Flashback bygger pepparkakshus!
2020-08-12, 07:51
Medlem
Tjena! Jag och polaren har kommit över 0,1 gram krossat 2cb. Har hört att det är väldigt smärtsamt att snorta detta så undrar om någon kan ge tips på alternativa sätt att konsumera det? Kan man smula ner det i ett glas vatten och dricka eller något i den stilen?

Obs tänkte ej ta allt på en gång, vill ta 20 mg var.
Citera
2020-08-12, 09:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MushiShroomi
Fått tag i gröna DK tabbar. Hur mycket borde jag knapra mig för att få effekt? Påstås vara 20 mg men känner mig tveksam då typ alla överdriver. Vill ha bra effekt. Undrar också om någon vet hur jag ska approacha illamåendet för jag kräks på allt. Ska man poppa syrareducerande?

Hur länge efter LSD tripp eller ketamin kan jag ta dem? Har kört tre LSD trippar under sex veckor och enstaka ketaminlina någon kväll bara.

Jag själv, börjar med 2-3 gröna DKs sen 1-2 att fylla på. Körde samma på de gula batmans.
Citera
2020-08-12, 13:12
Medlem
killenmedkexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kravalltorvald
Tjena! Jag och polaren har kommit över 0,1 gram krossat 2cb. Har hört att det är väldigt smärtsamt att snorta detta så undrar om någon kan ge tips på alternativa sätt att konsumera det? Kan man smula ner det i ett glas vatten och dricka eller något i den stilen?

Lägga i rullpapper och svälja aka bomba fungerar perfekt, annars dricka det fungerar lika bra. 2c-b smakar inte värst gott dock
Citera
2020-08-12, 13:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av darrenstylez
Jag själv, börjar med 2-3 gröna DKs sen 1-2 att fylla på. Körde samma på de gula batmans.
Oj vad många! Då känns det spontant som att verklig dos är hälften av angiven som med batmans?
Citera
2020-08-12, 15:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av killenmedkex
Lägga i rullpapper och svälja aka bomba fungerar perfekt, annars dricka det fungerar lika bra. 2c-b smakar inte värst gott dock

Tack för tips! Hur ont gör det egentligen att ta i näsan? Kan det vara värt att ta genom näsan för snabbare/intensivare rus även om det gör ont?
Citera
2020-08-12, 17:12
Medlem
Tripportreats avatar
Citat:
Tack för tips! Hur ont gör det egentligen att ta i näsan? Kan det vara värt att ta genom näsan för snabbare/intensivare rus även om det gör ont?
Det gör skitont, 2c-droger är bland det värsta jag snortat.

Jag röstar för att bomba på relativt tom mage, då kommer effekten rätt bra och sitter i längre än vid nasal administrering.

//Tripportreat
Citera
2020-08-12, 17:13
Medlem
Tripportreats avatar
Citat:
Fått tag i gröna DK tabbar. Hur mycket borde jag knapra mig för att få effekt? Påstås vara 20 mg men känner mig tveksam då typ alla överdriver. Vill ha bra effekt. Undrar också om någon vet hur jag ska approacha illamåendet för jag kräks på allt. Ska man poppa syrareducerande?

Hur länge efter LSD tripp eller ketamin kan jag ta dem? Har kört tre LSD trippar under sex veckor och enstaka ketaminlina någon kväll bara.
Jag brukar alltid ta samarin och omeprazol innan oralt intag av droger, jag tycker det hjälper rätt bra.

//Tripportreat
Citera
2020-08-12, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tripportreat
Jag brukar alltid ta samarin och omeprazol innan oralt intag av droger, jag tycker det hjälper rätt bra.

//Tripportreat
Hur lång tid innan tar du omeprazol?
Citera
2020-08-12, 18:49
Medlem
Tripportreats avatar
Citat:
Hur lång tid innan tar du omeprazol?
Det tar ju ett litet tag innan de verkar så jag brukar ta omeprazol ett tag innan(två timmar eller nåt sånt), sen tar jag samarin rätt nära inpå.

Sen är det alltid bra att äta en lätt lunch några timmar innan så magen inte är full av kebabtallrik när man droppar.

//Tripportreat
Citera
2020-08-12, 22:16
Medlem
Citat:
Oj vad många! Då känns det spontant som att verklig dos är hälften av angiven som med batmans?

Japp, kollade för ett tag sedan på labtesten på de gula batmans och de gröna dks. Kommer från samma ställe enligt diverse vendors, båda innehöll runt 8.5mg - 11mg.
Citera
2020-08-12, 22:21
Medlem
Citat:

Gör 5 lika stora högar om du nu tror på ett ungefär att det är 100mg.
Då har du ju 20mg i varje hög.

Bomba med lite rizzla eller liten bit toapapper. Fyll dock inte på förens det gått några timmar om du är osäker.
Det går att snorta med, men inte kola-linor här inte. Kör små, med 10mins mellanrum.
Sen går det ju som folk sa att dricka det med någon lämplig dryck, en shot kanske .

Och sist men inte minst, en rövpanna. Blanda dock med lite alkohol så att 2cbn löser upp sig riktigt.
Dock inte för mycket då det lär göra "bajja"-ont. Sen får du ju såklart ligga still i en 20 min eller nått.
Enklast, bomba. :P
Citera
2020-08-13, 09:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tripportreat
Det tar ju ett litet tag innan de verkar så jag brukar ta omeprazol ett tag innan(två timmar eller nåt sånt), sen tar jag samarin rätt nära inpå.

Sen är det alltid bra att äta en lätt lunch några timmar innan så magen inte är full av kebabtallrik när man droppar.

//Tripportreat
Tack Du som verkar ha koll, hur länge bör jag vänta med att ta 2C-B efter en LSD-tripp? Har kört LSD ganska intensivt senaste sex veckorna, typ varannan vecka. Sista gången var effekten något sämre på LSDn men det var en annan lapp så kanske var sämre kvalité. Borde jag köra lika lång väntan som mellan ecstasytrippar eller räcker en månad mellan LSD och 2C-B? Kan tillägga att jag inte använt MDMA heller på ~6 månader.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in