2011-02-21, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anusman
Vilken är en bra nybörjar dos på 2c-b? Tänkte börja med 15mg och sen fylla på vad tycker ni ? Mvh

Det låter rimligt.

Citera
2011-02-22, 20:13
Medlem
PhineasTFreakearss avatar
Jag vet att tråden handlar om 2c-b. Men måste ändå fråga. Pratar ni om riktig 2c-b eller ethyl-schmetyl-whatever-2c-b?
Citera
2011-02-22, 21:35
Medlem
Har nu läst lite och om jag förstår rätt så funkar ethyl-varianten på samma sätt men att man bara behöver ta lite mer. Har jag fattat rätt då?
Det pratades i en annan tråd om bästa drogerna och när jag tänkte efter, kom jag fram till att 2c-b kom riktigt högt på min lista! Jag har inte tagit det sedan slutet på 90talet då det fortfarande var lagligt. Jag är dö kass på alla nätshoppar. Var får man tag på n-ethyl varianten då? I want it!!! Kan någon PMa mig en adress så lovar jag att älska er för evigt!!!
Citera
2011-02-23, 10:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av PhineasTFreakears
Jag vet att tråden handlar om 2c-b. Men måste ändå fråga. Pratar ni om riktig 2c-b eller ethyl-schmetyl-whatever-2c-b?
Det är riktiga 2c-b som diskuteras. N-ethyl-2c-b har en egen tråd. Mig veterligen så har ingen sålt n-e sedan LL, så för att få tag i det måste du förmodligen få tag i nån som har kvar sen dess. Riktiga 2c-b finns däremot men hur pass vanligt det är går självklart inte att säga.
Citera
2011-02-23, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CoupDeGrace
Någon som vet vad det är för straff på 2 2c-b kapslar? Har sökt och sökt, men inget funnit.
Det undrar jag med! Jag har hittat en person utanför landets gränser som kan tänka sig att skicka lite julklappar till mig. Han kan skicka flera kuvert med några dagars mellanrum Men hur ska han packa det? Vart går gränserna för ringa osv? tacksam för ett snabb svar här
Citera
2011-02-25, 12:37
Medlem
HassePasses avatar
Tänkte fråga hur man får tag på dessa grejjer?
Läste början av tråden nog från att det var från 2008, men då skrev dom dära att dessa grejjer går inte att köpa via internet utan finns bara ute på marknaden, Stämmer detta?
Citera
2011-02-25, 13:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HassePasse
Tänkte fråga hur man får tag på dessa grejjer?
Läste början av tråden nog från att det var från 2008, men då skrev dom dära att dessa grejjer går inte att köpa via internet utan finns bara ute på marknaden, Stämmer detta?
www.google.com säljer. Vet inte om de är gröna.
Citera
2011-02-25, 17:33
Medlem
HassePasses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PhineasTFreakears
www.google.com säljer. Vet inte om de är gröna.

Använder du det själv? vad jag kan se lite högre upp vill du gärna att folk pm:ar dig shoppar att du blir evigt tacksam om dom gör det,
Citera
2011-02-25, 18:17
Medlem
Incabuloss avatar
Citat:
Använder du det själv? vad jag kan se lite högre upp vill du gärna att folk pm:ar dig shoppar att du blir evigt tacksam om dom gör det,

Alltså jag tror PhineasTFreakears menar att du får söka på google, det är en sökmotor om du missat det.
Citera
2011-02-25, 18:23
Medlem
Citat:
Du är lite halvdyslektisk. Mycket riktigt frågade jag om:
Det fortfarande finns på marknaden och om någon kan skicka pm.
Jag fick bekräftat att det fanns i inlägget under.
Googlade och hittade genast en säljare.
Föreslog dig att göra detsamma.
Citera
2011-02-25, 21:30
Avslutad
Senast redigerad av arioch 2011-02-25 kl. 21:41.
Citera
2011-02-27, 02:01
Medlem
HassePasses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Incabulos

Alltså jag tror PhineasTFreakears menar att du får söka på google, det är en sökmotor om du missat det.

Men uppenbarligen så var jag ute efter samma sak som honom? Eller förstog du inte det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in