2010-11-15, 17:37
Medlem
jag ska trippa på detta om några dagar och undrar om detta är bra för en färsking med hallucinogener?

ni får ochså gärna komma med tips som e bra att veta etc ska inta det med 2 eperienced kompisar och en annan färsking

edit:kan tilllägga att jag under en period haft dåligt psyke men numera går det framåt valium och tram kmr finnas ifall vi snear^^
Senast redigerad av Svartjobb 2010-11-15 kl. 17:44.
Citera
2010-11-15, 20:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Svartjobb
jag ska trippa på detta om några dagar och undrar om detta är bra för en färsking med hallucinogener?

ni får ochså gärna komma med tips som e bra att veta etc ska inta det med 2 eperienced kompisar och en annan färsking

edit:kan tilllägga att jag under en period haft dåligt psyke men numera går det framåt valium och tram kmr finnas ifall vi snear^^
I normala doser så är det en utmärkt nybörjarhallucinogen.
Tram kan du strunta i, för det gör varken till eller från. Vallar funkar däremot bra
Citera
2010-11-15, 23:39
Medlem
Psychoramas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thelilgringo
I normala doser så är det en utmärkt nybörjarhallucinogen.
Tram kan du strunta i, för det gör varken till eller från. Vallar funkar däremot bra
Precis, i normala doser dvs 15-25mg. Uppemot 60-70mg blir det blåkulla, troll, demoner och vidriga tankeloopar av att universum ska upphöra.. Kanske bara min erfarenhet iofs
Citera
2010-11-16, 00:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psychorama
Precis, i normala doser dvs 15-25mg. Uppemot 60-70mg blir det blåkulla, troll, demoner och vidriga tankeloopar av att universum ska upphöra.. Kanske bara min erfarenhet iofs
ajajaj då! nasty det där! hur länge varar det? läste ca 1h.?
Citera
2010-11-16, 00:42
Medlem
Psychoramas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AzZ0r
ajajaj då! nasty det där! hur länge varar det? läste ca 1h.?
Tidsuppfattningen fanns inte men enligt där jag var(på festen där jag inte kände någon) var jag i detta psykotiska tillstånd i minst 6 h och var väl i den världen lika länge. Hade sönder saker för några tusen, misshandlade en demon(vanlig hederlig svenson), trodde jag var ett djur som var tvungen att knulla alla häxor/troll-kvinnor runt mig också. Världen skulle sluta existera om jag inte höll igång det med mitt medvetande osv.. Så det slutade med att 3 starka karlar höll fast mig i några timmar innan polisen kom. "vaknade" på psyket fastspänd. Det var som dag och natt.. Fick lämna psyket bara några timmar senare. Värsta upplevelsen i mitt liv och har tack vare denna upplevelse bestående psykiska mén.. Har vaneföreställningar o skit. Tyck synd om mig!

I alla fall: Så set N setting + ett stabilt psyke sedan innan rekommenderas innan man ger sig på stora doser psykadelia Just det, cannabis och alkohol var även med i bilden vid detta tillfälle. Så det kan ha vart cannabisens fel. Nej men man ska förstå att 2c-b inte är så "milt" för alla..

Kan tilläggas att jag trippat några gånger sedan denna gång och utan några horribla upplevelser. Men då icke på 2c-x varianter.
Citera
2010-11-18, 15:26
Medlem
Har på en afton satt i mig över 100 Mg blandat oral/nasalt,

HERREMINGUD, allt blev så kaiko att jag garvade i typ en timme, tror nästa ja utvecklade magrutor efter det,

saken e de at 2cb för sig ballar sällan ur på ett mindfuck plan, röker du däremot på ruset får du nästan skylla dig själv
Citera
2010-11-28, 11:59
Medlem
Skåne skriker efter riktiga 2-cb.. Är det möjligt att skaffa om man lägger ner lite tid? finns det liksom...
En polare till mig hade 100tal förra rundan... ca 1 vecka så var alla sålda. Small as big package!

Det är den enda psykadeliska drog jag provat och kan bli den enda med då ruset e perfekt, varken för mkt eller för lite och skratt förlänger livet
Citera
2010-12-15, 17:29
Bannlyst
MDMA och 2C-B, hur fungerar den kombon? Tänkte ta det på nyår.
Citera
2010-12-15, 19:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av fritado-master
MDMA och 2C-B, hur fungerar den kombon? Tänkte ta det på nyår.
Funkar bra, men jag rekommenderar att ta lite mindre 2c-b än vad du vanligtvis tar. Finns risk/chans att mdma't förstärker trippen. Det sker iaf i kombination med meph.
Citera
2010-12-15, 20:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av thelilgringo
Funkar bra, men jag rekommenderar att ta lite mindre 2c-b än vad du vanligtvis tar. Finns risk/chans att mdma't förstärker trippen. Det sker iaf i kombination med meph.
Har aldrig testat 2c-b förut, är det en bra kombination med nyår? Fest och liknande. Hade tänkt att ta 2c-b först och sedan MDMA eller tvärtom.

Enda psykadelia jag testat är LSD och det ledde till snedtripp. Är det lätt att halka över på den onda sidan med 2c-b?
Citera
2010-12-15, 22:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av fritado-master
Har aldrig testat 2c-b förut, är det en bra kombination med nyår? Fest och liknande. Hade tänkt att ta 2c-b först och sedan MDMA eller tvärtom.

Enda psykadelia jag testat är LSD och det ledde till snedtripp. Är det lätt att halka över på den onda sidan med 2c-b?
Det kan som bekant gå, ursäkta uttrycket, hur fan som helst på hallucinogener.
Hade jag varit i din position så hade jag droppat en kapsel 2c-b (förutsatt att det är 30mg kapslar) tillsammans med önskad mängd mdma (beroende på kvalité). Då borde dom slå ungefär samtidigt och hålla i sig i princip lika länge. Möjligtvis ta nån påfyllning mdma efter 2-3h om du kan.
Hade jag varit du så vette fan vad jag hade gjort, för jag är inte du. Känner du dig osäker så skippa 2c-b'n.
Citera
2010-12-15, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av P-Orridge
Tackar, då blir det att vänta ett tag.

Äsch då käkade en lapp syra under ett 2-cb rus och tripparna flöt ihop riktigt najs, hade även käkat syra dagen innan så det ska nog vara ganska lugnt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in