2020-08-13, 09:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av darrenstylez
Japp, kollade för ett tag sedan på labtesten på de gula batmans och de gröna dks. Kommer från samma ställe enligt diverse vendors, båda innehöll runt 8.5mg - 11mg.
Vad bra. Tack. Då slipper jag oroa mig för att dosera för lågt och noja över överdos samtidig!
Citera
2020-08-13, 11:18
Medlem
Tripportreats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MushiShroomi
Tack Du som verkar ha koll, hur länge bör jag vänta med att ta 2C-B efter en LSD-tripp? Har kört LSD ganska intensivt senaste sex veckorna, typ varannan vecka. Sista gången var effekten något sämre på LSDn men det var en annan lapp så kanske var sämre kvalité. Borde jag köra lika lång väntan som mellan ecstasytrippar eller räcker en månad mellan LSD och 2C-B? Kan tillägga att jag inte använt MDMA heller på ~6 månader.
Du borde ta ett uppehåll från psykedeliska droger ett tag, att köra för ofta kan orsaka hppd och psykiska besvär. Dessutom dödar du det fina i psykedelier.

2C-B har en viss serotoninutsöndrande effekt så det bör du vara lite extra återhållsam med.

Jag känner personer som kört för hårt på LSD och mdma och de har dels blivit lite småkonstiga i skallen och dels kan de inte ta dessa droger längre pga att de får för kraftiga bieffekter, kör mer ansvarsfullt så kommer du kunna njuta av dessa substanser länge utan att ta nån större skada.

Jag själv tog LSD lite för frekvent under en period på några veckor, jag började märka av svagare tendenser av hppd och började bli lite grumlig i skallen så det kan verkligen ge oönskade effekter. Det gick dock tillbaka rätt snabbt när jag tog ett uppehåll, men kör man på för ofta så kan det dels bli värre och dels permanent.

Det är kraftfulla substanser och bör respekteras.

//Tripportreat
Senast redigerad av Tripportreat 2020-08-13 kl. 11:25.
Citera
2020-08-13, 16:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tripportreat
Du borde ta ett uppehåll från psykedeliska droger ett tag, att köra för ofta kan orsaka hppd och psykiska besvär. Dessutom dödar du det fina i psykedelier.

2C-B har en viss serotoninutsöndrande effekt så det bör du vara lite extra återhållsam med.

Jag känner personer som kört för hårt på LSD och mdma och de har dels blivit lite småkonstiga i skallen och dels kan de inte ta dessa droger längre pga att de får för kraftiga bieffekter, kör mer ansvarsfullt så kommer du kunna njuta av dessa substanser länge utan att ta nån större skada.

Jag själv tog LSD lite för frekvent under en period på några veckor, jag började märka av svagare tendenser av hppd och började bli lite grumlig i skallen så det kan verkligen ge oönskade effekter. Det gick dock tillbaka rätt snabbt när jag tog ett uppehåll, men kör man på för ofta så kan det dels bli värre och dels permanent.

Det är kraftfulla substanser och bör respekteras.

//Tripportreat
Tack för bra info. Då blir det att vänta in på hösten med att ta 2C-B.
Citera
2020-08-13, 16:28
Medlem
Tripportreats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MushiShroomi
Tack för bra info. Då blir det att vänta in på hösten med att ta 2C-B.
Det tycker jag är en bra idé, det är ingen överdrift.

Det kommer gynna dig rejält i längden.

//Tripportreat
Citera
2020-08-14, 00:09
Medlem
AnOldBeginnings avatar
Förstår verkligen inte afrodisiaket i denna drog. Är nog fan bland den drog jag känner mig minst sexuell och sexig. Känner mig äcklad eller humoristiskt ful när jag ser mig själv i spegeln på denna drog. Afterglowen är kanske lite milt MDMA-mysig, men under uppgång och peak förstår jag verkligen inte hur någon kan gå igång sexuellt på denna drog, de visuella hallucinationerna är för starka i förhållande i hur svag den är på andra mentala, psykologiska, och spirituella plan.
Ändå så nämns det som ett afrodisiakum varje gång den tas upp.

Har å andra sidan aldrig prövat denna med andra människor, endast ensam. I motsats till MDMA som jag bara tagit med andra människor men aldrig ensam. Kanske är det droger som bör tas med andra för att det ska upplevas.

Hur upplever ni andra 2CB på denna punkten?
Citera
2020-08-14, 02:23
Medlem
Tripportreats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnOldBeginning
Förstår verkligen inte afrodisiaket i denna drog. Är nog fan bland den drog jag känner mig minst sexuell och sexig. Känner mig äcklad eller humoristiskt ful när jag ser mig själv i spegeln på denna drog. Afterglowen är kanske lite milt MDMA-mysig, men under uppgång och peak förstår jag verkligen inte hur någon kan gå igång sexuellt på denna drog, de visuella hallucinationerna är för starka i förhållande i hur svag den är på andra mentala, psykologiska, och spirituella plan.
Ändå så nämns det som ett afrodisiakum varje gång den tas upp.

