2008-02-05, 11:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Medioker
2-CE = Det där ögonblicket då man som ovan akrobat slår en volt, och hänger upp och ned i luften och inte vet vad som är upp och ned, allt man har är den där susande känslan i magen att någonting håller på att hända, samtidigt som man röker en cigarett och räknar alla universums atomer samtidigt.

Runt 35 milligram (tror jag?) av den galnaste, skevaste upplevelsen någonsin.
Fan va grym beskrivning! Kan knappt bärga mig tills min lilla godisaffär får in dessa godsaker!
Citera
2008-02-05, 12:21
Medlem
trippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drakfanskap
2c-b är en av de trevligare hallucinogenerna enligt mig. Väldigt visuellt och precis lagom verkningstid. Enda nackdelen är att det svider något djävulskt när man tar det nasalt.

tycker du?? vist om jag hadde behövt snorta 25-40mg då svider det säkerligen. men en dos på 16 mg svider knapt någe alls. och poängen jag vill komma till vist n-e-2c-b kan jag förstå klagomålen på för det är inget trevligt men med 2c-B så är det juh inga större problem känns juh knappt.
Citera
2008-02-05, 14:51
Medlem
Hallucinogenics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trippen
tycker du?? vist om jag hadde behövt snorta 25-40mg då svider det säkerligen. men en dos på 16 mg svider knapt någe alls. och poängen jag vill komma till vist n-e-2c-b kan jag förstå klagomålen på för det är inget trevligt men med 2c-B så är det juh inga större problem känns juh knappt.

då har du inte testat 2cb... 2cb svider mkt mer än nethylen.. när jag snorta typ 20 mg 2cb för ca 5 år sen så sved de så mkt så de kändes som att jag skulle kräka och skit.. haha
Citera
2008-02-05, 16:44
Medlem
Thalassas avatar
De kapslar Happy sålde bestod inte av rent 2C-B. Både effekter och verkningstid talar för att det var ett restlager ne2cb som började krängas nu när staten gett klartecken om att det är en laglig substans.

Deras "nära vänner" säljer två preparat som är helt oklassade. Något säger mig att meskalinaffärens meskalin mycket väl kan vara något annat.
Citera
2008-02-05, 17:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thalassa
De kapslar Happy sålde bestod inte av rent 2C-B. Både effekter och verkningstid talar för att det var ett restlager ne2cb som började krängas nu när staten gett klartecken om att det är en laglig substans.

Deras "nära vänner" säljer två preparat som är helt oklassade. Något säger mig att meskalinaffärens meskalin mycket väl kan vara något annat.

När gav staten klartecken att ne2cb är en laglig substans, har det inte alltid varit lagligt?

Jag är också misstänksam mot dessa försäljare. Speciellt de som säljer meskalinsulfat. Eftersom de bestämt sig för att köra olagligt är det konstigt att de dessutom säljer dessa halvkassa RCs. Det finns en risk att meskalinet är något helt annat. Har någon testat det?
Citera
2008-02-05, 17:45
Medlem
Hallucinogenics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blink
När gav staten klartecken att ne2cb är en laglig substans, har det inte alltid varit lagligt?

Jag är också misstänksam mot dessa försäljare. Speciellt de som säljer meskalinsulfat. Eftersom de bestämt sig för att köra olagligt är det konstigt att de dessutom säljer dessa halvkassa RCs. Det finns en risk att meskalinet är något helt annat. Har någon testat det?

jag har...
men jag har inget att jämföra mot då jag inte testat meskalin innan så kan inte säga om de är meskalin eller inte... nånting är det iaf då det fungera.
Citera
2008-02-05, 19:55
Medlem
Thalassas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blink

Jo så klart att det alltid varit lagligt, precis som 2C-B-FLY. Men det rådde ju en viss osäkerhet kring om var något annat, bl a berodde detta möjligtvis på återförsäljaren. När det blev fasställt att det verkligen var rätt ämne
uppstod ett ypperligt tillfälle att kränga för de som bulkat.
Citera
2008-02-06, 12:39
Medlem
trippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hallucinogenic
då har du inte testat 2cb... 2cb svider mkt mer än nethylen.. när jag snorta typ 20 mg 2cb för ca 5 år sen så sved de så mkt så de kändes som att jag skulle kräka och skit.. haha

du kanske upplever svidandet mer än mig isåfall. men ärligt så farligt svider det inte. jag har snortat värre saker. och jo jag har kört 2c-b sen 00 till och från. och jo jag tycker n-ethylet svider och smakar värre.
Citera
2008-02-06, 12:46
Medlem
trippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thalassa

haha nej det var nog inte n-e2c-b då hadde jag inte blivigt så trippad som jag blev på 16 mg iomed att dosseringen mnasalt på n-e2c-b är ca 30 mg och upp. men det luktar inte som någon 2c-b jag tagigt förut även om effekterna är slånde lika. det luktade exakt likadant som 4-ho-met men det betyder inte att det är 4-ho-met.

Citat:
Ursprungligen postat av Danj3L
har testa 2C-I
drack en dl,tjenar va skev jag blev,he he..

och denna tråd handlar om 2c-b. bara en lite notis.
Citera
2008-02-06, 15:10
Medlem
Hallucinogenics avatar
Citat:
haha nej det var nog inte n-e2c-b då hadde jag inte blivigt så trippad som jag blev på 16 mg iomed att dosseringen mnasalt på n-e2c-b är ca 30 mg och upp. men det luktar inte som någon 2c-b jag tagigt förut även om effekterna är slånde lika. det luktade exakt likadant som 4-ho-met men det betyder inte att det är 4-ho-met.

förstår dock inte varför de skulle sälja nethyl 2cb som vanlig 2cb.. det hade man ju märkt direkt.. och sen att de ska få in nytt i lager.. om de nu var nethyl, vart får dem då tag på nytt lager då nethyl inte finns att köpa någonstans...

Nä jag tror det var 2cb jag ! Var väldigt likt iaf.. och jag har tagit mkt 2cb i mina dagar under 98-99...
Citera
2008-02-06, 15:53
Medlem
Thalassas avatar
Citat:

Intressant jag har noterat detsamma när det gäller lukt/smak. Det är förmodligen kraftigt utbankat. Jag åt en kapsel i helgen och fick knappt effekt.
Citera
2008-02-28, 23:54
Medlem
Salmons avatar
funkar det att fylla på eller blir man tolerant snabbt, skulle det funka att snorta några mg till om man inte blir nöjd med det man redan har i magen?

skiljer sig längden på ruset mycket om man snortar gämfört med att bomba?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in