2008-03-22, 17:15
  #217
Medlem
trippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av in_cold
Jag måste säga att jag älskade upplevelsen man fick när verkligheten helt plötsligt försvann ut genom fönstret. Euforin som slog till var mkt svårslagen. Kommer nog köra nasalt i fortsättningen, blir ju billigare med

fattiglapp!!!!
ne seriöst klaret det är billigare och snorta men det blir en mysigare känasla av att bomba. prova båda alternativen och avgör själv.
Citera
2008-03-22, 17:20
  #218
Medlem
in_colds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trippen
fattiglapp!!!!
ne seriöst klaret det är billigare och snorta men det blir en mysigare känasla av att bomba. prova båda alternativen och avgör själv.

Ja det vill jag lova!
Har visserligen bara bombat en gång tidigare. Får ta å prova det nån mer gång å sen bedöma. Kanske ikväll om läget tillåter
Citera
2008-03-23, 18:06
  #219
Medlem
Dasglojs avatar
Har kört 2-cb att par gånger nu. Det är jävligt fräckt och grymt intensivt och absolut ingen tidsuppfattning.
Har fått lite respekt för det på senare tid.
Senast körde jag 15 mg i snoken och bombade 60 mg... Man flög in i sig själv och var helt borta... Det häftigaste med denna drogen är att man snappar upp känslorna i omgivningen och mår precis som dom mår. Och allt går i rundgång man gör samma sak om och om igen. Tänk er att det tog 5 timmar att göra en jolle pga att vi fasnade på olika ställen och glömde bort, och gjorde om saker. Fladdra m SATAN. Mina vänner blandade med CB bliv helt fuckade. En annan som blandade med CB blev så rädd så han ringde ambulansen. Fick en kort psykos men åkte hem igen tillbaka senare på natten. Han pajjade lite för oss andra, hade skumma känslor som fan under resans gång. Trodde till och med att polaren skulle hoppa upp bakom mig o nita mig Men dom tankarna släppte direkt när han började snacka med mig. Beror nog på känslorna som man snappar upp av varandra. Men jag gillar den ändo starkt. Mycket bättre än syra i min mening
Citera
2008-03-23, 19:26
  #220
Medlem
words of minds avatar
Om man har 70mg att dela på. Undra om man ska snorta det eller bomba? Sist tog vi 30mg oralt + 10mg i näsan. Och det var ju spårat ballt.

Vill gärna peaka länge. Hur mycket kortare är peaken om man snorta?
Citera
2008-03-24, 00:14
  #221
Medlem
Hallucinogenics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av words of mind
Om man har 70mg att dela på. Undra om man ska snorta det eller bomba? Sist tog vi 30mg oralt + 10mg i näsan. Och det var ju spårat ballt.

Vill gärna peaka länge. Hur mycket kortare är peaken om man snorta?


jag rekommenderar att ta 35mg oralt var.. då sitter peaken och själva ruset i någon timme längre..
Citera
2008-03-24, 10:59
  #222
Medlem
words of minds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hallucinogenic
jag rekommenderar att ta 35mg oralt var.. då sitter peaken och själva ruset i någon timme längre..

Dum jag är! Vi är 3 pers som ska dela på det. Det blir alltså ~23mg.

Alltså, det sitter i såpass kort när man snortar det?

Hur länge har ni peakat förresten? Jag började peaka kl 8 kanske, och fram tills 22.30-23.00.
Citera
2008-03-24, 12:24
  #223
Medlem
Hallucinogenics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av words of mind
Dum jag är! Vi är 3 pers som ska dela på det. Det blir alltså ~23mg.

Alltså, det sitter i såpass kort när man snortar det?

Hur länge har ni peakat förresten? Jag började peaka kl 8 kanske, och fram tills 22.30-23.00.

Okej, är ni 3 pers som ska dela på det så snorta helt klart.. 23mg är lite för lite för en perfekt oral tripp.

Jag brukar väl peaka i sådär 1-1½ timme kanske..
Citera
2008-03-24, 12:27
  #224
Medlem
words of minds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hallucinogenic
Okej, är ni 3 pers som ska dela på det så snorta helt klart.. 23mg är lite för lite för en perfekt oral tripp.

Jag brukar väl peaka i sådär 1-1½ timme kanske..

Hmm, mm det var just det vi tänkte. Men fan känns lite väl tråkigt att bara peaka så kort :/ Det är ju så jävla roligt.
Citera
2008-03-24, 13:32
  #225
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av words of mind
Hmm, vettefan om jag skulle orka vara på krogen med 2cb i kroppen alltså Alla skulle tro att man har blivit GALEN!

Det är den enda psykadelikan jag skulle kunna tänka mig äta ute på krogen, och har gjort det. Gick runt och trodde jag hade dyngsura fötter, skrattade oavbrutet och dansade i baren.

Vännerna tror minsann du är galen, men oftast bara jävligt full.

Edit. Är 2cb förbjudet i hela världen nu?
__________________
Senast redigerad av Dilly 2008-03-24 kl. 13:54.
Citera
2008-03-24, 14:32
  #226
Medlem
words of minds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dilly
Det är den enda psykadelikan jag skulle kunna tänka mig äta ute på krogen, och har gjort det. Gick runt och trodde jag hade dyngsura fötter, skrattade oavbrutet och dansade i baren.

Vännerna tror minsann du är galen, men oftast bara jävligt full.

Edit. Är 2cb förbjudet i hela världen nu?

Du verkar ha haft kul iaf ! Men i en liten stad där alla känner alla är det lite väl riskfyllt. Sen skulle man ju försöka hålla igen lite, men det skulle ju gå åt helvette!
Citera
2008-03-24, 20:41
  #227
Medlem
trippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dilly

Edit. Är 2cb förbjudet i hela världen nu?

nej men i väldigt många länder är det illegalt.
Citera
2008-03-27, 00:01
  #228
Medlem
Crankmines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hallucinogenic
anstränga sig?
de säljs ju 2cb inrikes från en mail leverantör.. :P


+ att de har nästintill lika snabb leveranstid
som onsetten vid nasalt intag

all the creds to the man with the happycaps
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in