Citat:
Ursprungligen postat av Ztek
Varför inte?

Är det farligt eller?
Nej, du behöver nog inte oroa dig för din hälsa, jag har träffat en person som satte i sig över 180 mg på två timmar när jag var närvarande och han tog inte skada av det. Men några garantier kan jag givetvis inte ge och allmän försiktighet bör iakttas när man pysslar med RC's....och den kommentaren kommer inte från rätt käft.
Jag har, bland mycket annat dumt, snortat ca 130 mg ne2cb i en enda lina. (Min erfarenhet säger mig att det motsvarar ungefär 60-65 mg 2C-B men det gjorde ont för 130

)
Anledningen till att jag inte tycker att man ska gå för högt är att man, enligt min erfarenhet alltså, inte kvalitativt får ut så mycket mer av trippen. Däremot kan det bli en smula påfrestande för kroppen, hjärtat gick i schranztempo och benen kändes som gelé och titan om vartannat. Det tog ett jävla tag att landa och den sk verkligheten gnistrade, blänkte och ville inte hålla sig stilla på flera dygn.
Nåja om sanningen ska fram var det en inte helt oangenäm upplevelse, deliciös dårskap på något vis och allt slutade bra, men 2C-B trippar oralt på 30-40 mg har jag fått ut betydligt mer av.