Har kört 2-cb att par gånger nu. Det är jävligt fräckt och grymt intensivt och absolut ingen tidsuppfattning.
Har fått lite respekt för det på senare tid.
Senast körde jag 15 mg i snoken och bombade 60 mg... Man flög in i sig själv och var helt borta... Det häftigaste med denna drogen är att man snappar upp känslorna i omgivningen och mår precis som dom mår. Och allt går i rundgång man gör samma sak om och om igen. Tänk er att det tog 5 timmar att göra en jolle pga att vi fasnade på olika ställen och glömde bort, och gjorde om saker.
Fladdra m SATAN. Mina vänner blandade med CB bliv helt fuckade. En annan som blandade med CB blev så rädd så han ringde ambulansen. Fick en kort psykos men åkte hem igen tillbaka senare på natten. Han pajjade lite för oss andra, hade skumma känslor som fan under resans gång. Trodde till och med att polaren skulle hoppa upp bakom mig o nita mig

Men dom tankarna släppte direkt när han började snacka med mig. Beror nog på känslorna som man snappar upp av varandra. Men jag gillar den ändo starkt. Mycket bättre än syra i min mening