2010-10-12, 07:42
Bannlyst
finns överflöd nu.
Oj vad jag trippa senast på det!
Citera
2010-10-26, 13:00
Medlem
Lilabanans avatar
Är 2c-b värmekänsligt? Går det bra att ha det i plånboken i några dagar utan att det förlorar potens?
Citera
2010-10-26, 13:39
Medlem
Corvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lilabanan
Är 2c-b värmekänsligt? Går det bra att ha det i plånboken i några dagar utan att det förlorar potens?
Antagligen så förlorar det väl lite potens, men jag har iaf förvarat det ungefär så varmt i ca en vecka utan att märka av någon försämring..
Citera
2010-10-26, 13:41
Medlem
zimmyys avatar
Citat:

Några dagar eller nån vecka går bra men det kommer att förlora potens om du har det där längre.
Citera
2010-10-26, 13:49
Medlem
Lilabanans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zimmyy
Några dagar eller nån vecka går bra men det kommer att förlora potens om du har det där längre.

Okej, då verkar det lugnt. Ska intas på fredag! Är riktigt taggad!
Citera
2010-10-26, 13:53
Medlem
zimmyys avatar
Citat:
Okej, då verkar det lugnt. Ska intas på fredag! Är riktigt taggad!

2C-B är en av dem bästa RC:s som finns enligt mig och många andra, så du har en mycket trevlig fredag att se fram emot.
Citera
2010-10-26, 21:55
Medlem
jagtarenpajs avatar
Citat:

Jag förvarade en kapsel på just detta i sätt i över en månad utan att märka någon skillnad vid intag.
Citera
2010-10-28, 00:30
Medlem
P-Orridges avatar
Någon som har koll på korstolerans mellan 2C-B och LSD?
Citera
2010-10-28, 01:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av P-Orridge
Någon som har koll på korstolerans mellan 2C-B och LSD?
Det råder väll i princip mer eller mindre korstolerans mellan alla hallucinogener vad jag vet, men jag skulle gissa på att den i detta fall är försummande liten. Fast det beror ju även på vad det är för tidsintervall vi pratar om
Citera
2010-10-28, 01:23
Medlem
zimmyys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thelilgringo
Det råder väll i princip mer eller mindre korstolerans mellan alla hallucinogener vad jag vet, men jag skulle gissa på att den i detta fall är försummande liten. Fast det beror ju även på vad det är för tidsintervall vi pratar om

Både 2C-B och LSD fungerar som agonister på bl.a serotoninreceptorn 5-ht2a så korstoleransen finns där, och är inte försummande liten.
Citera
2010-10-28, 11:50
Medlem
P-Orridges avatar
Citat:
Både 2C-B och LSD fungerar som agonister på bl.a serotoninreceptorn 5-ht2a så korstoleransen finns där, och är inte försummande liten.
Tackar, då blir det att vänta ett tag.
Citera
2010-10-28, 17:21
Bannlyst
Citat:
Jag har trippat på svamp 2ggr under en vecka utan någon större skillnad i intensitet. Jag har även trippat på 2c-b tre ggr under en vecka utan några nämnvärda skillnader (ökade dosen med några få mg nasalt varje dag, men trippen blev starkare) samt trippat på 2c-b i över 12h genom återdoseringar. Om du tror at 5-ht2a och b är dom enda receptorerna som hallucinogener binder till så får du allt tänka om.

Sen skrev porridge aldrig hur långt efter varandra han hade tänk ta drogerna, vilket jag även skrev hade betydelse
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in