2010-03-08, 17:23
Medlem
Bullsquids avatar
När och varför blev detta bestämt?
Citera
2010-03-08, 17:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bullsquid
När och varför blev detta bestämt?

Det enda svaret jag fick när jag mailade och fråga var "personliga skäl", men vad det betyder är ju omöjligt att veta. Dessutom sa dom att dom skulle köra månaden ut, så det är ju iaf bättre än inget. Dock jävligt synd att dom försvinner.
Citera
2010-03-08, 19:13
Medlem
Ödlans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thelilgringo
Dock jävligt synd att dom försvinner.

Jag vågar säga att de glada uppnått målen för att klassas som den bästa postkran jag någonsin varit i kontakt med. De gladas glädje lyckades färga av sig ordentligt. I ett försök att dämpa en så dyrbar förlust tänker jag tända en spliff och hoppas att deras fortsatta resa genom livet blir lika ljus som servicen de försett oss med genom åren.
Citera
2010-03-10, 08:30
Medlem
2C-B är svårt att få tag på så vilken annan drog i 2C-familjen påminner mest om B:et?
Citera
2010-03-10, 09:25
Medlem
Ödlans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Certifierad
2C-B är svårt att få tag på så vilken annan drog i 2C-familjen påminner mest om B:et?

rc:n n-ethyl-2c-b, månne.
Citera
2010-03-10, 12:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ödlan
rc:n n-ethyl-2c-b, månne.

Är nog lättare att få tag i riktiga 2c-b än n-ethyl i dagsläget. Annars finns det andra 2c-x droger som ska vara relativt lika 2c-b, men det är inget jag har några egna erfarenheter av
Citera
2010-03-12, 13:03
Medlem
Kommer jag bli besviken på 30 mg oralt?? realtaivt van på hallis, svamp, syra, 2ce!
verkar vara så kort trip om man tar de nasalt!!
Citera
2010-03-12, 13:06
Medlem
fiask0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crazycirkus
Kommer jag bli besviken på 30 mg oralt?? realtaivt van på hallis, svamp, syra, 2ce!
verkar vara så kort trip om man tar de nasalt!!

Ta en kapsel o fyll på med en liten näsa sen då. Alternativt 1&½ kapsel!

Rök gräs också!
Citera
2010-03-12, 13:09
Medlem
de som var problemet, har bara en kapsel!
funkar de bra att boosta med gräs??
Citera
2010-03-12, 14:07
Medlem
fiask0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crazycirkus
de som var problemet, har bara en kapsel!
funkar de bra att boosta med gräs??

Ja, gräs boostar det riktigt riktigt bra!
Citera
2010-03-12, 16:22
Medlem
Någon som har erfarenhet att ta 2cb när man är förkyld? Hostar lite lätt och snoret rinner. Har haft feber två dagar men den är borta nu och är på bättringsvägen rent generellt. Men är jävligt sugen på att stoppa i mig en kapsel ikväll. Är det bara dumt eller kan det t.om bota förkylningen lite? Läst om folk som har "glömt" bort att dom är sjuka medans dom trippar.
Citera
2010-03-12, 16:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av d0ze
Någon som har erfarenhet att ta 2cb när man är förkyld? Hostar lite lätt och snoret rinner. Har haft feber två dagar men den är borta nu och är på bättringsvägen rent generellt. Men är jävligt sugen på att stoppa i mig en kapsel ikväll. Är det bara dumt eller kan det t.om bota förkylningen lite? Läst om folk som har "glömt" bort att dom är sjuka medans dom trippar.

Själva trippen kommer nog inte påverkas alltför mycket, men däremot riskerar du att åter bli sjuk, så jag skulle avråda dig ifrån att trippa nu och istället spara till ett annat tillfälle
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in