2008-06-27, 17:40
Medlem
Sleazebags avatar
Chansen att något dylikt fastnar i tullen om man tar in det utifrån måste väl vara minimal, även om kuvertet råkar komma från ökända "knarkarland"?

Men om någon vill pm:a happys url så inte mig emot.
Citera
2008-06-28, 13:34
Medlem
akubaas avatar
Har varit passiv här på flashback ett tag men tänkte göra mitt första inlägg nu
Men skäms nästan för att detta ska bli mitt första inlägg, men jag har sökt som en galning efter happys hemsida/email så ett PM med adress hade ju uppskattas

Men för att tillföra diskussionen något så undra jag fall man kan ta svamp dagen efter man har tagit 2c-b? (förlåt om det redan har varit uppe men hittade inget om det)
Citera
2008-06-28, 14:00
Medlem
Harikiriis avatar
Aja får la tigga efter addressen lite jag med då.

GIEF!
Citera
2008-06-28, 14:07
Medlem
Hallucinogenics avatar
man ska förtjäna adressen !
Citera
2008-06-28, 17:04
Medlem
Ziltoids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hallucinogenic

*bugar och ber*
Citera
2008-06-28, 19:30
Medlem
ztellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hallucinogenic
det är bra att känna folk som känner folk som känner folk som känner sig glada
Citera
2008-06-28, 20:18
Medlem
Hallucinogenics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ztella
det är bra att känna folk som känner folk som känner folk som känner sig glada

haha sant
Citera
2008-06-28, 20:41
Bannlyst
Eftersom ingen ens vill ta i min fråga, frågar jag ingen. Tog 4-HO-MET i torsdags och undrar hur det kommer påverka en 2C-B tripp nu i helgen. Om ni inte vet det så har jag en annan fråga ni kanske kan svara på istället. Hur funkar det med påfyllning. Om jag skulle känna att 30mg inte räcker på grund av en eventuell tolerans sen 4-HO-MET trippen är det värt att fylla på med mer 2C-B då eller är det bara slöseri?
Citera
2008-06-28, 20:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av W-Zink
Eftersom ingen ens vill ta i min fråga, frågar jag ingen. Tog 4-HO-MET i torsdags och undrar hur det kommer påverka en 2C-B tripp nu i helgen. Om ni inte vet det så har jag en annan fråga ni kanske kan svara på istället. Hur funkar det med påfyllning. Om jag skulle känna att 30mg inte räcker på grund av en eventuell tolerans sen 4-HO-MET trippen är det värt att fylla på med mer 2C-B då eller är det bara slöseri?

Vet att det är korstolerans tryptaminer emellan (t.ex. 4-ho-met) och fenetylaminer emellan (t.ex. 2c-b), men om det är korstolerans mellan tryptaminer och fenetylaminer har jag ingen aning om. Tolleransen gör dig inte immun, så känner du att första dosen inte räcker så kan du fylla på, då helst genom att sniffa då det slår på snabbare (bara några minuter)
Citera
2008-06-28, 21:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av thelilgringo
Vet att det är korstolerans tryptaminer emellan (t.ex. 4-ho-met) och fenetylaminer emellan (t.ex. 2c-b), men om det är korstolerans mellan tryptaminer och fenetylaminer har jag ingen aning om. Tolleransen gör dig inte immun, så känner du att första dosen inte räcker så kan du fylla på, då helst genom att sniffa då det slår på snabbare (bara några minuter)
Okej, får se hur trippen ter sig Annars är det ju bara försöka igen fast med några veckors mellanrum.
Citera
2008-07-09, 01:45
Medlem
Hallucinogenics avatar
Nån som testat köra 2cb ihop med mdma?
eller de kanske blir overkill?

köpte precis på mig ytterliggare ett lass 2cb och tänkte prova ihop med mdma imorgon..
så vad säger ni? är de lönt?
Citera
2008-07-09, 01:55
Medlem
lamajägarns avatar
hmm är ju ganska euforiskt i sigsjälvt men kan säkert inte skada skulle tro att lustgas vore perfekt att bosta med
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in