2011-03-02, 21:55
Medlem
-charliesheens avatar
är i usa för tillfället och har lyckats få tag på 500 mg 2c-b
blir att testa i helgen, eller nästa hur pass kontrollerad är man på denna drog? kommer det att fungera att gå runt bland folk i new york city?
Citera
2011-03-02, 21:59
Medlem
Röbbesnöbbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -charliesheen
blir att testa i helgen, eller nästa hur pass kontrollerad är man på denna drog? kommer det att fungera att gå runt bland folk i new york city?

Du kommer ha en fin o skev kväll skulle jag tro.

Det ska ju vara en "partyhallucinogen" med effekter som skall vara som en blandning av LSD och MDMA.
Men jag har aldrig provat så kan ej uttala mig riktigt men det är vad jag läst överallt.
Om du tar för stora doser kommer det bli en jävla massa mindfuck och du kommer med all sannolikhet inte kunna vara normal men vid lite mer normala doser kommer du nog ha en awesome kväll!
Citera
2011-03-02, 22:17
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Tycker du inte att det känns lite väl riskabelt?
Citera
2011-03-02, 23:29
Medlem
-charliesheens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kvm3
Tycker du inte att det känns lite väl riskabelt?

jo, du har nog rätt, ska antagligen köra med en som aldrig använt någon hallucinogen förut. men tycker det låter så mysigt att gå en promenad i central park runt 5-6 tiden
Citera
2011-03-02, 23:34
Awaiting Email Confirmation
TrasigFlummares avatar
Citat:

Även fast det kanske inte är så mkt mindfuck (vid normala doser) på 2cb så är det trots det kanske inte sådär jätte smart att vistas ute bland folk eftersom det lätt kan bli väldigt förvirrat. Och om det väl börjar blir förvirrat så finns det en risk att det blir en ond spiral nedåt som kan vara väldigt svår att ta sig ur om man inte har när till ett "safe-spot" nått ställe där man kan känna sig lugn och trygg, t.ex. ett hotellrum.

Så skulle inte rekommendera att ta det i större doser ute i new york. Nu vill jag absolut inte rekommendera något. Men är du däremot van psykadelanvändare så kan du ju alltid ta 15mg i snoken och ge dig ut. Har sj gjort det tillsammans med en polare och vi hade väldigt kul. Åkte buss, gick runt i det lokala centrumet, promenerade. Hade otroligt kul och var mycket spännande. Men har du ingen tidigare erfarenhet så skulle jag starkt avråda att ta det ute bland folk för första gången.
Citera
2011-03-03, 01:56
Medlem
-charliesheens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrasigFlummare
Även fast det kanske inte är så mkt mindfuck (vid normala doser) på 2cb så är det trots det kanske inte sådär jätte smart att vistas ute bland folk eftersom det lätt kan bli väldigt förvirrat. Och om det väl börjar blir förvirrat så finns det en risk att det blir en ond spiral nedåt som kan vara väldigt svår att ta sig ur om man inte har när till ett "safe-spot" nått ställe där man kan känna sig lugn och trygg, t.ex. ett hotellrum.

Så skulle inte rekommendera att ta det i större doser ute i new york. Nu vill jag absolut inte rekommendera något. Men är du däremot van psykadelanvändare så kan du ju alltid ta 15mg i snoken och ge dig ut. Har sj gjort det tillsammans med en polare och vi hade väldigt kul. Åkte buss, gick runt i det lokala centrumet, promenerade. Hade otroligt kul och var mycket spännande. Men har du ingen tidigare erfarenhet så skulle jag starkt avråda att ta det ute bland folk för första gången.

jag själv tror jag inte skulle ha några problem med det, har kört både svamp och 4-ho-met ute på stan bland folk, inga problem. Men jag är mer orolig över min kompis, som endast har rökt cannabis en gång. Har själv vart med när kompisar har börjat snea och det ser verkligen inte bra ut, så jag tror vi stannar på hotellrummet , men jag kommer med uppdatering
Citera
2011-03-03, 12:08
Medlem
PhineasTFreakearss avatar
Jag kommer till helgen ta 150 mg MDMA som jag tänkte krydda med 40mg 2c-b.
Hur förhåller sig de två till varandra tidsmässigt? Vilken tar jag först eller tar jag de samtidigt?
Kommer ta amfetamin lite sådär när lusten faller på för att hålla mig mobil.
Citera
2011-03-03, 12:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PhineasTFreakears
Hur förhåller sig de två till varandra tidsmässigt? Vilken tar jag först eller tar jag de samtidigt?

