2009-06-15, 16:24
Medlem
jagtarenpajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skyggedans
En fråga angående 2C-B, hur är bodyloaden för er? Går det bra att dansa med 2C-B i omlopp?
När jag tar Svamp/4-Ho-Met blir jag som en gammal gubbe med leder stela som järnrör. Har noll rytm i kroppen och känner mig bara allmänt seg i kroppen, att böja på benen är nästan en omöjlighet. Är 2C-B något som det?

Sicken fråga Personligen så finner jag 2c-b som den bästa "dansdrogen" there is. Viktigt att hålla igång med vatten och kolla upp att du inte har några hjärtproblem innan du kör igång bara.
Citera
2009-06-15, 16:35
Medlem
Skyggedanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jagtarenpaj
Sicken fråga Personligen så finner jag 2c-b som den bästa "dansdrogen" there is. Viktigt att hålla igång med vatten och kolla upp att du inte har några hjärtproblem innan du kör igång bara.

Var precis det jag vill höra!
Läste att en del upplevde bodyload så vill veta vad folk har för erfarenheter.
Citera
2009-06-15, 17:57
Medlem
Phibers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skyggedans
Var precis det jag vill höra!
Läste att en del upplevde bodyload så vill veta vad folk har för erfarenheter.

Tycker inte 2C-B har någon som helst bodyload. 2C-E snackar vi bodyload 2C-B är helt klar i kropp och knopp, bara fina hallisar och du mår gott
Citera
2009-06-15, 21:44
Medlem
jagtarenpajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phiber
Tycker inte 2C-B har någon som helst bodyload. 2C-E snackar vi bodyload 2C-B är helt klar i kropp och knopp, bara fina hallisar och du mår gott

Jag skulle inte säga "helt klar" direkt men du vet i de flesta fall var du är...eller åtminstone vad du är Allt handlar ju om hur mottaglig man är och självklart vilken mängd man tar.
Citera
2009-06-15, 22:04
Medlem
Phibers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jagtarenpaj
Jag skulle inte säga "helt klar" direkt men du vet i de flesta fall var du är...eller åtminstone vad du är Allt handlar ju om hur mottaglig man är och självklart vilken mängd man tar.

Är man någonsin helt klar?
Nej men du har helt rätt, jag tänkte mest i jämförelse med brodern 2C-E när jag skrev. Där är ju raka motsatsen med världens bodyload och mindfuck åt LSD hållet på 2C-E.
Citera
2009-06-15, 23:14
Medlem
Tightflesks avatar
Är det stor skillnad i styrka mellan att bomba 30mg och snorta 15mg?
Vilken är starkast under peaken? eller är dom typ lika?
Citera
2009-06-15, 23:46
Medlem
Phibers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tightflesk

Dem är typ lika, men i överlag så är snorta starkare under peaken tycker jag men bomba sitter i längre.
Citera
2009-06-16, 00:00
Medlem
faaans avatar
Citat:

om du har känslig näsa så bör du bomba, snortade 33 mg senaste gången och det var så obehagligt i början att man inte visste vart man skulle ta vägen.
Citera
2009-06-16, 01:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av faaan
om du har känslig näsa så bör du bomba, snortade 33 mg senaste gången och det var så obehagligt i början att man inte visste vart man skulle ta vägen.

Äh. Smakar det så kostar det
Citera
2009-06-16, 09:29
Medlem
Tightflesks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av faaan
Jo snortade också 30mg i början, Jäkligt illamående under upcomen.
Blir nog att testa bomba en kapsel this time.
Citera
2009-06-16, 10:07
Medlem
Phibers avatar
Citat:
Jo snortade också 30mg i början, Jäkligt illamående under upcomen.
Blir nog att testa bomba en kapsel this time.

Håller med, vidrigaste man kan snorta.
Men efter man väl har snortat 2C-B så blir det lättare med andra saker, eftersom man vet att inte mycket kan slå det
Citera
2009-06-16, 13:17
Medlem
faaans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phiber
Håller med, vidrigaste man kan snorta.
Men efter man väl har snortat 2C-B så blir det lättare med andra saker, eftersom man vet att inte mycket kan slå det

Haha ja, kändes ju nästan som att få en fet smäll på snoken. Men som du säger så kändes ju krabba ingenting när man väll testade det
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in