Har å andra sidan aldrig prövat denna med andra människor, endast ensam. I motsats till MDMA som jag bara tagit med andra människor men aldrig ensam. Kanske är det droger som bör tas med andra för att det ska upplevas.

Hur upplever ni andra 2CB på denna punkten?
Jag håller med dig, men jag blir å andra sidan inte särskilt sexuell av nån drog. Har aldrig förstått hur man kan vilja ha sex på exempelvis syra då jag i regel har fullt sjå med att vända ut och in på mig själv och universum

Alla är å andra sidan olika.

//Tripportreat
Citera
2020-08-14, 17:58
Medlem
AnOldBeginnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tripportreat
Jag håller med dig, men jag blir å andra sidan inte särskilt sexuell av nån drog. Har aldrig förstått hur man kan vilja ha sex på exempelvis syra då jag i regel har fullt sjå med att vända ut och in på mig själv och universum

Alla är å andra sidan olika.

//Tripportreat
Det blir i och för sig inte jag heller, oftast inte ens på tjack som också är en notorisk kåtdrog ( (FB) Onanera på tjack, finns det något bättre?) - men är ju mycket tjat när det gäller 2cb tycker jag, och 2cb är verkligen anti-kåthet. Minns första gången jag testade det utan att läst särskilt mycket om det och tittade i spegeln och tänkte jävla vad fula människor blir, kan inte ta detta med en brud som jag lite hade hoppats på. Läste först senare om det som afrodisiakum och kunde bara skaka på huvudet, och skakar fortfarande på huvudet nu många 2cb-trippar senare.

Ja LSD känns helt orimligt, har ju inte det ryktet dock, förstår att någon vill testa, hade också kunnat tänka mig testa syrasex på låg dos bara för att testa, men är väldigt tveksam till att det skulle vara någon höjdare.
Citera
2020-08-15, 09:13
Medlem
Tripportreats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnOldBeginning
Det blir i och för sig inte jag heller, oftast inte ens på tjack som också är en notorisk kåtdrog ( (FB) Onanera på tjack, finns det något bättre?) - men är ju mycket tjat när det gäller 2cb tycker jag, och 2cb är verkligen anti-kåthet. Minns första gången jag testade det utan att läst särskilt mycket om det och tittade i spegeln och tänkte jävla vad fula människor blir, kan inte ta detta med en brud som jag lite hade hoppats på. Läste först senare om det som afrodisiakum och kunde bara skaka på huvudet, och skakar fortfarande på huvudet nu många 2cb-trippar senare.

Ja LSD känns helt orimligt, har ju inte det ryktet dock, förstår att någon vill testa, hade också kunnat tänka mig testa syrasex på låg dos bara för att testa, men är väldigt tveksam till att det skulle vara någon höjdare.
Jag blev också förvånad när jag blev varse om 2C-Bs rykte som afrodisiakum, det känns som sagt helt orimligt i min värld. När jag ser folk som skriver i den här tråden om det som en ren självklarhet så skakar jag bara på huvudet, men alla är vi ju olika och reagerar olika på droger.

//Tripportreat
Citera
2020-08-18, 01:18
Medlem
detta är andra och sista gången på denna skitsubstans!!! hur får jag bort denna helvetiska lukt? luktar möggliga mediciner!!!
Citera
2020-08-18, 18:34
Medlem
Tjena! Skrev för någon vecka sen att jag kommit över 0,1 gram 2cb. Jag och polaren tänkte ta 0,2 gram och gå ut på krogen på kvällen som stänger 02, är det då dumt att blanda med alkohol? Blir det bättre/sämre eller är det farligt rentav? Uppskattar tips
Citera
2020-08-18, 19:52
Medlem
Zot^s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kravalltorvald
Tjena! Skrev för någon vecka sen att jag kommit över 0,1 gram 2cb. Jag och polaren tänkte ta 0,2 gram och gå ut på krogen på kvällen som stänger 02, är det då dumt att blanda med alkohol? Blir det bättre/sämre eller är det farligt rentav? Uppskattar tips

Har du tagit substansen förut? 100mg är en stark dos. 200mg är en monsterdos och jag vet inte ens om det skulle gå att urskilja någonting på grund av alla visuals.

Krogen är nog inte det bästa stället att ta så höga doser på.

Alkohol kan ha en dämpande effekt på hallucinogener annars så är det inte farligt att blanda med.
Citera
2020-08-18, 19:52
Citat:
Ursprungligen postat av Kravalltorvald
2CBn dominerar alkoholen - chill om du inte dricker massor. Däremot är det nog bra att inte uppvisa tefatsögon på krogar av uppenbara skäl.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in