Jag skulle ha bombat 100mg mdma och 30mg 2c-b samtidigt och när mdmat slår snorta resterande mdma och 2c-b.

Skulle även skippat tjacket, kommer bara göra dig sömnlös samt göra atn mycket värre
Citera
2011-03-03, 14:58
Medlem
cercinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PhineasTFreakears

Jag hade tagit 2cb först och efter en 2 timmar MD't, det är väl den gyllene regeln för s.k. Candyflip? (dvs. att inte landa på MDMA't mitt i trippen. Kan bli sjukt jobbigt)
Citera
2011-03-03, 16:25
Medlem
PhineasTFreakearss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cercina
Jag hade tagit 2cb först och efter en 2 timmar MD't, det är väl den gyllene regeln för s.k. Candyflip? (dvs. att inte landa på MDMA't mitt i trippen. Kan bli sjukt jobbigt)
För att vara lite petig så är candyflip specifikt att blanda lsd o mdma. Vad den här kombon kallas vet jag inte då det var ett tag sedan jag var i slangfabriken. Nexusflip, beeflip eller varför inte honeyflip borde vara ett mer passande namn. Jag föredrar dock att kalla det MDMA+2c-b.

Att inte landa på mdman före 2c-b låter som en bra idé.
Vad sägs om 100mg MDMA +40mg 2c-b och sedan 100 mg MDMA som refill vid senare tillfälle?
Chrissepisse: Själva poängen med amfetamin är att göra mig sömnlös.
Citera
2011-03-04, 09:13
Medlem
RockyRambos avatar
Haha jag testade 2-cb i förrgår, och fan vad jag hade kul. Skrattade i princip i 5 timmar och hade ngt så jävla sjuk bodyload. Rös som fan och hade gåshud över hela kroppen. Hade extremt sköna rullande/svävande hallisar som jag aldrig upplevt på någon annan drog.
Jag har testat i princip alla droger som finns och detta var nog en utav de bästa jag provat. Man kände sig så lycklig, kär i hela världen samtidigt som man hade extremt trippiga hallisar och kom underfund med en och annan sak man kan ha nytta av i det normala livet. Trodde först drogen skulle vara mer introvert. När jag testade LSD kallade jag det för mirakel, detta var mer ett virtuellt kärleksmirakel och svamp är typ terror för mig. Mådde inte alls dåligt dagen efter 2-cb som jag kan göra på MDMA, samtidigt som jag upplevde ruset som mer potent och hade dessutom större lyckokänslor. Har aldrig upplevt ngt speciellt på MDMA tidigare, vet inte om det beror på dålig kvalitet, men har säkert provat det 5-6 ggr, inkll MDMA-pulver, som varenda jävel utom jag blev helt stolliga på.
Citera
2011-03-05, 15:44
Medlem
dygdetiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RockyRambo
Haha jag testade 2-cb i förrgår, och fan vad jag hade kul. Skrattade i princip i 5 timmar och hade ngt så jävla sjuk bodyload. Rös som fan och hade gåshud över hela kroppen. Hade extremt sköna rullande/svävande hallisar som jag aldrig upplevt på någon annan drog.
Jag har testat i princip alla droger som finns och detta var nog en utav de bästa jag provat. Man kände sig så lycklig, kär i hela världen samtidigt som man hade extremt trippiga hallisar och kom underfund med en och annan sak man kan ha nytta av i det normala livet. Trodde först drogen skulle vara mer introvert. När jag testade LSD kallade jag det för mirakel, detta var mer ett virtuellt kärleksmirakel och svamp är typ terror för mig. Mådde inte alls dåligt dagen efter 2-cb som jag kan göra på MDMA, samtidigt som jag upplevde ruset som mer potent och hade dessutom större lyckokänslor. Har aldrig upplevt ngt speciellt på MDMA tidigare, vet inte om det beror på dålig kvalitet, men har säkert provat det 5-6 ggr, inkll MDMA-pulver, som varenda jävel utom jag blev helt stolliga på.

låter riktigt nice. var det svårt att få tag på? fixade du av en langare eller beställer man 2-cb?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in