invandrare
Senast redigerad av Klasina 2010-09-19 kl. 13:29.
Citera
2010-09-19, 13:50
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Matte som är knegare borde ju verkligen rösta på sossarna och inte enbart utgå från vem som blir statsminister.

Dellert är läskig, politk handlar kanske inte riktigt om att få fyra år till för att kunna bli bättre och bättre. men va fan vet jag. Ja att sådana som Håkan har rösträtt6 är en gåta, på voice i morse så pratade de om han och att han säkert varit sosse innan men känenr sig tvungen att rösta blått nu när han enligt egen uitsago kommit upp sig lite. Något som även förvånade mig var att inte tv-bönderna röstade på miljöpartiet.

undrar vad dessa röstar på
jidhe
ekwall
rickard olsson

Reinfeldt har ju kramat hans byggföretag, det är ju därför att han har det att Stockholm fått sådan press att bygga i norrtull, alla vill anlita byggmatte en gång i veckan ..
Citera
2010-09-20, 11:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klasina
Jadu, Herr Norrland, nu tror ju inte jag att Kungen och hans vänner röstar på Sverigedemokraterna. Vår konung är ju för hellvete gift med en invandrare

Jaha? SD är fullt med invandrare ( )

Om Victoria skulle rösta tror jag lätt hon skulle rösta på Miljöpartiet, hon har verkligen den stilen.
Citera
2010-11-30, 19:11
Medlem
Jag har läst någonstans att Reinfelt ska vara sosse?
Citera
2010-12-02, 02:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Matte som är knegare borde ju verkligen rösta på sossarna och inte enbart utgå från vem som blir statsminister.

Dellert är läskig, politk handlar kanske inte riktigt om att få fyra år till för att kunna bli bättre och bättre. men va fan vet jag. Ja att sådana som Håkan har rösträtt6 är en gåta, på voice i morse så pratade de om han och att han säkert varit sosse innan men känenr sig tvungen att rösta blått nu när han enligt egen uitsago kommit upp sig lite. Något som även förvånade mig var att inte tv-bönderna röstade på miljöpartiet.

undrar vad dessa röstar på
jidhe
ekwall
rickard olsson

Varför skulle "tv-bönderna" rösta på miljöpartiet? Det har väl aldrig varit speciellt vanligt att jordbrukare röstar på miljöpartiet. Bönder brukar oftast rösta på Centerpartiet. Centern hette förr Bondeförbundet. En del bönder röstar moderat. Folk som röstar på miljöpartiet är väl mest PK-lattefeminister i stockholms innerstad.
Citera
2011-03-21, 04:48
Medlem
nagon har val kanske skrivit det innan men Henrik Schyffert definitivt S, upptradde pa valkongress.
Citera
2011-03-21, 07:31
Medlem
fredrikdenstores avatar
Jag har för mig att Lars Ohly röstar på Vänsterpartiet.
Citera
2011-03-21, 17:59
Medlem
yooiis avatar
Vet inte om det har nämnts i tråden men Stellan Skarsgård är väl sosse?
Eller kanske rentav vänsterpartist.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in