Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-09-20, 17:04
  #2953
Medlem
nutkjells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nutkjell
Var en entusiastisk psykonaut när jag var yngre men med åldern blev livet jobbigare och psyket skörare. Har nu tydligen GAD och går på 100 mg Sertaline + 150 (2*75) mg Lyrica med utmärkt effekt.

Saken är den att våren står för dörren och jag är lite sugen på 2C-B, Men hur gör jag med medicinen?

SNIP

Om någon är nyfiken och som framtida referens om någon skulle ha samma fråga kan jag meddela att sertaline + lyrica funkade fint med 2C-B. Inga komplikationer vad jag märkte.
Citera
2018-09-23, 12:43
  #2954
Medlem
Nochillss avatar
Jag provade igår natt, 80µg LSD med 20mg 2c-b men upplevde ändå att syran tog överhanden och förstärkte upplevelsen.
Citera
2018-09-23, 17:07
  #2955
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nochills
Jag trippar själv just nu på 2c-b 20 mg och håller med dig om att substansen inte på något sätt är påträngade som vad MDMA är. Ögonmåttade för en timme sedan, en tesked för 15 mg ketamin som jag drog i mig och hamnade i "K-hole" på en gång.

Hur fan k-holade du på 15mg ketamin?
Citera
2018-09-23, 17:56
  #2956
Medlem
Nochillss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anarc420
Hur fan k-holade du på 15mg ketamin?


Varför skulle man inte k-hola på en sådan kombo?! Jag har läst på någon sida att man ska vara försiktig.

Blicken snurrade runt-runt medan medvetandet gled längre och längre bort. Jag fick fick kippa efter luft samtidigt som jag upplevde starka OEV:s där jag satt i stolen.

Min enda koppling till 3D-världen var att jag samtidigt lyssnande till ett hårt techno-set på Youtuben.
Citera
2018-09-26, 14:12
  #2957
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nochills
Varför skulle man inte k-hola på en sådan kombo?! Jag har läst på någon sida att man ska vara försiktig.

Blicken snurrade runt-runt medan medvetandet gled längre och längre bort. Jag fick fick kippa efter luft samtidigt som jag upplevde starka OEV:s där jag satt i stolen.

Min enda koppling till 3D-världen var att jag samtidigt lyssnande till ett hårt techno-set på Youtuben.

Jag har testat LSD+MDMA+KETAMIN+DMT och inte hålat. Kändes som en liten dos för att håla bara. Men vad vet jag ^^ Har 2C-B hemma så kanske ska testa den kombon om den är nice
Citera
2018-09-26, 15:23
  #2958
Medlem
Nochillss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anarc420
Jag har testat LSD+MDMA+KETAMIN+DMT och inte hålat. Kändes som en liten dos för att håla bara. Men vad vet jag ^^ Har 2C-B hemma så kanske ska testa den kombon om den är nice


Du har nog större tolerans än vad jag har som inte drogar mig så ofta.
Citera
2018-10-01, 20:39
  #2959
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av leffping
Någon som provat knapparna som finns på FS? Bra eller skräp?

Citat:
Ursprungligen postat av leffping
Återkom gärna hur de kändes! Har alltid varit sugen att prova på denna också.

Hoppas du får en trevlig kväll!

Citat:
Ursprungligen postat av fghjkl
Stämmer in i kören av folk som undrar över knapparna på FS, hittar ingen info om dem online, någon här som sitter på info eller erfarenhet?

Tog i dag min första dos 2c-b någonsin så vet inte riktigt hur den riktiga varan känns... Denna var dock trevlig, fina geometriska former i alla olika färger med stängda ögon och allt man tittar på med öppna ögon "lever", allt rörde på sig som vågor i havet.
Att kolla på personers ögon, speciellt blå/ljusblå ögon var helt magiskt, dom glänste som aldrig förr!!!
Väldigt rogivande upplevelse tillsammans med gött folk
Rekommenderas!

Må gott!
Citera
2018-10-01, 21:10
  #2960
Medlem
Är 2cb mer likt mdma eller lsd?
Citera
2018-10-01, 21:22
  #2961
Medlem
nutkjells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ImmortalDon
Är 2cb mer likt mdma eller lsd?

Min personliga åsiikt är att den i lägre till moderata doser mest liknar mdma med många visuella inslag.. I högre doser påminner det kanske något mer om lsd. Ruset går från att vara visuellt välmående till ett mer (färgsprakande) "klassiskt" psykedliskt rus med allt vad det innebär. Men det är såklart problematiskt att försöka jämföra olika substanser på detta vis.
Citera
2018-12-16, 17:00
  #2962
Medlem
Hej!

Ville testa mdma men äter 100 mg sertralin plus mitazapin så det var inget alternativ,
Fick höra att 2-cb var liknade och funkade med antidepp. Så har hittat 2-cb hcl som jag tänkte ha på en nyårsfest.
Hur är ruset och är det dumt att ta det när man aldrig testat psykadeliska droger innan?
tacksam för svar
Mvh//
Citera
2018-12-16, 17:45
  #2963
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av softguzz69
Hej!

Ville testa mdma men äter 100 mg sertralin plus mitazapin så det var inget alternativ,
Fick höra att 2-cb var liknade och funkade med antidepp. Så har hittat 2-cb hcl som jag tänkte ha på en nyårsfest.
Hur är ruset och är det dumt att ta det när man aldrig testat psykadeliska droger innan?
tacksam för svar
Mvh//
Att ta första trippen på en nyårsfest låter som en jäkligt dålig idé. Går du dessutom på antidepressiva så bör du nog tänka efter både en och två gånger innan du ger dig in på psykedeliska droger överhuvudtaget...

Ruset kan du läsa åtskilliga beskrivningar av såväl i den här tråden som i Tripp- och rusrapporter.
Citera
2018-12-16, 19:52
  #2964
Medlem
Thubbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av softguzz69
Hej!

Ville testa mdma men äter 100 mg sertralin plus mitazapin så det var inget alternativ,
Fick höra att 2-cb var liknade och funkade med antidepp. Så har hittat 2-cb hcl som jag tänkte ha på en nyårsfest.
Hur är ruset och är det dumt att ta det när man aldrig testat psykadeliska droger innan?
tacksam för svar
Mvh//

Citat:
Ursprungligen postat av kvm3
Att ta första trippen på en nyårsfest låter som en jäkligt dålig idé. Går du dessutom på antidepressiva så bör du nog tänka efter både en och två gånger innan du ger dig in på psykedeliska droger överhuvudtaget...

Ruset kan du läsa åtskilliga beskrivningar av såväl i den här tråden som i Tripp- och rusrapporter.
Håller med ovanstående talare. Första trippen är bäst att ta i en lugn och kontrollerad miljö. Stressa inte.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback