2008-01-18, 16:09
Medlem
Mr.Alices avatar
Är det någon som har fått 2cb från happy utan att kapseln varit krossad?
Citera
2008-01-27, 16:10
Medlem
trippens avatar
jag satt hemma igår och drack lite vin med farsan jag hadde rökt några bongar och allt var som det ska. sen kommer jag på att jag har 2 cabbar 2c-B i min låda så vi tar och delar på 1 cabbe. det enda jag funderade över var att denna gång så lukade skiten skumt. ja precis likadant som 4-ho-met så i ca 30 min nojjar jag över att jag blandat ihop mina cabbar och tror jag snortat fel sen händer det pang och både jag och farsan är helt plötsligt inne i ruset. jag gick in i mitt sovrum satte på uv lampan och sen uppenbarade det sig varför drogen heter 2c-b . och ja jag fick en lugn trevlig tresa . skit nöjd

ville bara skryta lite öäver min trevliga gårdag.
Citera
2008-01-27, 16:57
Medlem
Hallucinogenics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trippen
jag satt hemma igår och drack lite vin med farsan jag hadde rökt några bongar och allt var som det ska. sen kommer jag på att jag har 2 cabbar 2c-B i min låda så vi tar och delar på 1 cabbe. det enda jag funderade över var att denna gång så lukade skiten skumt. ja precis likadant som 4-ho-met så i ca 30 min nojjar jag över att jag blandat ihop mina cabbar och tror jag snortat fel sen händer det pang och både jag och farsan är helt plötsligt inne i ruset. jag gick in i mitt sovrum satte på uv lampan och sen uppenbarade det sig varför drogen heter 2c-b . och ja jag fick en lugn trevlig tresa . skit nöjd

ville bara skryta lite öäver min trevliga gårdag.

haha trippade du med din farsa? vilken grej
Citera
2008-01-27, 17:06
Medlem
drgreens avatar
Hur tärd i huvet är man i huvet dagen efter på 2c-b?
Sitter här å har haft massa å göra hela dagen och jag hade en lite mysig acid tripp igår då jag var och kikade på fyllon på stan och fina byggnader runt omkring.
Är det likasmetigt och svårfokuserat dagen efter på detta med?
Citera
2008-01-27, 19:39
Medlem
trippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drgreen
Hur tärd i huvet är man i huvet dagen efter på 2c-b?
Sitter här å har haft massa å göra hela dagen och jag hade en lite mysig acid tripp igår då jag var och kikade på fyllon på stan och fina byggnader runt omkring.
Är det likasmetigt och svårfokuserat dagen efter på detta med?

ne jag blir lite aggro men det är mest för jag är lite seg oftast och är jag trött blir jag aggro. iövrigt så har inte 2c-b några direkta bieffekter. man blir om man får sova någe på natten väldigt utvilad dagen efter och klar i skallen. får man inte sova så är det ungefär som att vara efter rökt eller vad jag ska kalla det. men man blir inte grötig och är det någe som måste göras så fixar men det utan problem.

Citat:
Ursprungligen postat av Hallucinogenic
haha trippade du med din farsa? vilken grej
haha jo det händer ibland hihi. fast jag tycker det inte är så knepigt, jag och farsan är fan bästa vänner.
Senast redigerad av trippen 2008-01-27 kl. 19:42.
Citera
2008-01-29, 00:36
Medlem
bIZongs avatar
Här disskuteras alltså 2c-b och inte någons farsa, håll er till ämnet eller få tillsägelser /mod
Citera
2008-01-31, 19:10
Medlem
Shine_s avatar
Någon som provat 2cb och 4-ho-met och kan jämföra dessa?
Är onekligen väldigt sugen på 2cb, hoppas de får in mer snart!
Citera
2008-02-03, 18:45
Medlem
faetters avatar
Hur länge kan jag förvänta mig att dom 80mg 2C-B jag har i en försluten glasflaska med vanligt kranvatten kan hålla? kommer det tappa mycket potens över bara några dagar? Hur många dagar är minsta antalet att ha i mellan sessionerna med tanke på toleransökningen?

MVH
Citera
2008-02-03, 18:50
Medlem
faetters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shine_
Någon som provat 2cb och 4-ho-met och kan jämföra dessa?
Är onekligen väldigt sugen på 2cb, hoppas de får in mer snart!

Jag trippade på 4-HO-MET i tisdags och på 2C-B i fredags och jag personligen gillade 4-HO-MET mer pga att jag inte får så mycket mindfuck på 2C-B. Men jag rökte också cannabis under bägge rusen, så det kan ju också ha spelat en roll.

Men jag fick väldigt mycket mer visuella hallucinationer av 2C-B:et men jag jag blev inte lika uppslukad av trippen pga bristen på mindfuck.

MVH
Citera
2008-02-03, 23:15
Medlem
Shine_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av faetter
Jag trippade på 4-HO-MET i tisdags och på 2C-B i fredags och jag personligen gillade 4-HO-MET mer pga att jag inte får så mycket mindfuck på 2C-B. Men jag rökte också cannabis under bägge rusen, så det kan ju också ha spelat en roll.

Men jag fick väldigt mycket mer visuella hallucinationer av 2C-B:et men jag jag blev inte lika uppslukad av trippen pga bristen på mindfuck.

MVH

Okej, tack för infon! Låter rätt bra i mina ögon, blir att beställa så fort det finns tillgängligt igen. Tänkte trippa med en helt färsk kompis, skulle du rekommendera 2c-b framför 4-HO-MET till denna?
Citera
2008-02-04, 00:14
Medlem
2-CE = Det där ögonblicket då man som ovan akrobat slår en volt, och hänger upp och ned i luften och inte vet vad som är upp och ned, allt man har är den där susande känslan i magen att någonting håller på att hända, samtidigt som man röker en cigarett och räknar alla universums atomer samtidigt.

Runt 35 milligram (tror jag?) av den galnaste, skevaste upplevelsen någonsin.
Citera
2008-02-04, 23:38
Bannlyst
2c-b är en av de trevligare hallucinogenerna enligt mig. Väldigt visuellt och precis lagom verkningstid. Enda nackdelen är att det svider något djävulskt när man tar det nasalt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in