2008-12-23, 00:14
Medlem
Hur länge dröjer det innan det går ur kroppen så det inte syns på pisstest? (om det ens gör det)
Citera
2008-12-23, 01:22
Medlem
Hallucinogenics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av olalol
Hur länge dröjer det innan det går ur kroppen så det inte syns på pisstest? (om det ens gör det)

Dem letar inte efter 2cb på pisstest, det finns inte med på dem standard stickorna.
Men gör dem blodprov kan dem ju se det.
Vet dock inte hur länge det sitter i, men inte så länge skulle jag tippa på.
Citera
2008-12-23, 02:04
Medlem
BenAsslicks avatar
Haha, JÄVLAR vilken rolig drog detta var! tog jungfrutrippen häromdagen med 3x 30mg med 2h mellanrum mellan varje.. Jag har aldrig någonsin varit i närheten till en sådan visuell drog förut, och minimal mindfuck på det gör det lätt till min nya favorit! <3
Citera
2008-12-23, 02:05
Medlem
Incabuloss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BenAsslick
Haha, JÄVLAR vilken rolig drog detta var! tog jungfrutrippen häromdagen med 3x 30mg med 2h mellanrum mellan varje.. Jag har aldrig någonsin varit i närheten till en sådan visuell drog förut, och minimal mindfuck på det gör det lätt till min nya favorit! <3

shit, tog du så mycket första gången du testade den

varför så mycket för?
Citera
2008-12-23, 02:07
Medlem
BenAsslicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Incabulos
shit, tog du så mycket första gången du testade den

varför så mycket för?

jag började med en kapsel på 30mg och väntade, "klämde och kände" på trippen, kände att jag ville ha mer efter ett par timmar och repeterade =)
Citera
2008-12-23, 02:20
Medlem
Harikiriis avatar
Citat:
jag började med en kapsel på 30mg och väntade, "klämde och kände" på trippen, kände att jag ville ha mer efter ett par timmar och repeterade =)

Uppnådde du ett mer visuellt tillstånd efter första kapseln?
Citera
2008-12-23, 03:50
Medlem
BenAsslicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harikirii
Uppnådde du ett mer visuellt tillstånd efter första kapseln?

Ja, varje kapsel gjorde en markant skillnad.
Under peaken kunde jag inte avgöra om det var tänt eller släckt i rummet, även fast enda ljuskällan kom från TVn, det kom rök från i stort sett allting i rummet, mina 2 polare som var över hackade hela tiden fram.. It was amazing =)
Citera
2008-12-23, 04:04
Medlem
Supersonic_Flys avatar
Citat:
Ja, varje kapsel gjorde en markant skillnad.
Under peaken kunde jag inte avgöra om det var tänt eller släckt i rummet, även fast enda ljuskällan kom från TVn, det kom rök från i stort sett allting i rummet, mina 2 polare som var över hackade hela tiden fram.. It was amazing =)
Där ser man! Roligt att du gillade det! Hur länge var du igång?
Citera
2008-12-23, 06:49
Medlem
BenAsslicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Supersonic_Fly
Där ser man! Roligt att du gillade det! Hur länge var du igång?

Från 23:00 till ungefär 6-7 på morgonen tror jag... Tidsuppfattningen var ju lite off, och jag var väl ingen klock-hitler
Citera
2008-12-23, 08:03
Medlem
BenAsslicks avatar
Hm, hur mycket kraftigare är 2c-b nasalt i jämnförelse med oralt? Vart helt kär i denna substans och funtar på att köpa en till kapsel och slänga i snoken (extra nyfiken blir man ju över att alla kommenterar hur mycket det ska svida... trots-åldern ohoj ^^).
Citera
2008-12-23, 11:39
Medlem
knivhippies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hallucinogenic
Dem letar inte efter 2cb på pisstest, det finns inte med på dem standard stickorna.
Men gör dem blodprov kan dem ju se det.
Vet dock inte hur länge det sitter i, men inte så länge skulle jag tippa på.

Läst nånstans(säkert FB) att 2-cb kan ge utslag för amfetaminer på stickorna.. dock har jag inga sm helst belägg för detta, kan vara ute och cykla..
Citera
2008-12-23, 11:54
Medlem
Incabuloss avatar
Citat:
Hm, hur mycket kraftigare är 2c-b nasalt i jämnförelse med oralt? Vart helt kär i denna substans och funtar på att köpa en till kapsel och slänga i snoken (extra nyfiken blir man ju över att alla kommenterar hur mycket det ska svida... trots-åldern ohoj ^^).

Är väl som med allt annat att man behöver hälften nasalt för att få samma effekt som oralt. Så snorta en 30mg så blir det nog som 2 kapslar oralt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in