2008-09-15, 20:26
Medlem
Byxors avatar
Ouch sorry, kunde ju sökt ja, är inte riktigt med nu av div. anledningar...

Men tack för svaret!!
Citera
2008-09-16, 12:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av d0ze
Jag ska testa den nya batchen om någon timme, kan återkomma med resultat

Nå, hur gick det? Får hoppas att den nya batchen är lika bra som den förra, annars blir man ju ledsen.
Citera
2008-09-16, 16:39
Medlem
Testade som sagt den nya batchen igår, tog först en kapsel (30mg) oralt och efter ungefär en timme så snortade jag cirka 10mg. Och visst, allt vart underbart och det var mycket visuellt. Men kan ändå inte säga att det var bättre än dom andra gångerna när jag har tagit, då har jag t.ex snortat 20mg och fått mkt mer hallisar än denna gång. Och min polare som aldrig har tagit 2cb snortade igår cirka 20mg och fick knappt nån effekt alls.. Så det känns som den nya batchen är sämre än den förra.. Fast den är ju knappast dålig, behövs bara lite större doser tror jag.
Citera
2008-09-16, 18:14
Medlem
Vipezs avatar
Citat:
Testade som sagt den nya batchen igår, tog först en kapsel (30mg) oralt och efter ungefär en timme så snortade jag cirka 10mg. Och visst, allt vart underbart och det var mycket visuellt. Men kan ändå inte säga att det var bättre än dom andra gångerna när jag har tagit, då har jag t.ex snortat 20mg och fått mkt mer hallisar än denna gång. Och min polare som aldrig har tagit 2cb snortade igår cirka 20mg och fick knappt nån effekt alls.. Så det känns som den nya batchen är sämre än den förra.. Fast den är ju knappast dålig, behövs bara lite större doser tror jag.

Kännde du av det du tog oralt innan du snortade?
Citera
2008-09-16, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vipez
Kännde du av det du tog oralt innan du snortade?
Ja, det hade typ precis börjat slå på. Men ångrar verkligen inte att jag tog den där linan, det satte fart på allting.
Citera
2008-09-16, 21:11
Bannlyst
Citat:
Ja, det hade typ precis börjat slå på. Men ångrar verkligen inte att jag tog den där linan, det satte fart på allting.

Hur pass erfaren är du av 2c-b?
Citera
2008-09-19, 12:39
Medlem
Vipezs avatar
Den nya batchen från dom glada fungerade riktigt bra.
En kapsel oralt satte snurr på det mesta
Citera
2008-09-19, 15:10
Medlem
Hallucinogenics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vipez
Den nya batchen från dom glada fungerade riktigt bra.
En kapsel oralt satte snurr på det mesta

Haha precis så som det ska vara ju
Citera
2008-09-21, 11:42
Bannlyst
Hur får ni tag på 2cb? Det är olagligt i sv och många andra länder, så det går ju inte att skicka efter det eller??
Citera
2008-09-21, 16:21
Medlem
trippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av runkballe
Hur får ni tag på 2cb? Det är olagligt i sv och många andra länder, så det går ju inte att skicka efter det eller??

hur brukar man fixa knark?? kontaker är en bra sak att ha arnars såkanske man ka n fråga någon som verkar veta . eller så beställer man jätte mycket ifrån någon tillverkare.
Citera
2008-09-21, 16:51
Bannlyst
2c-h går att omvandla till 2c-b ganska lätt vad jag har hört, alltså vad jag har hört har absolut inte framställt några olagliga droger själv. http://en.wikipedia.org/wiki/2C-H

//Kristall
Citera
2008-09-21, 22:24
Medlem
Darthbongs avatar
happy hade lagt ner sidan va?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem