2008-03-18, 19:31
Medlem
nakedjunkies avatar
Oj, 2C-B var det inte igår man fick nöjet att snaska i sig. Velat ha det sen n-etyl-varianten påminde mig om hur grymt det är för ungefär ett år sen.. Den här mailleverantören, är han fortfarande med i matchen? Är det kranfiske att fråga efter var man hittar honom? I så fall har jag inget frågat. Annars tar jag gärna emot ett PM .
Citera
2008-03-18, 19:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hallucinogenic
Nja, de är ju helt å hållet beroende på hur ditt psyke är.. jag har väldigt svagt psyke och snear väldigt lätt på det mesta.. har sneat på en halv lapp syra en gång :P

så bara för jag snea på 50-60mg oralt betyder inte de att just du kommer göra det..
Haha jag sneade på ~35mg så det är ju olika från gång till gång. Hade dålig setting och Matrix var helt enkelt inte min film märkte jag.
Någon dag ska jag nog ta 2 st 35mg kapslar men det är nog långt in i framtiden.
Citera
2008-03-18, 23:56
Medlem
hehe ber om ursäkt för allt spam blev lite carried away tillsammans med polaren, över förväntan var det iaf!

Riktigt trevlig hallucinogen..

Ang dosen så tog vi bara en liten skjutare i näsan utöver de 30mg oralt för att komma igång med ruset vilket jag inte ångrar !

Men är man inte van att trippa så ska man nog inte äta över de 30mg om ens så mkt..

edit: mod kan väl städa upp lite efter mig kanske
Senast redigerad av MtDhMcA 2008-03-18 kl. 23:59.
Citera
2008-03-19, 09:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MtDhMcA
hehe ber om ursäkt för allt spam blev lite carried away tillsammans med polaren, över förväntan var det iaf!

Riktigt trevlig hallucinogen..

Ang dosen så tog vi bara en liten skjutare i näsan utöver de 30mg oralt för att komma igång med ruset vilket jag inte ångrar !

Men är man inte van att trippa så ska man nog inte äta över de 30mg om ens så mkt..

edit: mod kan väl städa upp lite efter mig kanske
Heh, det är lugnt mannen. Jag förstår mycket väl att du inte kunde hindra dig och jag uppskattar att du faktiskt tar till dig och ber om ursäkt. Att en mod kommer städa upp kan vi nog lita på, de borde räknas som chat eller live tripprapport och det är ej tillåtet, får bara hoppas att du inte får någon varning bara.

Förresten verkar du ha knarkat bort avataren
Citera
2008-03-19, 10:02
Medlem
words of minds avatar
GRYMT! 30mg oralt +10mg näsalt. Vilka enorma hallicar och CEV's och OEV's och allt vad det innebär. Är det sådär LSD är eller? Helt sjuk drog! Fyfan vad jag gillade den

Helt spårat alltså..
Citera
2008-03-19, 10:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Shine_
Hur stor dos tog du alkaloid? Jag är sugen på en högdos på detta, har svårt att se vad som skulle kunna gå fel.
runt 60-70 mg.
Citera
2008-03-19, 10:05
Medlem
Ödlans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av words of mind
Är det sådär LSD är eller?

LSD och 2C-b är helt olika droger. Nej, LSD är inte som 2C-b.
Citera
2008-03-19, 10:10
Medlem
words of minds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ödlan
LSD och 2C-b är helt olika droger. Nej, LSD är inte som 2C-b.

Är LSD ännu mer spårat alltså? Hade enorma hallisar under hela peaken, allt bara rörde sig och andades och flöt omkring, bytte färg, uppenbarade sig, saker blev till andra saker,väldigt många skrattattackerosv. Vi hadehur kul somhellst.
Citera
2008-03-19, 10:16
Medlem
Ödlans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av words of mind
Är LSD ännu mer spårat alltså? Hade enorma hallisar under hela peaken, allt bara rörde sig och andades och flöt omkring, bytte färg, uppenbarade sig, saker blev till andra saker,väldigt många skrattattackerosv. Vi hadehur kul somhellst.

LSD är av egen erfarenhet en mer "tänkande" drog. Hitta valfri välskriven tripprapport, det är svårt att beskriva utan att faktiskt skriva en rapport. 2C-b är mer likt meskalin än LSD när det gäller OEV/CEV. Jag rekommenderar att du testar LSD, helt enkelt.
Citera
2008-03-19, 10:23
Medlem
words of minds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ödlan
LSD är av egen erfarenhet en mer "tänkande" drog. Hitta valfri välskriven tripprapport, det är svårt att beskriva utan att faktiskt skriva en rapport. 2C-b är mer likt meskalin än LSD när det gäller OEV/CEV. Jag rekommenderar att du testar LSD, helt enkelt.

Jo det lutar ju åt det Men ska helt klart prova 2cb igen!
Citera
2008-03-19, 12:15
Medlem
Hallucinogenics avatar
LSD är tråkigt jämfört med 2cb.. visualsen man får på 2cb, finns inget som knäcker det
Citera
2008-03-19, 12:26
Medlem
Ödlans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hallucinogenic
LSD är tråkigt jämfört med 2cb.. visualsen man får på 2cb, finns inget som knäcker det

Beror helt på vad du är ute efter. Vill du bli speedad är 2C-b uselt jämfört med t.ex. socker.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in