Citat:
Ursprungligen postat av AzZ0r
ajajaj då! nasty det där! hur länge varar det? läste ca 1h.?
Tidsuppfattningen fanns inte men enligt där jag var(på festen där jag inte kände någon) var jag i detta psykotiska tillstånd i minst 6 h och var väl i den världen lika länge. Hade sönder saker för några tusen, misshandlade en demon(vanlig hederlig svenson), trodde jag var ett djur som var tvungen att knulla alla häxor/troll-kvinnor runt mig också. Världen skulle sluta existera om jag inte höll igång det med mitt medvetande osv.. Så det slutade med att 3 starka karlar höll fast mig i några timmar innan polisen kom. "vaknade" på psyket fastspänd. Det var som dag och natt.. Fick lämna psyket bara några timmar senare. Värsta upplevelsen i mitt liv och har tack vare denna upplevelse bestående psykiska mén.. Har vaneföreställningar o skit. Tyck synd om mig!
I alla fall: Så set N setting + ett stabilt psyke sedan innan rekommenderas innan man ger sig på stora doser psykadelia

Just det, cannabis och alkohol var även med i bilden vid detta tillfälle. Så det kan ha vart cannabisens fel. Nej men man ska förstå att 2c-b inte är så "milt" för alla..
Kan tilläggas att jag trippat några gånger sedan denna gång och utan några horribla upplevelser. Men då icke på 2c-x varianter.